Dat zal ik niet ontkennen neequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, andere positieve punten van mij ....ik ben interessant gezelschap.
Ik vind je tietjes en je kontje erg positiefquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, andere positieve punten van mij ....ik ben interessant gezelschap.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Ik vind je tietjes en je kontje erg positief
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige interessante wat deze vrouw bezit...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Gelukkig voel je dat niet wanneer je haar volblaft in het donker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige interessante wat deze vrouw bezit...
Intelligentie of intellectualiteit zijn ver te zoeken!
Als je der eenmaal hebt als loverboy-prooi, zou je der dan keihard kunnen fisten namens mij? Tnxquote:
Dat laatste is bij iedereen het geval hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Xalopalyps het volgende:Mijn Nederlands is nooit 100% goed geweest en dat geef ik ook gewoon toe, in plaats van eromheen te draaien zoals mevrouw tutholarinnetje.
Duderette, volgens mij zijn je hersencellen in een exponentiële lijn afgenomen..
Vertel maar!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja, en als ik dronken ben doe ik altijd grappige en stoute dingetjes![]()
Bier drinken en kut roepen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Vertelquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is bij iedereen het geval hoor![]()
Daar is haar kutje toch te krap voor, gekkiequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Als je der eenmaal hebt als loverboy-prooi, zou je der dan keihard kunnen fisten namens mij? Tnx
Yeahquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Ze zuigt je klaar terwijl ze een vingertje in jouw kontje stopt
Welke doekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Aenarion het volgende:
Mogen we echt geen werk bekijken? Lijkt me wel leuk... (Of je moet het erger vinden dat je doeken afgezeken worden dan dat je zelf afgezeken wordt, dat is nml. al genoeg gebeurd)
Oooh....gewoon smerig dansen zoals het goedkopige breezerplebs doetquote:
Lapdance?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh....gewoon smerig dansen zoals het goedkopige breezerplebs doet
Ooooch schei uit, meerdere mensen op FOK! kennen mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welke doeken?
Buiten dat ze hier maar wat uit haar nek lult is het waarschijnlijk ook nog een gozer ook
Dat je zo'n zwarte, strakke, katoenen broek aanhebt en dan geil tegen m'n kruis aan staat te rijden? Jezus, mijn fetisj is dat wel hoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh....gewoon smerig dansen zoals het goedkopige breezerplebs doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |