Dat is onjuist. Het mag wel degelijk. Toegegeven, niet in dit geval, maar in bepaalde gevallen is het toegestaan. Klik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey psst...als je het woord "en" gebruikt mag er nooit een komma voor staan
Thanksquote:
Keep trying.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe durf je die foto te plaatsen! ik was nog jong !
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe durf je die foto te plaatsen! ik was nog jong !
Waarom zet je dat spul in godsnaam in je fotoboek. Je bent zo mooi nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe zagen jullie er wel niet uit in de 2e, give me a break![]()
Beter als jou.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe zagen jullie er wel niet uit in de 2e, give me a break![]()
ik verbeterde 50% van de fout, dat is ietsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:03 schreef SyClooS het volgende:
Mwhaha! En madam verbetert het ook nog eens vaud!
Maar niet genoeg. Deed hij geen HAVO? Goh, jij doet het maar 50% beter dan iemand van de HAVO. Niet VWO-waardig naar mijn mening.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik verbeterde 50% van de fout, dat is iets
Nawien begint.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb een geweldig idee, laten we in plaats van Yvana op haar minpunten te wijzen, eens haar positieve kanten onder de loep nemen![]()
.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik heb een geweldig idee, laten we in plaats van Yvana op haar minpunten te wijzen, eens haar positieve kanten onder de loep nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |