Arrogantie is nog niet hetzelfde als etiquette hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben goed op de hoogte van de etiquette !
Oooch schei uit, er zijn meerdere fok!-ers die mij kennen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Aenarion het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat jij een kloon bent van Yannicke (of andersom) of dat dit een vooraf opgezet toneelstukje is? Moet je een werkstuk maken voor school? Je doet vast een hoop culturele/kunstzinnige dingen... Het is echter vakantie, dus dat zal vast niet...
Met-Yvana, bewijs het tegendeel!
Ook kloontjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooch schei uit, er zijn meerdere fok!-ers die mij kennen.
Joh.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Aenarion het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat jij een kloon bent van Yannicke (of andersom) of dat dit een vooraf opgezet toneelstukje is? Moet je een werkstuk maken voor school? Je doet vast een hoop culturele/kunstzinnige dingen... Het is echter vakantie, dus dat zal vast niet...
Met-Yvana, bewijs het tegendeel!
Namen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die ken ik niet... Wellicht wil je voor mij nog een poging wagen? Ik ben iig. geen HAVOquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan is't goedquote:
Daar trek je gewoon een mismaakt smoelwerk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Whatever, Ik ga me nu eens terugtrekken naar mijn hobbykamer, dit gun ik jullie echter wel, een arrogante blik !![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat is een verkapte-ik-huil-half-stiekem-gayph0t0.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Whatever, Ik ga me nu eens terugtrekken naar mijn hobbykamer, dit gun ik jullie echter wel, een arrogante blik !![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef SilentChaos het volgende:
Hey er is een liedje over jou geschreven! Moet er opeens aan denken nu ik jouw foto zie! Het ging ongeveer zo:
We hebben een clubje opgericht
Voor mensen met een lelijk gezicht
Je bent erbij...Je bent erbij!!!
Zoiets geloof ik
AAAAAAAAH UUUHL dat's gewoon een lelijke tronie trekkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja morgen op de Frontpage!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat is een verkapte-ik-huil-half-stiekem-gayph0t0.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |