als je de derailleur dan ook een zetje mee geeft en de schakelhandle op de juiste positie zet wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
maar het probleem is vooral dat ik niet kan schakelen van het buiten- naar het binnenblad en op het achterblad niet groter kan schakelen. of kan ik deze gewoon met de hand erop leggen?
9.00uur weg en 12.00uur terug echt genieten met dat zonnetje [sorry Wombcat]quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
watskeburt?
ik ben vanmiddag wel 1h30 op de weg gaan rijden weer eens. was ook weer 2 weken geleden ofzo dat ik voor het laatst op de fiets zat. Je kon het goed merken in ieder geval.
Met kerst sleutelbeen gebroken (op 4 plaatsen) op Lanzarote. Dik drie weken geleden is er een plaat opgezet.quote:
Vind ik niet erg hoor. Had 't ook graag gedaan, maar buiten fietsen vind ik nog een wat te groot risico. Op de hometrainer kan ik direct stoppen als 't niet gaat, buiten moet je altijd weer naar huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef horstjan het volgende:
[..]
9.00uur weg en 12.00uur terug echt genieten met dat zonnetje [sorry Wombcat]![]()
beterschapquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met kerst sleutelbeen gebroken (op 4 plaatsen) op Lanzarote. Dik drie weken geleden is er een plaat opgezet.
ik wil heel graag meedoen, maar kom die dag godverdomme terug van vakantie (6 mei)quote:Op zondag 4 februari 2007 09:05 schreef Wombcat het volgende:
De fietschallenge gaat dit jaar ook weer gehouden worden. 5 & 6 mei, start en finish in Vaals (Vaalserberg). Daar ga ik denk ik wel aan meedoen
website
bang voor lekke banden, ik rij al jaren op schwalbe kevlar , nooit lek (ps. atb)quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Heb gister 2,5 uur gefietst. Op een gegeven moment ook de lange broek en jasje uit, dus met korte mouwtjesGing best lekker. Ook nog ff een stukje door een bos gecrosst, ik ben dan altijd wel bang voor lekke banden
Het was gister echt ideaal fietsweer, wel een beetje winderig!
En ik heb er een op zolder staan en gebruik 'm nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:10 schreef voorpagina het volgende:
Mensen ..
Ik zoek zo'n rol-ding waar ik me fiets op kan monteren zodat ik binnen kan 'fietsen' zeg maar ..
Ik weet niet hoe het precies heet dus ik weer ook niet waar ik naar zoek, en dat maakt het lastig.
Heeft iemand tips waar ik naar moet zoeken? Iemand die me anders een goede kan aanbevelen? Budget is ongeveer ¤ 300.
Ik heb gewoon een redelijk standaard racefiets die er 'op moet passen'.
Ik heb me ook meteen maar ingeschreven. Alleen voor de racequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Trainspotter het volgende:
Zie bovenaan deze pagina. Als je driehonderd euro hebt zou ik voor Tacx Flow gaan.
Ik heb me trouwens ingeschreven voor beide dagen van de Fietschallenge.
was gisteren al te merken. Heb toen 2h30 gefietst en je kwam de ene naar de andere gek tegenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef Trainspotter het volgende:
Het was vanochtend alweer behoorlijk druk met uit hun winterslaap ontwaakte wielrenners. Het wordt voorjaar!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb me ook meteen maar ingeschreven. Alleen voor de race
MTB-en doe ik alleen in de winter, fietsen op de weg vind ik uiteindelijk toch het leukste.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:35 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
, kan ik misschien nog effe bij je in het wiel zitten. Waarom niet beide dagen trouwens, jij hebt toch ook een mtb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |