Dat is onjuist. Het mag wel degelijk. Toegegeven, niet in dit geval, maar in bepaalde gevallen is het toegestaan. Klik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey psst...als je het woord "en" gebruikt mag er nooit een komma voor staan
Thanksquote:
Keep trying.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe durf je die foto te plaatsen! ik was nog jong !
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe durf je die foto te plaatsen! ik was nog jong !
Waarom zet je dat spul in godsnaam in je fotoboek. Je bent zo mooi nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe zagen jullie er wel niet uit in de 2e, give me a break![]()
Beter als jou.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe zagen jullie er wel niet uit in de 2e, give me a break![]()
ik verbeterde 50% van de fout, dat is ietsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:03 schreef SyClooS het volgende:
Mwhaha! En madam verbetert het ook nog eens vaud!
Maar niet genoeg. Deed hij geen HAVO? Goh, jij doet het maar 50% beter dan iemand van de HAVO. Niet VWO-waardig naar mijn mening.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik verbeterde 50% van de fout, dat is iets
Nawien begint.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb een geweldig idee, laten we in plaats van Yvana op haar minpunten te wijzen, eens haar positieve kanten onder de loep nemen![]()
.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb een geweldig idee, laten we in plaats van Yvana op haar minpunten te wijzen, eens haar positieve kanten onder de loep nemen![]()
Brand los lieverd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach, velen hebben dat pluspunt. Ik wil exclusieve dingen horen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou...ik ben altijd down voor een feestje![]()
Euhm...ik heb een periode van licht alcoholisme achter de rug.....quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ach, velen hebben dat pluspunt. Ik wil exclusieve dingen horen!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm...ik heb een periode van licht alcoholisme achter de rug.....
Vandaar dat je hersenen zo aangetast zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm...ik heb een periode van licht alcoholisme achter de rug.....
Oh nee....maar ik dronk bestwel vaak een fles rood op in mijn eentje tijdens het schilderen in mijn hobbykamer.quote:
Tsja, ik ben bang dat ik me ook moet inhouden als ik nu in huisje zitquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh nee....maar ik dronk bestwel vaak een fles rood op in mijn eentje tijdens het schilderen in mijn hobbykamer.
Spa Rood zekerquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh nee....maar ik dronk bestwel vaak een fles rood op in mijn eentje tijdens het schilderen in mijn hobbykamer.
Als ik alleen ben, lekker een avondje schilderen, dan gaat het hard, ik heb dan ook zoiets van ,,ach, laatquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef Zuen het volgende:
Kom op yvana wat wil je nou bewijzen? Als ik naar jouw tere lichaampje kijk op die foto's denk ik dat een biertje jou al te veel is.
Ik heb het idee dat ik beter schilder als ik wat op heb, ik,durf" dan op een veel grovere toets te schilderen en dan komt mijn werk beter uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
Dronken zijn zit voor het grootste deel tussen de oren.
Ik zei niets negatiefs over je schilderwerk. Ik zou weleens wat willen bewonderen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik beter schilder als ik wat op heb, ik,durf" dan op een veel grovere toets te schilderen en dan komt mijn werk beter uit
Mijn werk is niet bewonderingswaardig ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zei niets negatiefs over je schilderwerk. Ik zou weleens wat willen bewonderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |