Hence the ?quote:
Hij ook niet met jou hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja. Die Groninger. Heb niks met die gozer, maar ok.
Leek ofzo geloof ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt ie precies vandaan Clau?
Ik vind het ook helemaal niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het kan me echt totaal niet boeien, dat atletieken
Same here. Ik kijk bijna alle sport, maar paardjerijden en atletieken...nah nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het kan me echt totaal niet boeien, dat atletieken
ik wacht......quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal dat hyves eens even aanslingeren dan...
Ik word ook altijd buitengeslotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Je hoort er zo echt niet bij VoreG.
Ik zie nog niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er moet allang iets in je mailbox zitten.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er moet allang iets in je mailbox zitten.
Probeer het nog maar eens danquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus bij diek wel en bij bos niet.
Raar...
Tere zieltjes moeten minder teer worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bent nogal hard voor hem hoor Vaduz.
En 2 seconden later krijg ik er nog 1quote:
Gewoon overtuigd van mijn gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Nee Zandmannetje, daar worden ze groot van. Stijfkop is het.
Waar blijft jouw invite zandmannetje?quote:
Da's niet! En hoe kom je nou weer bij die naamquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik al gedaan voor je post Sandmanian Devil.
INderdadquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef clauwheee het volgende:
Nog even en we zijn one happy family
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef tong80 het volgende:
Over 30 minuten is mijn Kip Lagat gaar.
Ik kon een lach niet onderdrukkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef tong80 het volgende:
Over 30 minuten is mijn Kip Lagat gaar.
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij lijkt op Ronn Moss, vind je ook niet?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
2 druppelsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
VoreGquote:
Ach ja, hersenspinsel ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's niet! En hoe kom je nou weer bij die naam.
Hij staat nog net niet bij mijn passiesquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
Voor jullie een totaal verkeerd beeld van mij krijgen. Het is de held van StarGazer, not mine
Nee, daar staat iets anders foutsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij staat nog net niet bij mijn passies
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, daar staat iets anders fouts![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, daar staat iets anders fouts![]()
Ja bij jou ook ja!quote:
Ik zit er bij 5. Voorlopig wel genoeg, tenzij ik een leuke tegenkom.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit alleen maar bij de Vlissingen hyve...
Eens kijken wat er nog meer is.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Bos81 het volgende:
En terecht natuurlijk Clau
http://www.hyves.nl/index.php?l1=gr&group_id=5818quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit alleen maar bij de Vlissingen hyve...
Eens kijken wat er nog meer is.
Vind ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, mensen die meer tegen een andere club zijn dan pro hun eigen club zijn sowieso.
Echt lachwekkend inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/index.php?l1=gr&group_id=5818
was te verwachten (Maar wel triest)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Suijk het volgende:
Ik ken de oprichters van Hyves. Willen jullie me aanraken?
Waar?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe...
Zit je lekker te pokeren, zit je aan dezelfde tafel als RayMania.
Ik lekker playmoneyquote:
nu op ned 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dat Nu we er toch zijn?
Ja, maar ik heb even geen tv bijdehandquote:
Troost je, ik heb ook een klein helmpiequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben sinds zaterdagavond in hongerstaking![]()
![]()
Kun je je plassertje nog zien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ook een klein helmpie
Maar je zit wel altijd in de SCHportSCHoolquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ook een klein helmpie
Maar wat isch het dannnnnnquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Tja, dan is het een beetje lastig hè, zonder tv
Sja, hij is gewoon niet kleiner...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom klaagt Clauw dan altijd zo op msn?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe...
Zit je lekker te pokeren, zit je aan dezelfde tafel als RayMania.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef golfer het volgende:
Die gast in zijn blote dikke pens bij Nu we er nog zijn.![]()
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zag net niet dat de flop er al lag... Ga ik mee voor 1020 terwijl ik niets had.
Ik weet het, bij mij is er weinig verschil.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
Er is een verschil tussen een enorme lul hebben en zijn Noca
Nee... Och, komt nog, je staat in de plus iig...quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weet het, bij mij is er weinig verschil.
Komkommertijd op FOK!?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef SCH het volgende:
Saaie dorpsrel.
Is op zich wel een apart figuur, plaatst altijd smilies voor iedere zin die hij typt. Maar zo'n 'grap' uithalen op het moment dat z'n moeder overleden is, is wel erg laag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken heel die Oversight volgens mij neit eens...
ik luister af en toe, vind het opzich leuke radio, leuke bellers en gasten, niet altijd mijn muziek maar daar is mee te levenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is op zich wel een apart figuur, plaatst altijd smilies voor iedere zin die hij typt. Maar zo'n 'grap' uithalen op het moment dat z'n moeder overleden is, is wel erg laag.
Ik luister eigenlijk nooit naar dat radio, is dat een beetje leuk verder?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeej borisz wat heb jij irritante tvp's zeg.
ja ik weet ik maak me er wel is schuldig aan, zal dr op lettenquote:
Helemaaaal niet zelfsquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:01 schreef borisz het volgende:
heeft er iemand een probleem mee als we jupiler op de tap aansluiten?
over 1,5 weekquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
Ben jij al 18 borisz?
Mag je dan al op die pokersites eigenlijk? (niet om je af te zeiken hoor, vraag het me gewoon af)quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
Ben jij al 18 borisz?
Hij zal alleen met playmoney meedoen en free rolletjes, dan heb je natuurlijk geen creditcard o.i.d. nodig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij niet, maar wie gaat dat checken...
officieel niet, maar ik speel alleen gratis, oke het is totaal anders met centen maar toch, in de freerolls(gratis toernooien) doe ik het best aardig wij hebben hier niet eens is een CCquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mag je dan al op die pokersites eigenlijk? (niet om je af te zeiken hoor, vraag het me gewoon af)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]hij is net over de bar en rolling over in de flip op de brut lip kwa lup.
'BORIS je maakt weer veel te veel lawaai, je weet dat pa er vroeg uit moet. Nu is het genoeg geweest. Ding uit, licht uit en slapen er zijn grenzen. Anders nemen we je je PC af.'
ja, gister ook mee gedaan voor de trip naar barca, werd 22ste, niet dat ik erheen had gekunt als ik had gewonnen denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik doe het ook altijd vrij aardig in de freerolletjes... Maar ja, heb je zo weinig aan he...
Man vertel me wat over Freerollertjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik doe het ook altijd vrij aardig in de freerolletjes... Maar ja, heb je zo weinig aan he...
zeker met Kathy Liebert en Wendeen Eolisquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja best eigenlijk. Het voorspel op de flop was perfect. Toen draaide de een zich om bij de turn en de ander werd zo nat als een river. Tja, een heerlijke three of a kind was het resultaat.
Ruim 2 uur heeft de stroom er uitgelegen. Was wel gezellig, buiten met wat gaslampjes en bier met de buren nuttigen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, je was de lul?
en over 9 maanden zeker een babyboom net zoals in haaksbergenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ruim 2 uur heeft de stroom er uitgelegen. Was wel gezellig, buiten met wat gaslampjes en bier met de buren nuttigen.
Die foto bij dat bericht!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Bos81 het volgende:
Grote stroomstoring in Brabant
en voorbij![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
en over 9 maanden zeker een babyboom net zoals in haaksbergen![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef borisz het volgende:
en over 9 maanden zeker een babyboom net zoals in haaksbergen![]()
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ga ik dan ook nog bekijken denk ik...
Hoewel dat pas om twee uur afgelopen is zeker weer...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
. Zo flauw dat het nog grappig is ook..
Ik heb ook ingeschakeld, leer er altijd wel weer wat vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef borisz het volgende:
en dr is weer poker straks![]()
lol oud tenniser kafelnikov zit ook aan de tafel te pokeren
Mietmans.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:34 schreef VoreG het volgende:
Mooi mooi mooi
Het kan zo mooi zijn
Het kan zo geweldig al met al
Dus het moet want het kan
Het moet en het zal
Ik benn pitten
Zou dat wat voor mij zijn?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Is dat niks voor jou Vaduz, een relletje op Fok![]()
ga lekker met je vlag spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:34 schreef VoreG het volgende:
Mooi mooi mooi
Het kan zo mooi zijn
Het kan zo geweldig al met al
Dus het moet want het kan
Het moet en het zal
Ik benn pitten
Neh, die hangt hier goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga lekker met je vlag spelen
Je loopt een keertje achter bij ons.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:23 schreef pascalheister het volgende:
zo vandaag 12 episodes van 24 S4 gezien, verdomme waarom maken ze dat eind toch elke keer zo spannend![]()
had de dvd september vorig jaar al, maar heb er nog niet de tijd voor gehadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt een keertje achter bij ons.![]()
hm, nog een zware ook voor een aardgasbeving!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Vanochtend, we waren net wakker. Dikke schok. Ik gelijk: hé, volgens mij een kleine aarbeving, Noca! Hij slaperig: Nee, is de bovenbuurman joh! Ik:![]()
Ik had gelijkRaar was het
moggequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef borisz het volgende:
Goede Morgen![]()
de koffie wordt u aangeboden door Louis van Gaal, dje is jarig![]()
![]()
doe maar een kopje Ajax-koffie danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef borisz het volgende:
Goede Morgen![]()
de koffie wordt u aangeboden door Louis van Gaal, dje is jarig![]()
![]()
Ja, was geinig, hij was wel dik geworden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef borisz het volgende:
lol oud tenniser kafelnikov zit ook aan de tafel te pokeren
Dank je, ik zal maar meteen nieuwe zetten danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:19 schreef DeTolk het volgende:
Er zit nog een restje Kanis en Gunnik in , Diek
ik heb al eerder vanochtend bier gehaaldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen ff bier halen voor in de de auto straks!
Kan moeilijk zonder bier in de auto zitten van Heerlen naar Rotterdam en terug.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb al eerder vanochtend bier gehaald
En nog eens extra zomerzegelsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk even 9 kratjes bavaria voor de prijs van 6 halen
quote:
Heb het niet helemaal uitgezeten, was om half twee echt te moequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef RayMania het volgende:
Het is laat geworden, tot twee uur vannacht poker.
ik kreeg er maar drie achterop mijn fietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk even 9 kratjes bavaria voor de prijs van 6 halen
Schultenbrau is dan ook best lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Wie koopt er nu van dat gore Bavaria... Koop toch kwaliteitsbier!
Schultenbrau is nog kwaliteit in vergelijking met bavaria!
Zover ik weet zijn de kassa's open. Idd een leuke wedstrijd, anders ging ik niet 2x 2½ uur de auto inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er nog kaarten eigenlijk? Wel een leuke wedstrijd.
Hoeveel kosten de kaarten? Snap niks van die feyenoord.nl kutsite.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn de kassa's open. Idd een leuke wedstrijd, anders ging ik niet 2x 2½ uur de auto inKomen ook nog een aantal bekenden van KVM kijken straks.
Geen id, kameraad van me heb ze gehaald, denk 15/20 euro...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeveel kosten de kaarten? Snap niks van die feyenoord.nl kutsite.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau, lekker heen er weer geslingerd vanmorgen.
BOE!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:10 schreef rubbereend het volgende:oi
is Groningen al onder de zee verdwenen?
schrikquote:
ik heb even een winkelwagentje geleendquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kreeg er maar drie achterop mijn fiets
later in de week nog wat bijhalen
de volgende keer pak ik gewoon de autoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb even een winkelwagentje geleend
een IKEA bank is toch maar een bouwpakketje, dan kan je maar een klein partijtje bier mee nemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
de volgende keer pak ik gewoon de auto![]()
daar past tenslotte ook een IKEA bank in, dus een partij bier moet ook lukken
bouwpakketen bierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
een IKEA bank is toch maar een bouwpakketje, dan kan je maar een klein partijtje bier mee nemen
ja, maar die losse dozen bleken toch ietsje groter te zijn dan ik dachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
een IKEA bank is toch maar een bouwpakketje, dan kan je maar een klein partijtje bier mee nemen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Roosviceetje?
Stuur es danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef DeTolk het volgende:
Hier is de zon wel hoor Bluezz.
Neuh, niet onder werktijd joh.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Rosétje?
Dat lijkt me beter, dan.quote:
...en hier regent het nuquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:36 schreef golfer het volgende:
Zonnetje begint nu ook hier door te komen.
Ik ga liever naar de tandarts naar de kapperquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het tenminste misschien eens een keer leuk bij de kapper.
Sérieus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de tandarts naar de kapper![]()
De tandarts probeert tenminste niet zo'n quasi geinteresseerd gesprekje met je aan te gaan..quote:
hippiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de tandarts naar de kapper![]()
Nou de mijne niet. Dus ik zou jouw tandarts moeten en jij mijn kapster?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tandarts probeert tenminste niet zo'n quasi geinteresseerd gesprekje met je aan te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |