Hence the ?quote:
Hij ook niet met jou hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja. Die Groninger. Heb niks met die gozer, maar ok.
Leek ofzo geloof ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt ie precies vandaan Clau?
Ik vind het ook helemaal niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het kan me echt totaal niet boeien, dat atletieken
Same here. Ik kijk bijna alle sport, maar paardjerijden en atletieken...nah nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het kan me echt totaal niet boeien, dat atletieken
ik wacht......quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal dat hyves eens even aanslingeren dan...
Ik word ook altijd buitengeslotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Je hoort er zo echt niet bij VoreG.
Ik zie nog niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er moet allang iets in je mailbox zitten.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Er moet allang iets in je mailbox zitten.
Probeer het nog maar eens danquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus bij diek wel en bij bos niet.
Raar...
Tere zieltjes moeten minder teer worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bent nogal hard voor hem hoor Vaduz.
En 2 seconden later krijg ik er nog 1quote:
Gewoon overtuigd van mijn gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Nee Zandmannetje, daar worden ze groot van. Stijfkop is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |