20 jaar geleden viel Israel ook Libanon binnen, daar doelt hij opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:40 schreef Vassili_Z het volgende:
TS heeft een terroristische vlag
"Als de twee ontvoerde soldaten niet worden vrijgelaten, draaien we de klok van Libanon 20 jaar terug"
Luitenant Generaal Dan Halutz
Israelische Strijdkrachten
12 Juli 2006
Enquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef Recovering het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch, dat rellen tegen die Hezbollah-honden.
Ik hoop dat die Joden ze afschieten. Maar ja, dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
Leuk verschil hé!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Tel Aviv spoedig zal branden...
Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
Vassili_Z is van mening dat deze nare man, George Galloway, de waarheid aan het verkondigen is:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hey!!! Daar is mister one-liner ook weer![]()
Je staat zeker voor 100% achter de Hezbollah?
En dat is behoorlijk eufemistisch uitgedrukt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
George Galloway is een complete nutcake.
Ik mag die vent wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
George Galloway is een complete nutcake.
Hahaha!quote:
Ik vind dat hij lef heeft, recht voor z'n raap is, en goede dingen zegt, maar wie ben ik?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef Refragmental het volgende:
Hahaha!
Hij kan alleen maar hard schreeuwen.
Een beetje zoals Super7Fighter constant roepen dat de Hezbollah wint.
Jeez die gast is de weg helemaal kwijt.
Ik niet. Het is een zeer onsympathieke en hypocriete man. Hij staat mij niet alleen tegen om zijn mening, maar ook als persoon. Kijk alleen maar hoe hij reageert op de interviewster.quote:
Yep, zo ken ik hem, hij heeft een tijd geleden ook het complete Amerikaanse congres flink op z'n sodemieter gegeven, fantastisch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef rutger05 het volgende:
Ik niet. Het is een zeer onsympathieke en hypocriete man. Hij staat mij niet alleen tegen om zijn mening, maar ook als persoon. Kijk alleen maar hoe hij reageert op de interviewster.
Lef... ok, je moet lef hebben om zo dom te kunnen blaten op tv en steeds maar weer clichés uit de kast te kunnen trekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik vind dat hij lef heeft, recht voor z'n raap is, en goede dingen zegt, maar wie ben ik?
Wat zegt hij dan zoal wat echt niet klopt, volgens jou? Misschien heb ik dat dan wel gemist.
Wat vond jij dan dat hij voor goede dingen zei?quote:It is now becoming clear that, despite the claims of the Palestinians and the international media's rush to blame Israel, the deaths of seven Palestinian civilians on a beach in Gaza on 9 June were not caused by the IDF. Investigations by the IDF and others over the past few days have revealed new evidence that a Hamas mine was most likely the cause of the beach blast
De 'inhoud' van deze weerzinwekkende hypocriet is al even weerzinwekkend als de man zelf. Een vuilnisbak met organisch vuil heeft na een maand te hebben gestaan in de felle zon nog een frissere inhoud dan deze man.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:14 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Yep, zo ken ik hem, hij heeft een tijd geleden ook het complete Amerikaanse congres flink op z'n sodemieter gegeven, fantastisch.
Maar nu even over de inhoud, okay?
Hij had het trouwens over de bezetting van Israel van Libanon.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De 'inhoud' van deze weerzinwekkende hypocriet is al even weerzinwekkend als de man zelf.
Ik kan me voorstellen dat de artikelen op HonestReporting (pro-Israelische site) niet voldoende zijn voor Galloway.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef Refragmental het volgende:
En wat niet klopt?
De Gaza beach incident die hij toeschrijft aan Israel bijvoorbeeld?
http://www.honestreportin(...)dy_On_Gaza_Beach.asp
http://www.honestreportin(...)Gaza_Beach_Libel.asp
Wat vond jij dan dat hij voor goede dingen zei?
Shebaa Farmsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:23 schreef Refragmental het volgende:
Hij had het trouwens over de bezetting van Israel van Libanon.
Welke stukken land werden dan bezet door Israel? Ik dacht altijd dat Israel alles had teruggegeven in 2000. Weet iemand hier meer van?
Het is tevens een cliché om iemand te beschuldigen van het uit de kast trekken van clichés.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:16 schreef Refragmental het volgende:
Lef... ok, je moet lef hebben om zo dom te kunnen blaten op tv en steeds maar weer clichés uit de kast te kunnen trekken.
quote:
quote:While Lebanon claims to be the owner of the Shebaa Farms area, the UN has encouraged the Lebanese and Syrians to negotiate between themselves as to who is the rightful owner. If Syria were to cede ownership of the area to Lebanon, then it is probable that Israel and the UN would then reconsider the status of the territory. In the meantime, the issue of the Shebaa Farms is used simply as an excuse for the Hezbollah to maintain itself as an armed force in the region.
HonestReporting is niet pro-israelisch... deze site probeert alleen alle mediamanipulatie tegen te gaan omtrend Israel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:23 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de artikelen op HonestReporting (pro-Israelische site) niet voldoende zijn voor Galloway.
Daar staat immers tegenover de massa artikelen in de internationale pers.
Plus het feit dat Israël een internationaal onderzoek heeft geweigerd.
Voor mij persoonlijk ook niet genoeg om 100% overtuigd te geraken.
Verder niet de vraag omdraaien volgaarne.
Interessant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HonestReporting is niet pro-israelisch... deze site probeert alleen alle mediamanipulatie tegen te gaan omtrend Israel.
Het beste voorbeeld is nog dit:
[afbeelding]
Die vuile Zionisten agent valt zomaar een onschuldige palestijn aan... althans dat doet de internationale pers je geloven. Gelukkig is HonestReporting op zoek gegaan naar de waarheid.
Lees je maar eens in.
http://www.honestreportin(...)t_Started_it_All.asp
Dat is mij bekend, althans, de meningen zijn er over verdeeld, blijkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef Refragmental het volgende:
![]()
Ik wist al dat die ging komen.
Shebaa Farms is een gebied waarop de Hezbollah helemaal geen claim mag leggen.
Het grondgebied is officieel van Syrië.
http://www.honestreportin(...)srael_Under_Fire.asp
[afbeelding]
Niet alleen interessant maar ook nog eens ontzettend manipulatief.quote:
"The United Nations views the Shebaa Farms area as Syrian territory."quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:42 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat is mij bekend, althans, de meningen zijn er over verdeeld, blijkt.
Syrië zelf heeft gezegd dat 't van Libanon is.
Maar ja, die roepen natuurlijk ook maar wat. Peres zegt dat 't Syrisch grondgebied is.
Hoe dan ook, er zijn dus mensen die vinden dat Israël nog steeds genoeg grondgebied bezet houdt dat niet van hen is.
Geef ze eens ongelijk.
Ik weet dat er vele onwaarheden dagelijks de wereld in worden geholpen, en dat sommigen uiteindelijk worden ontmanteld. Wat uiteindelijk wel en niet waar is, is mij een absoluut raadsel. Ik kan slechts zaken aannemen, en heb dus geen absolute waarheid wat dat betreft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef Refragmental het volgende:
HonestReporting is niet pro-israelisch... deze site probeert alleen alle mediamanipulatie tegen te gaan omtrend Israel.
Het beste voorbeeld is nog dit:
[afbeelding]
Die vuile Zionisten agent valt zomaar een onschuldige palestijn aan... althans dat doet de internationale pers je geloven. Gelukkig is HonestReporting op zoek gegaan naar de waarheid.
Lees je maar eens in.
http://www.honestreportin(...)t_Started_it_All.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |