Ik hoop nog steeds dat Tel Aviv spoedig zal branden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef Recovering het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch, dat rellen tegen die Hezbollah-honden.
Ik hoop dat die Joden ze afschieten. Maar ja, dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
En als het niet lukt in 1 keer, dan gaan ze er nog eens gierend met de vliegtuigjes overheer en gooien ze wat. Wie houdt ze tegen? Dat zeg ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef Recovering het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch, dat rellen tegen die Hezbollah-honden.
Ik hoop dat die Joden ze afschieten. Maar ja, dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
In your dreams.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Tel Aviv spoedig zal branden...
Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Exact, het enige waarop ze risico lopen is dat ze minder aardig gevonden worden in de regio. Ik weet niet of ik even lief voor Hezbollah zou zijn geweest als de Israëliers nu zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef Recovering het volgende:
[..]
En als het niet lukt in 1 keer, dan gaan ze er nog eens gierend met de vliegtuigjes overheer en gooien ze wat. Wie houdt ze tegen? Dat zeg ik.
Sinds wanneer worden Israeliers aardig gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Exact, het enige waarop ze risico lopen is dat ze minder aardig gevonden worden in de regio. Ik weet niet of ik even lief voor Hezbollah zou zijn geweest als de Israëliers nu zijn.
Word en niet * getrouwd, 5 kinderen ( uit dat huwelijk ) * bedoeld ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
bron
Die smeerlappen, trouwen met maar liefst 5 kinderen! Een über Mohammed.
Het Israëlische volk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef Recovering het volgende:
[..]
En als het niet lukt in 1 keer, dan gaan ze er nog eens gierend met de vliegtuigjes overheer en gooien ze wat. Wie houdt ze tegen? Dat zeg ik.
Ik vind mensen die ik daar ken wel aarig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden Israeliers aardig gevonden![]()
[Meki mode]quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nee! Ik vind ze niet aardig en ik hoef ze ook niet te kennen om ze niet aardig te vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik vind mensen die ik daar ken wel aarig.
Wie ken jij dan van de Israeliers? misschien ken ik ze ook!
Kan eigenlijk niet, want anders had je ze ook aardig gevonden!
Jij vind ze alleen maar niet aardig omdat anderen ze niet aardig vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee! Ik vind ze niet aardig en ik hoef ze ook niet te kennen om ze niet aardig te vinden.
(Die gasten waren daar toch weg!?????)quote:New Israeli bombs on Qana
Nee ik vind ze niet aardig omdat ze asociaal zijn. Daarom heb ik niet andere mensen ervoor nodig om ze niet aardig te vinden. Bovendien zijn er talloze niet-moslim-landen te vinden waar anti-israelisme hoogtij viert.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Jij vind ze alleen maar niet aardig omdat anderen ze niet aardig vinden.
Alle moslim landen worden vol haat opgegroeid tegen Israel, dus idd stom om te denken dat je ze aardig kan vinden..
Beetje vreemde woorden uit de mond van iemand die op z'n achterste poten staatquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik vind ze niet aardig omdat ze asociaal zijn. Daarom heb ik niet andere mensen ervoor nodig om ze niet aardig te vinden. Bovendien zijn er talloze niet-moslim-landen te vinden waar anti-israelisme hoogtij viert.
Ik mag hopen dat ze weg zijn.(niet dood.. op Hezbollah na dan)quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Recovering het volgende:
Ennnnnn, we gaan ervoor!
[..]
(Die gasten waren daar toch weg!?????)
Ik mag toch hopen dat ze allemaal dood zijn.
Die schieten we gewoon dood.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef B4CO het volgende:
[Meki mode]
En al die onschuldige burgers dan????
[/Meki mode]
Ja, want ik ben een moslim, en die zijn hypocriet en anti-semitisch door hun haatreligie. Dus dan mag het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Beetje vreemde woorden uit de mond van iemand die op z'n achterste poten staat
als iemand generaliserend het woord Marokaan of moslim gebruikt.
Joden mag je dus volgens jouw normen wel generaliseren?
Een normaal antwoord geven, buiten het zielige riedeltje afdraaien, blijft moeilijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben een moslim, en die zijn hypocriet en anti-semitisch door hun haatreligie. Dus dan mag het.
Het is toch een normaal antwoord. Zeg ik wat je wilt horen, is het weer niet goed. Als ik je tegenspreek loop je weer te huilen. Soms snap ik je niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Een normaal antwoord geven, buiten het zielige riedeltje afdraaien, blijft moeilijk.
Jammer.
Dat SOMMIGEN asociaal zijn, dat is waar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik vind ze niet aardig omdat ze asociaal zijn. Daarom heb ik niet andere mensen ervoor nodig om ze niet aardig te vinden. Bovendien zijn er talloze niet-moslim-landen te vinden waar anti-israelisme hoogtij viert.
Ik zag laatst een flat die is ingestort in Qana, waar zogenaamd 37 kinderen dood waren gebombardeerd...quote:Ik had laatst ook een documentaire gezien over Israeliers, die zaten alleen maar vol haat. En hadden het nergens over behalve, goyims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |