En ook nog eens enorm slim en waanzinnig mooi... Ik geloof dat ze momenteel even in Geneve werkt. Ik heb op zich nog wel contact met haar, maar niet zo veel als ik zou willen. Jammer dat het niet liep tussen ons, maar we waren (en zijn) veel te anders...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Mijn vraag is: waar is deze vrouw nu? Jonge, frisse Boeijen-liefhebster, sounds like a catch.
De herinneringen kunnen ook mooi zijn (zoals nu). Ik zie het allemaal goed komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En ook nog eens enorm slim en waanzinnig mooi... Ik geloof dat ze momenteel even in Geneve werkt. Ik heb op zich nog wel contact met haar, maar niet zo veel als ik zou willen. Jammer dat het niet liep tussen ons, maar we waren (en zijn) veel te anders...
Komt er toch nog een deeltje 2?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De herinneringen kunnen ook mooi zijn (zoals nu). Ik zie het allemaal goed komen.
Het is bijzonder fijn om af en toe eens stil te staan bij de mooie herinneringen van het leven en soms een klein traantje weg te pinken. Doet je weer herinneren hoe mooi het leven wel niet isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De herinneringen kunnen ook mooi zijn (zoals nu). Ik zie het allemaal goed komen.
Eum, ik weet daar eigenlijk niet zoveel van af! Waar en wanneer en wie mogen er komen dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
Hey Jojoor! Ben jij ook op de meet?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Trek je even een nummertje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eum, ik weet daar eigenlijk niet zoveel van af! Waar en wanneer en wie mogen er komen dan?
Gewoon zaterdagavond 26 augustus vrij houden en zorgen dat je dan in Utrecht kunt komen. Als je daar eenmaal bent, wordt de rest geregeld en zullen gezelligheid en jolijt je ten deel vallen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ooh en als alles bekend wordt gemaakt dan? Komt dat dan hier op fok te staan!?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wie: Iedereen van de AKQ die zin heeft
Wat: AKQ-Meet + Quiz!
Waar: Bij mij thuis in Utrecht
Wanneer: 26 Augustus
Hoe: Per auto of OV zou ik denken. Tenzij je in Utrecht woont, dan mag je ook lopen
Waarom: Omdat het vet gezellig gaat worden
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jazeker!. Ik zou het erg gezellig vinden als je ook zou komen
Dat geldt trouwens voor iedereen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Als er te veel mensen zijn verkassen we wel naar een nabijgelegen kroeg
RSVP graag op m'n mail (asmodian1@gmail.com). Hopelijk kan ik een dezer dagen iets meer er over zeggen zodra MaJo, Stanley, Soempie, Daf en ik er uit zijn. Maar er hoeft niet veel meer bij wat ik eerst zei, denk ik
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je hoeft niet bang te zijn voor Stanley, want die heeft een paar topics geleden al aangegeven dat-ie liever met mij hand in hand zit...
Ik ben een jonkie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:13 schreef Jojoortje het volgende:
Stanley hoe oud ben jij eigenlijk?
Dat snap ik. Heb al Humphrey en McCarthy gegokt... Zit ik er heel erg naast?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Dan nog maar een hint als zelfs Asmo er niet uitkomt. Het ging om de voorverkiezingen. Nixon zag liever de zwakke McGovern als democratische tegenstander.
So? Ik vrees dat ik zowat de oudste ben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij ben ik echt de jongste hier![]()
Nou vertel. Wie alt bist du?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:18 schreef geenaam het volgende:
Ik denk dat ik op het moment de jongste hier ben!![]()
Ik kom uit het mooie jaar 1989.quote:
Afschuiverijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben een jonkie!
Ik weet wel dat Nembrio 25 is.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij ben ik echt de jongste hier![]()
Ik denk iig niet dat Daf op het moment de jongste is hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:18 schreef geenaam het volgende:
Ik denk dat ik op het moment de jongste hier ben!![]()
Asmo, geef jij de beste man zijn antwoord?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
RSVP graag op m'n mail (asmodian1@gmail.com). Hopelijk kan ik een dezer dagen iets meer er over zeggen zodra MaJo, Stanley, Soempie, Daf en ik er uit zijn . Maar er hoeft niet veel meer bij wat ik eerst zei, denk ik
Wat moeten jullie dan nog overleggen? Waren dat niet de nieuwe regels voor dit topic?
En moet ik dan ook wachten met mailen dat ik er wel bij ben tot jullie er uit zijn?
Nu er ik zo over nadenk (zie mijn post boven) niks inderdaad. Eigenlijk alleen over de contributie en misschien hoe we de quiz willen runnen tijdens de meet. Maar eigenlijk is alles al zo'n beetje rond, dus mail maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
RSVP graag op m'n mail (asmodian1@gmail.com). Hopelijk kan ik een dezer dagen iets meer er over zeggen zodra MaJo, Stanley, Soempie, Daf en ik er uit zijn . Maar er hoeft niet veel meer bij wat ik eerst zei, denk ik
Wat moeten jullie dan nog overleggen? Waren dat niet de nieuwe regels voor dit topic?
En moet ik dan ook wachten met mailen dat ik er wel bij ben tot jullie er uit zijn?
Eeeeeuh... Nog niet (Bijna!)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, je bent wel 20 toch?
Dat lijkt me erg ongezond. Indien dat zo zou zijn, zou ik nu m'n ex-echtgenote gaan afschieten.quote:
Eh...nee. Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg ongezond. Indien dat zo zou zijn, zou ik nu m'n ex-echtgenote gaan afschieten.
Kinderen van 11 horen niet zwanger te zijn.
Yay!quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongste moeder? Is al geweest die vraag.
Ontwikkelingen in de Flora & Fauna in Zuid-Nicaragua tijdens de lente van 1971quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Ik wist helemaal niet dat hij meedeed aan de voorverkiezingen van 1972. Ken hem alleen als Minister van BuZa onder Carter.
ff vraagske verzinnen. Zijn er voorkeuren voor een categorie?
17 jaartjes. Asmo check wiki maar even of anders Googlen dan vind je genoeg info er over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geenaam, hoe oud ben jij dan?
Volgens mij was dat kind 9, maar ik probeer het te vergeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh![]()
En weet je het antwoord nog?
Je hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef Jojoortje het volgende:
Hij is 16/17
Eh nee..'t is nog ergerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Volgens mij was dat kind 9, maar ik probeer het te vergeten.
Dat ga ik zeker doen, ik vind het altijd geweldig om nieuwe dingen te lerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
17 jaartjes. Asmo check wiki maar even of anders Googlen dan vind je genoeg info er over.
jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:26 schreef Jojoortje het volgende:
Jongste moeder was 5 toch?
Met alle plezierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen, ik vind het altijd geweldig om nieuwe dingen te leren. Dank je wel daarvoor
Ze zei nog: "Ik wil pas over tien jaar een kind"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:26 schreef Jojoortje het volgende:
Jongste moeder was 5 toch?
Eens..alhoewel biologisch gezien er niets mis mee is en half Engeland op hun 16e met een kind zit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze zei nog: "Ik wil pas over tien jaar een kind"
Was nog jong geweest trouwens.
Bedoel je sex of een kind krijgen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens..alhoewel biologisch gezien er niets mis mee is en half Engeland op hun 16e met een kind zit.
Maatschappelijk gezien ben ik van mening dat je het niet moet doen op zo'n jonge leeftijd.
Een kindje krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedoel je sex of een kind krijgen?
Eerste letter en laatste lettergreep zijn correctquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
PingPong Democracy?
Ja!quote:
Amerika, Korea, oorlog fixen tijdens ping pong tournooienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja!
Weet je toevallig ook wat Ping Pong Diplomacy was? Als niemand dat weet geef ik het punt gewoon aan Daf
Omdat dat daar ook in voorkwamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een Amerikaanse equipe dus.. waarom moet ik nu aan Forrest Gump denken?
Kapitalistische wereld tegen communistische wereld? En het was IN China?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
Waarom was het bijzonder dat Amerika en China tegen elkaar Ping Pong speelden?
Omdat er geen diplomatieke betrekkingen waren op dat moment.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Asmodian het volgende:
Waarom was het bijzonder dat Amerika en China tegen elkaar Ping Pong speelden?
Jullie zijn er dichtbij, maar ik weet nog niet wie het punt het meest verdient: Daf, Stanley of jij. Jullie hebben allen iets belangrijks toegevoegd Dus wil ik nog 1 ding horen. Degene die dat zegt krijgt het puntquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben dus nog geen goed antwoord gegeven?
Kok en lepel, Pietje Bellquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet de precieze toedracht niet. Typisch geval melk en tepel, klok en klepel.
Jojoortje, was leuk vanavond. Wordt nog wel wat. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:40 schreef Jojoortje het volgende:
Hee mensen. Deze jonge dame gaat slapen. Veel plezier nog he!![]()
Dat is het laatste puzzelstukje dat ik zocht!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Omdat er geen diplomatieke betrekkingen waren op dat moment.
Heb naar aanleiding van je post even m'n mail geopend, nu dus welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, heb je mijn liedje en mailtje nog gehad?
Dat is misschien overdrevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dit was een hoogtepunt in mijn AKQ-tijd.
Overdrijving is de kracht van de reclame.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is misschien overdreven. Maar zeker een punt waar jullie hard voor hebben moeten werken, en waar 3 mensen betrokken waren bij de beantwoording - hetgeen natuurlijk leuk is om te zien
Ik niet. Link? Of samenvattingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Overdrijving is de kracht van de reclame.De vraag was gewoon cool.
Was iemand bij die vraag over die hardloopwedstrijd die eerder vanavond werd gesteld? Hi-la-risch!
Dat is 'm. prutserquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:53 schreef Nembrionic het volgende:
of die andere..Bowling for Columbine
Kap Nah!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is 'm. prutser
Nembrionic +1
Nee, die heeft gratie gekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:57 schreef Asmodian het volgende:
Ik begrijp dat Jajong/Haruhi niet meer geband is?
Oh nee, da's mannenquote:
Jazeker wel. Maar waar bevinden die zich?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
De mannelijke hormonen die ze binnenkrijgen toch niet?
Ook verliefdheid en zwangerschap hebben ermee te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:00 schreef Asmodian het volgende:
Ervan uitgaande dat Nem's opmerking over sex ging, niet verliefdheid of zwangerschap
He wat? Heb jij een baarmoederhals danwel een baarmoeder?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
In de baarmoederhals. Als het goed is.
Uit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zweet?
Geenaam +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:06 schreef geenaam het volgende:
Oksel
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, meester Nembrio.
Looking forward to it!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, er komt mail aan met drie nieuwe pareltjes en wat gezeur van mij..
Nou goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet niet of 'flauw' dan een lekkere woordkeus is, maar goed..
Ik geloof dat bewezen wat dat ze zwarte strepen haddenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:16 schreef geenaam het volgende:
Misschien heeft een Zebra wel witte strepen.
Bezie het als een ijsbeer... Als je die in baantjes zou scheren zijn ze toch ook zwart-wit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat bewezen wat dat ze zwarte strepen hadden
Als je MSN hebt kan het ook via dat mediumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, geen drie pareltjes, dat werd even te veel. Eentje maar.
Omdat die een zwarte huid heeft. wie zegt dat de huid van een zebra zwart is?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bezie het als een ijsbeer... Als je die in baantjes zou scheren zijn ze toch ook zwart-wit?
Je bent HEEL warm (pun intended)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
Om de temperatuur gemiddeld te houden?
Wit is wel een kleur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen kleur.
heeft het met de zon te maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat die een zwarte huid heeft. wie zegt dat de huid van een zebra zwart is?
Anyway...door met de vraag
Tip: eigenschappen van zwart en wit?
Da's een goeie. Zoals: Wit stoot zonlicht af en zwart absorbeert?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
Om de temperatuur gemiddeld te houden?
En dus zorgt het voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's een goeie. Zoals: Wit stoot zonlicht af en zwart absorbeert?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:20 schreef Asmodian het volgende:
Zwarte strepen dus om het warmer te hebben?
Ik ga toch hier de punten voor gevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
(Fijn tijdens de winter dat zwart hitte absorbeert, fijn tijdens de zomer dat wit het reflecteert)
We hebben het over Afrikaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:20 schreef geenaam het volgende:
Om de lichaamstemperatuur op het gewenste peil te houden. Als ze wit zijn zouden ze te weinig warmte opnemen.
Yay!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga toch hier de punten voor geven
Asmodian +1
Alhoewel ze daar geen echte winter hebben.
Naast de bescherming zorgen de strepen voor verkoeling. Doordat de zwarte strepen het zonlicht absorberen en de witte strepen het licht weerkaatsen is er een temperatuursverschil van wel 10 graden celcius tussen de strepen. Door dit temperatuursverschil ontstaat er een beetje wind wat de zebra afkoelt
En de zebraatjes in Nederland dan?quote:
Maar dat zei mijn bron nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:23 schreef geenaam het volgende:
En de strepen dienen ook te herkenning van Zebra's onderling. Net even opgezocht op internet. En voordat mensen reageren dit deed ik NA dat het antwoord goedgerekend was.
Ik heb ook mijn Tsetse-vlieg ding teruggevonden, maar ach - dit was erg coolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zei mijn bron niet
Flauw misschien![]()
Toen ze gebouwd werden waren ze nog niet in NL. Dus daar houdt de natuur geen rekening meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
En de zebraatjes in Nederland dan?![]()
Altijd handig mocht je met Waku Waku mee willen doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
Ben trouwens heel blij dat ik dit nu weet. Veel geleerd in dit topic vandaag
Zwarte huid, ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:31 schreef geenaam het volgende:
Nee zwarte vacht! Is laatst nog een vraag over geweest.
Nee...de huid is zwart.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:31 schreef geenaam het volgende:
Nee zwarte vacht! Is laatst nog een vraag over geweest.
Yesss!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Winnaar Azië Cup?
Oy!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zonder enige vorm van doping het hele jaar door gespeeld?
Kom jij eens met ouwe muziek voor den dag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf, welke categorie nu?
Nembrionic +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:38 schreef Nembrionic het volgende:
Belgie
Toeval bestaat niet, mijn waarde vriend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:39 schreef geenaam het volgende:
Dit is wel heeeel toevallig omdat ik net 2 uurtjes geleden wat heb gelezen van Marvin Gaye.
Maak ze dat in het ziekenhuis wijs als er weer eentje komt die net een toeval heeft gehad...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, mijn waarde vriend.
Nooit gezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nembrionic +1
De beelden van Marvin Gaye in een Vlaamse pub zijn legendarisch.
Bijdehantje..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maak ze dat in het ziekenhuis wijs als er weer eentje komt die net een toeval heeft gehad...
'quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat anders bij een normale typmachine de hamertjes in de war zouden komen bij snel typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |