Dat zal ik niet ontkennen neequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, andere positieve punten van mij ....ik ben interessant gezelschap.
Ik vind je tietjes en je kontje erg positiefquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, andere positieve punten van mij ....ik ben interessant gezelschap.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Ik vind je tietjes en je kontje erg positief
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige interessante wat deze vrouw bezit...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Gelukkig voel je dat niet wanneer je haar volblaft in het donker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige interessante wat deze vrouw bezit...
Intelligentie of intellectualiteit zijn ver te zoeken!
Als je der eenmaal hebt als loverboy-prooi, zou je der dan keihard kunnen fisten namens mij? Tnxquote:
Dat laatste is bij iedereen het geval hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Xalopalyps het volgende:Mijn Nederlands is nooit 100% goed geweest en dat geef ik ook gewoon toe, in plaats van eromheen te draaien zoals mevrouw tutholarinnetje.
Duderette, volgens mij zijn je hersencellen in een exponentiële lijn afgenomen..
Vertel maar!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja, en als ik dronken ben doe ik altijd grappige en stoute dingetjes![]()
Bier drinken en kut roepen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Vertelquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is bij iedereen het geval hoor![]()
Daar is haar kutje toch te krap voor, gekkiequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Als je der eenmaal hebt als loverboy-prooi, zou je der dan keihard kunnen fisten namens mij? Tnx
Yeahquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Ze zuigt je klaar terwijl ze een vingertje in jouw kontje stopt
Welke doekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Aenarion het volgende:
Mogen we echt geen werk bekijken? Lijkt me wel leuk... (Of je moet het erger vinden dat je doeken afgezeken worden dan dat je zelf afgezeken wordt, dat is nml. al genoeg gebeurd)
Oooh....gewoon smerig dansen zoals het goedkopige breezerplebs doetquote:
Lapdance?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh....gewoon smerig dansen zoals het goedkopige breezerplebs doet
Ooooch schei uit, meerdere mensen op FOK! kennen mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welke doeken?
Buiten dat ze hier maar wat uit haar nek lult is het waarschijnlijk ook nog een gozer ook
Dat je zo'n zwarte, strakke, katoenen broek aanhebt en dan geil tegen m'n kruis aan staat te rijden? Jezus, mijn fetisj is dat wel hoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh....gewoon smerig dansen zoals het goedkopige breezerplebs doet
Als ik uitga draag ik 9 van de 10 keer een rokje, dat is praktischer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Dat je zo'n zwarte, strakke, katoenen broek aanhebt en dan geil tegen m'n kruis aan staat te rijden? Jezus, mijn fetisj is dat wel hoor!![]()
![]()
![]()
Geen string ook zeker?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik uitga draag ik 9 van de 10 keer een rokje, dat is praktischer.
Hoe laat sluit de kinderdisco meestal, rond 10 uur toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat voeg ik je nooit toe op msnquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen string ook zeker?.
Gelijk heb je, kan ik gelijk mijn vingers subtiel in je schede duwen.
Sorryquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat voeg ik je nooit toe op msn![]()
Ja net zoals mannen altijd hun "bioscoopbroek" dragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor! Maar goed, Yvana, ik vind je zelfs in plebskleding een prachtige damequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lees de post boven die van jou eens?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Met-Yvana het volgende:
ik SNAP het gewoon niet........hoe komt het toch dat iedereen hier zo gek is op Yannicke , maar niet op mij, terwijl Yannie en ik helemaal niet zo veel verschillen.....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor! Maar goed, Yvana, ik vind je zelfs in plebskleding een prachtige dame
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben gek van jou.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Met-Yvana het volgende:
ik SNAP het gewoon niet........hoe komt het toch dat iedereen hier zo gek is op Yannicke , maar niet op mij, terwijl Yannie en ik helemaal niet zo veel verschillen.....
Mijn volbloed nichtje, ze was 1 of 2 topics terug ERG in trek.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Zuen het volgende:
wie is yannicke dan
Ze heeft een fotoboek.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef Zuen het volgende:
Mag ik een foto zien van haar?
't Was niet gemeend hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You make me sick!
Als je dat schoonheid vindt...ik vind het eerder jong gespuis...
En je bent nog 2 jaar ouder dan ik ook! Stem NVD zou ik zeggen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Aenarion het volgende:
Dit draadje schreeuwt om plaatjes...
Ik ben goed op de hoogte van de etiquette !quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef Metropolis het volgende:
Maar goed, Yvana, ik heb nog steeds niks positiefs kunnen verzinnen aan jou.
Arrogantie is nog niet hetzelfde als etiquette hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben goed op de hoogte van de etiquette !
Oooch schei uit, er zijn meerdere fok!-ers die mij kennen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Aenarion het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat jij een kloon bent van Yannicke (of andersom) of dat dit een vooraf opgezet toneelstukje is? Moet je een werkstuk maken voor school? Je doet vast een hoop culturele/kunstzinnige dingen... Het is echter vakantie, dus dat zal vast niet...
Met-Yvana, bewijs het tegendeel!
Ook kloontjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooch schei uit, er zijn meerdere fok!-ers die mij kennen.
Joh.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Aenarion het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat jij een kloon bent van Yannicke (of andersom) of dat dit een vooraf opgezet toneelstukje is? Moet je een werkstuk maken voor school? Je doet vast een hoop culturele/kunstzinnige dingen... Het is echter vakantie, dus dat zal vast niet...
Met-Yvana, bewijs het tegendeel!
Namen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die ken ik niet... Wellicht wil je voor mij nog een poging wagen? Ik ben iig. geen HAVOquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan is't goedquote:
Daar trek je gewoon een mismaakt smoelwerk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Whatever, Ik ga me nu eens terugtrekken naar mijn hobbykamer, dit gun ik jullie echter wel, een arrogante blik !![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat is een verkapte-ik-huil-half-stiekem-gayph0t0.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Whatever, Ik ga me nu eens terugtrekken naar mijn hobbykamer, dit gun ik jullie echter wel, een arrogante blik !![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef SilentChaos het volgende:
Hey er is een liedje over jou geschreven! Moet er opeens aan denken nu ik jouw foto zie! Het ging ongeveer zo:
We hebben een clubje opgericht
Voor mensen met een lelijk gezicht
Je bent erbij...Je bent erbij!!!
Zoiets geloof ik
AAAAAAAAH UUUHL dat's gewoon een lelijke tronie trekkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja morgen op de Frontpage!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat is een verkapte-ik-huil-half-stiekem-gayph0t0.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Oooooh schei uit!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:35 schreef Chau het volgende:
Je vergeet de minnares van haar man, daardoor moet die overuren maken.
Ze zingt: ''Me love you long time''quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooh schei uit!
Trouwens ik kwam net deze clip tegen, en ik MOEST hem gewoon met jullie delen, is die fergie niet awesome ?
http://www.youtube.com/watch?v=9Rga0YXHrFc
Ik vind haar gewoon classy in de scene als ze naar die ,,country club" gaat, dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze zingt: ''Me love you long time''.
Jammer genoeg geld dat niet voor Fergie zelf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Chau het volgende:
Idd, ziet er echt super uit.
Dan doe je dat tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon classy in de scene als ze naar die ,,country club" gaat, dat zou ik ook wel willen![]()
En ik danquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb geen chaperon![]()
Tja, smaken verschillen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
Jammer genoeg geld dat niet voor Fergie zelf.
Natuurlijk niet, dan kan ik me niet concentreren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zeg, dit luister je toch niet terwijl je schildert?![]()
Ook zonder concentratie kun je prachtige stukken maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan kan ik me niet concentreren.
je hebt zulke lieve hamsterwangentjes, die zou ik graag willen skullfuckenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hamsterwangenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je hebt zulke lieve hamsterwangentjes, die zou ik graag willen skullfucken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |