quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vond de TT van die andere ook wel mooi, maar de inhoud wat minder
EA weerquote:Gamemaker Electronic Arts heeft per 1 augustus de onlinefunctionaliteit van een elftal spellen gestaakt, meldt Ars Technica. De lijst omvat voornamelijk sportgames, zoals NBA Live 2005, NHL 2005 en FIFA Soccer 2005, die gemiddeld twintig maanden oud zijn. Het jongste spel waar de multiplayerfunctie niet langer voor ondersteund wordt, is zelfs nog geen jaar oud: Total Club Manager '06 verscheen net voor de afgelopen jaarwisseling. Hoewel er enkele minder succesvolle titels in de lijst staan, is ook een populaire titel als Need For Speed: Underground 2 niet meer via het internet te spelen. Van de meeste games wordt zowel de pc- als de Xbox- en de PS2-versie getroffen. De uitzondering op deze regel is NFS:U2 voor de PS2, dat blijkbaar te populair is om er zomaar de bijl in te zetten. Na 1 oktober aanstaande zullen ook Madden NFL 2005 en NFL Street 2: Unleashed alleen nog in singleplayermode gespeeld kunnen worden.
EA Games - Challenge Everything De maatregel zal voor heel wat gamers als een totale verrassing zijn gekomen; de kennisgeving stond blijkbaar al sinds mei op de EA-servers, maar is niet op de normale nieuwspagina's terug te vinden. Heel wat klanten zullen dezer dagen dan ook boos bij de klantenservice aankloppen, maar de kans dat de maatregel geheel of gedeeltelijk wordt teruggedraaid lijkt miniem. EA heeft namelijk een veel te goede reden om de bewuste spellen te handicappen: het bedrijf domineert de markt voor sportspellen dankzij exclusieve overeenkomsten met grote sportbonden, en wie online met zijn voetbal-, ijshockey- of basketbalidolen wil spelen, heeft geen andere keus dan het aanschaffen van de opvolgers die de gamemaker inmiddels in de schappen heeft liggen. De kans dat de spellenfabrikant het mogelijk zal maken dat derden met bruikbare servers in de lucht komen, lijkt daarom ook al niet bijster groot.
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef Sickert het volgende:
tering flikkers allemaal vrijgezel zeker en geen levenkan die topics niet meer volgen hoor
Hoor je eigenlijk ook wel eens goede dingen over je rankquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef escape_nl het volgende:
een rondje in de apc, iets van rond de 100 punten
[16:09:45] Tango_Thomas -> ik ben nog maar een kind
[16:11:03] ={MM}= EsbenQQQ -> noob spawn rapers
[16:11:05] DarkArcher -> laatste vlag
[16:13:22] ={MM}= EsbenQQQ -> those high ranks are all no*b APC karkand players
[16:13:39] [BoF] henkus_ -> lol
[16:13:51] [BoF] <Razorback><NL> -> Be happy with it
[16:16:59] vinnepinnie -> lol
[16:19:13] =DEF= Pvt.Gerard.nl -> who kickt me? and why?
[16:19:26] hunter(okgw) -> hi all
[16:20:58] DarkArcher -> bedoelde dat jij de apc moest pakken
[16:21:13] bartmans -> \asshole
[16:21:38] GroundForce24 -> everyone bunnyhops in this server....lame
[16:21:56] MrSausageLover -> we have no commander
[16:21:56] [BoF] Robbie.Nightmare -> wat een klote wapen zeg
[16:22:04] [BoF] Mr.Baus -> ok next time when im shot at i will stand perfectly still
[16:25:18] =[MM]= knorretje1991 -> hey escape je hebt zoon hoge rang zeker van het spawnkille van mense
[16:25:28] [BoF] escape_nl -> ja alleen maar leuk he
[16:25:33] =[MM]= knorretje1991 -> ja
[16:25:37] =[MM]= knorretje1991 -> zielig gwoon
[16:25:39] [BoF] <Razorback><NL> -> Escape is de beste spawmkiller
[16:25:43] ={MM}= EsbenQQQ -> je dedoelt de hele BOF clan
[16:25:46] =[MM]= knorretje1991 -> hehe merk et ja
[16:25:46] [BoF] DoMo[NL] -> expert spawnkiller
[16:25:52] bartmans -> bof escape loser
[16:26:09] [BoF] escape_nl -> sukkel als je veel in een apc rijd en karkand speel weet je precies hoe je alles moet doen, hoe je moet rijden en vluchten, waar maak jij je druk om
[16:26:15] [BoF] <Razorback><NL> -> En zoals je ziet zijn veel mensen jaloers op hem omdat ze altijd maar commentaar hebben
*** SWAPPING TEAMS ***
[16:29:54] [BoF] DoMo[NL] -> ik krijg altijd de restjes van escape
Je hebt wat gemist: http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=32&pid=386&st=0entry386quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk ook wel eens goede dingen over je rank
En nu staat er wel als TT met de sniper lessen van Henkus maar waar zijn ze dan of heb ik wat gemist?
Tsja, in principe is het idee achter BF2 toch een redelijk realistische oorlogsshooter te maken. De eerste veldslag waar de soldaten tegenover elkaar op-en-neer gaan springen zal voorlopig nog niet plaatsvinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:59 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, als er iemand op je loopt te knallen en je moet bijvoorbeeld reloaden, ga je toch niet stil blijven staantis wel irritant om zo raak te schieten, maar hoppen lijkt me toch niet vreselijk
@Escape, ik snap niet dat je dit kan pikken..zoals jullie wellicht weten heb ik een iets korter lontje en vliegen ze met dergelijk geouwehoer er per direct af.. moven met dat gezeik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef escape_nl het volgende:
een rondje in de apc, iets van rond de 100 punten
[16:09:45] Tango_Thomas -> ik ben nog maar een kind
[16:11:03] ={MM}= EsbenQQQ -> noob spawn rapers
[16:11:05] DarkArcher -> laatste vlag
[16:13:22] ={MM}= EsbenQQQ -> those high ranks are all no*b APC karkand players
[16:13:39] [BoF] henkus_ -> lol
[16:13:51] [BoF] <Razorback><NL> -> Be happy with it
[16:16:59] vinnepinnie -> lol
[16:19:13] =DEF= Pvt.Gerard.nl -> who kickt me? and why?
[16:19:26] hunter(okgw) -> hi all
[16:20:58] DarkArcher -> bedoelde dat jij de apc moest pakken
[16:21:13] bartmans -> \asshole
[16:21:38] GroundForce24 -> everyone bunnyhops in this server....lame
[16:21:56] MrSausageLover -> we have no commander
[16:21:56] [BoF] Robbie.Nightmare -> wat een klote wapen zeg
[16:22:04] [BoF] Mr.Baus -> ok next time when im shot at i will stand perfectly still
[16:25:18] =[MM]= knorretje1991 -> hey escape je hebt zoon hoge rang zeker van het spawnkille van mense
[16:25:28] [BoF] escape_nl -> ja alleen maar leuk he
[16:25:33] =[MM]= knorretje1991 -> ja
[16:25:37] =[MM]= knorretje1991 -> zielig gwoon
[16:25:39] [BoF] <Razorback><NL> -> Escape is de beste spawmkiller
[16:25:43] ={MM}= EsbenQQQ -> je dedoelt de hele BOF clan
[16:25:46] =[MM]= knorretje1991 -> hehe merk et ja
[16:25:46] [BoF] DoMo[NL] -> expert spawnkiller
[16:25:52] bartmans -> bof escape loser
[16:26:09] [BoF] escape_nl -> sukkel als je veel in een apc rijd en karkand speel weet je precies hoe je alles moet doen, hoe je moet rijden en vluchten, waar maak jij je druk om
[16:26:15] [BoF] <Razorback><NL> -> En zoals je ziet zijn veel mensen jaloers op hem omdat ze altijd maar commentaar hebben
*** SWAPPING TEAMS ***
[16:29:54] [BoF] DoMo[NL] -> ik krijg altijd de restjes van escape
Zeg lamme tak, die staan gewoon op bandoffokkers hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:06 schreef IJsmuts het volgende:
wat zijn de contactnamen van de admins voor xfire? de server zit vol!
@1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1, zit wat in![]()
ow henkie, met je oneerbare voorstellenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Zeg lamme tak, die staan gewoon op bandoffokkers hoor![]()
Maar vooruit dan maar: http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=25&pid=220&st=0entry220
Btw.. je beseft nu dat ik je, nu je mijn naam belachelijk maakt, wel keihard moet pwnen op de BoF-server een dezer dagen he... ik ben Mr_Henkie trouwens in BF2, we hebben gisteren nog wat rondgevlogen in een heli volgens mij
http://www.xfire.com/profile/jedi05071977quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:06 schreef IJsmuts het volgende:
wat zijn de contactnamen van de admins voor xfire? de server zit vol!
Afgesproken..dan kom ik vanavond nog wel ff langs om je billenkoek te gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow henkie, met je oneerbare voorstellen![]()
en ik zal vanavond op je wachten hoor![]()
ps, mijn xfire naam is ijsmuts, voor de administratie!
ja JP, heb hem net gesproken op xfire........wat een n00b zegquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:17 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Afgesproken..dan kom ik vanavond nog wel ff langs om je billenkoek te geven
Je weet wel wie de admins zijn?
Zal je nog eensch helpenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja JP, heb hem net gesproken op xfire........wat een n00b zeg![]()
Amen to that. Het was zo makkelijk geweest maar EA verziekt het weer door niet na te denken over de reserved slots. Achterlijke mongolen zijn het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef Incolumis het volgende:
we praten over EA, logische dingen kennen ze niet
De lijst "wat heeft EA voor jou gedaan" is aanzienlijk korter, ik zou dan ook die lijst opvragen bij Inco.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:51 schreef IJsmuts het volgende:
Inco, ik voel de verbitterdheid in je post, wat heeft EA je aangegedaan?
EA betaald voor BF2, EA geeft BF2 uit, EA is verantwoordelijk. Ze hadden dat spel net zo lang terug moeten sturen tot het voldeed aan de gestelde eisen. Als het spel dat al deed dan moeten ze eens over hun eisen gaan nadenken. No way dat dit spel in de eerste staat de markt op had gemogen. Zelfde geld voor het merendeel van de patches overigens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
tis nog altijd dice die het heeft geprogrammeerd. ea publiceerd slechts
je gaat ook niet sony verwijten als een artiest onder hun label een slechte cd heeft gemaakt.
DJ JPquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
Onze Jp heeft een nieuwe hobbyHij leert snel moet ik zeggen
Na zijn eerste les klonk het al aardig!
Je weet dat je die opmerking zowel positief als negatief kan zien. Als in:quote:
en hij kan het weten. Hij loopt nog moeilijk na een nachtje met vier andere mannen op een kamertje bij JP op zolderquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:25 schreef Razorback het volgende:
Ipv BF2 lessen geven we hele andere lessen dus pas op waar je aan begint
Ik heb een baanquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef Sickert het volgende:
tering flikkers allemaal vrijgezel zeker en geen levenkan die topics niet meer volgen hoor
Je vriendin raakt onder de indruk van de hoeveelheid punten die je hebt ? Onder het motto van "al die tijd dat hij speelt had ie ook aan mij kunnen besteden. Gelukkig dat ie dat niet heeft gedaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef IJsmuts het volgende:
@ escape ik wil wel ruilen met rang, kan jij anoniem lekker spelen zonder commentaar en dan kan ik indruk op mn vriendin maken![]()
Ik zei het al eerder.. het is te merken dat het schoolvakantie is.. Elke keer weer.. Ik ken het fenomeen uit mijn America's Army tijd. Kutpubertjes.... Niet al te veel van aantrekken en de ergste gevallen gewoon kicken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef escape_nl het volgende:
serverlog
las het net op GoTquote:
die is erg kort en bestaat uit 4 letters: NIKSquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef UnleashMitch het volgende:
De lijst "wat heeft EA voor jou gedaan" is aanzienlijk korter, ik zou dan ook die lijst opvragen bij Inco.
er zijn genoeg mensen met ouwe pc's die voor hun 8 jarige zo'n spel van 5 euro kopen zodat ze leuk kunnen spelen. die kunnen nu dus niks meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
las het net op GoT
Dit is toch niet te geloven? Dat is toch je reinste machtsmisbruik in monopolie positie? Je zal net zo`n spel gekocht hebben zeg..of je gewoon wel even de nieuwe versie wil kopen.![]()
en het is zo makkelijk he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef Incolumis het volgende:
er zijn genoeg mensen met ouwe pc's die voor hun 8 jarige zo'n spel van 5 euro kopen zodat ze leuk kunnen spelen. die kunnen nu dus niks meer
Dat werkt natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en het is zo makkelijk he.
Stel er zijn nog een duizendtal mensen op de wereld die het spel online spelen. Dan gooi je er een persbericht uit waarin je zegt dat de kosten te hoog worden voor dat spel en dat de online support stopt maar dat iedereen die z'n serienummer naar EA email vergezeld met adres gegevens een copy van de oudste versie krijgt die nog wel wordt ondersteund. Dan moet je misschien honderd copyen versturen. Als je zegt dat ze m per post op moeten sturen dan wordt dat zelfs nog lager.
Resultaat: Milde PR ipv vernietigende PR en dus lagere kosten. Zo simpel, zulke amateurs bij EA Marketing.
maar net die ouders van die mannekes van 8 met spellekes lezen geen persberichten.. Het spelletje doet het gewoon ineens niet meer..slimme neef wordt gebeld. bla bla internet doet het gewoon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en het is zo makkelijk he.
Stel er zijn nog een duizendtal mensen op de wereld die het spel online spelen. Dan gooi je er een persbericht uit waarin je zegt dat de kosten te hoog worden voor dat spel en dat de online support stopt maar dat iedereen die z'n serienummer naar EA email vergezeld met adres gegevens een copy van de oudste versie krijgt die nog wel wordt ondersteund. Dan moet je misschien honderd copyen versturen. Als je zegt dat ze m per post op moeten sturen dan wordt dat zelfs nog lager.
Resultaat: Milde PR ipv vernietigende PR en dus lagere kosten. Zo simpel, zulke amateurs bij EA Marketing.
Het is juist de bedoeling dat het niet werktquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat werkt natuurlijk niet.
Ik vind het schandalig wat ze doen, maar wel begrijpelijk. Ze willen geld verdienen en dat doen ze op deze manier.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef Suikermais het volgende:
Krijg toch de tyfus met je BF2. Na 3 maanden de zooi er maar weer eens opgegooid. Patch opgehaald en gaan met die banaan. Begint dat PunkBuster te zeuren...iets over memory.
Pats..uninstall...krijg toch de rambam...
je had het ook even hier kunnen vragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef Suikermais het volgende:
Krijg toch de tyfus met je BF2. Na 3 maanden de zooi er maar weer eens opgegooid. Patch opgehaald en gaan met die banaan. Begint dat PunkBuster te zeuren...iets over memory.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef Suikermais het volgende:
we hebben de server lekker gepwnd he?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Da's een klote avondje schieten. Ging niet super en in de 2de ronde sharqi help ik DoMo aan 60+ kills en wat denk je op het moment dat het rondje was afgelopen (zij hadden geen vlaggen meer, alleen de tickets moesten nog even wegbloeden) crasht de server. DoMo is vast niet blij.
ja JP, voor half werk betaal ik niet hequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal je nog eensch helpen![]()
Krijg je dat ingame chat al aan de gang? N00B!![]()
![]()
Ja dat was wat jammer, aangezien we niet bij elkaar in het team zaten en egbert al snel vertrokken was. Volgende keer beter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
we hebben de server lekker gepwnd he?!![]()
blij dat ik geen 150+ punten had op sharqi
Koop geen Trust......quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zoja, wat is een beetje een goede headset (wil hem wel bij de MM halen)
quote:
kan ik me niks meer van herinnerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben je overigens wel een paar keer tegen gekomen vanavond![]()
het is scroll lock + xquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja JP, voor half werk betaal ik niet he![]()
maar ik ga deze week ff naar dat ingame xfire kijken. misschien dat iemand het hier zo weet. als ik ingame op ctrl + scrl lock (met dank aand JP) druk, maaktíe een squad aan ipv xfire
![]()
2e vraagm is TS leuk en makkelijk te installeren/werken? zoja, wat is een beetje een goede headset (wil hem wel bij de MM halen)
Hahaha, nou ik kan dat wel hebben hoor. Sterker nog ik geniet ervanquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:13 schreef jpjedi het volgende:
hier lies:
Ach, postman weet wel hoe ik het bedoel. Is niet persoonlijk.
Maar ik dacht wel dat er vorige week nog was gesproken over om de tv-toren heen blijven vliegen. Toen werd er gezegd dat 1x er omheen vliegen niet erg is maar dat het niet toegestaan is om er omheen te blijven vliegen. Afijn, en ik kan gewoon niet veel hebben op zo'n moment haha.
sorry, voor de mensen die het wel persoonlijk opgevat hebben.
Dat heb ik nou ook alleen heeft dat niets met BF2 te makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:26 schreef IJsmuts het volgende:
en mn vriendin is echt onder de indruk van mijn BF2 praktijken. Heb bij de dumpshop kistjes gekocht en nu noemt ze me elke dag "generaal" en tijgert ze voor me door de slaapkamer![]()
Klote hamster, alsie er nu nog uit komt dan tape ik m echt vast aan z'n kooi of ik geef m aan bij Hans Klok. Zo'n stunt heeft zelfs hij nog nooit uitgevoerdquote:was de spagetsie lekker en is je hamster al weer bijgekomen van zn avontuur?
oh nee heh!!! Hij is leuk.. dat wel.. Maar hij is oud, en toen dit echt helemaal de bomb was werd daar nogal misbruik van gemaakt op forums waar je .swf files kon gebruiken als signature.. Voel je wat ik bedoel? Je kon geen forum pagina openen zonder dat dit muziekje begon te spelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef UnleashMitch het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7836547273687836884&q=Creature+comforts![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt stuk![]()
Hier Lies weer:quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik kan dat wel hebben hoor. Sterker nog ik geniet ervan![]()
Ik heb een hekel aan baserapers van een uncap, aangezien het niet mag. Echter de tv toren is geen uncap en dan heb ik zoiets van lekker blijven hangen![]()
Op het moment dat er een vlag wit werd ging ik daar direct opaf.
Ik heb vanavond genoten van je Lies
Oh hier nog een filmpje van airsoften:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4745597656003715988
ja srry moest ff thuis aan t werk.. schilderen. gaten boren om dingen op te hangen enz. zeg maar. maar vanavond is men game avondquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat was wat jammer, aangezien we niet bij elkaar in het team zaten en egbert al snel vertrokken was. Volgende keer beter.
Ik ben je overigens wel een paar keer tegen gekomen vanavond![]()
ga je dan niet de hele tijd op een dak 8000 meter boven de grond liggen als je onze SL bent, spawnt zo kutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef egg-bird het volgende:
GOEIEMORGEN!
[..]
ja srry moest ff thuis aan t werk.. schilderen. gaten boren om dingen op te hangen enz. zeg maar. maar vanavond is men game avonden ben ik waarschijnlijk wel langer online...
Adje ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook alleen heeft dat niets met BF2 te maken
[..]
Klote hamster, alsie er nu nog uit komt dan tape ik m echt vast aan z'n kooi of ik geef m aan bij Hans Klok. Zo'n stunt heeft zelfs hij nog nooit uitgevoerdAch Adje is wel lief verder maar af en toe denk ik...hapjespan.
heb idd zon toetsenbord met multimediaknoppen erboven, ga er binnenkort eens naar kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is scroll lock + x
heb je een toetsenbord met allemaal extra knoppen erboven? misschien moet je die knoppen eerst uitschakelen voordat scroll lock + x werkt
als je een headset had had je kunnen horen dat ik verbaasd was dat ik beste squad leader was van dat potje... ik wist dus niet dat ik SL was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je dan niet de hele tijd op een dak 8000 meter boven de grond liggen als je onze SL bent, spawnt zo kut![]()
maar die had ik niet hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
als je een headset had had je kunnen horen dat ik verbaasd was dat ik beste squad leader was van dat potje... ik wist dus niet dat ik SL was.
jeeeejquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar die had ik niet he![]()
maar over een paar uurtjes wel![]()
logitech is mooi spul vind ik persoonlijk. medusa ken ik niet... heb zelf wel zon gaar thrust ding. maar doet t prima voor mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
gewoon een logitech of zo'n medusa 5.1 set als je een surround kaart heb.
nej, geen idee. ga zo in mn pauze ff bij de MM kijken wat ze hebben. Logitec of Seinheiser ofzo. Als maar USB is. kijk ik gelijk ff naar een simpel keybord waar ik ingame op kan xfire-enquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:
[..]
jeeeejweet je nu al welke je gaat halen dan? iig geen thrust had ik al weer gezien?:P
en dan plug je dat ding erin en als je dan op de server zit kan je met elkaar lullen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef staticdata het volgende:
ik had ook een headset van een 10tje deed het prima, totdat het draad verdraaid raakte. nu een van logitech
sennheiserquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nej, geen idee. ga zo in mn pauze ff bij de MM kijken wat ze hebben. Logitec of Seinheiser ofzo. Als maar USB is. kijk ik gelijk ff naar een simpel keybord waar ik ingame op kan xfire-en
haha dat binden moet ik ook nog. jullie zullen me vaak genoeg horen vloeken als henkus me weer voor men flikker schietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef staticdata het volgende:
nog ff teamspeak installeren en ja.
en dan wel een Key binden aan het praten, dus niet dat je microfoon de hele tijd openstaat
nieuw moet je wel lezen als zon ding aan een draad voor 5 euro. heb nu een logitech LX 500, maar dat is dus nu weer zon gekut met die knoppen voor xfire. toetsenbord is prima, maar wel vaak gezeik met die knoppen. 9 van de 10 keer werkt het slecht en moet je de software opnieuw installeren met als gevolg dat het net zo werkt als een simpel bordje. plus bij een van een paar euros is het niet zo erg als ik hem half door de tafel druk tijden het gamen of dat er weer eens een peuk op valtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
sennheiser![]()
waarom koop je een nieuwe tb? welke tb heb je nu?
TeamSpeak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nieuw moet je wel lezen als zon ding aan een draad voor 5 euro. heb nu een logitech LX 500, maar dat is dus nu weer zon gekut met die knoppen voor xfire. toetsenbord is prima, maar wel vaak gezeik met die knoppen. 9 van de 10 keer werkt het slecht en moet je de software opnieuw installeren met als gevolg dat het net zo werkt als een simpel bordje. plus bij een van een paar euros is het niet zo erg als ik hem half door de tafel druk tijden het gamen of dat er weer eens een peuk op valt
@SD hoe bedoel je TS installeren? is dit een speciaal stukkie software voor BF2 wat ergen op inet gevonden kan worden? en non stop bleren is toch de bedoeling van TS![]()
Held!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
TeamSpeak.
Kun je gewoon downloaden via google zeg maar.
daarna quick connect. ff een alias invullen en ww van BoF en t TS ip adres en je kunt mooi mee lullen
boven de F1, F2 etc zit een extra knop, "Mode F" als het goed is. druk die eens in en probeer dan scroll lock + x ingame, dan werkt hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nieuw moet je wel lezen als zon ding aan een draad voor 5 euro. heb nu een logitech LX 500, maar dat is dus nu weer zon gekut met die knoppen voor xfire. toetsenbord is prima, maar wel vaak gezeik met die knoppen. 9 van de 10 keer werkt het slecht en moet je de software opnieuw installeren met als gevolg dat het net zo werkt als een simpel bordje. plus bij een van een paar euros is het niet zo erg als ik hem half door de tafel druk tijden het gamen of dat er weer eens een peuk op valt
@SD hoe bedoel je TS installeren? is dit een speciaal stukkie software voor BF2 wat ergen op inet gevonden kan worden? en non stop bleren is toch de bedoeling van TS![]()
thanks Inco, ga ik dat eerst ff proberenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
boven de F1, F2 etc zit een extra knop, "Mode F" als het goed is. druk die eens in en probeer dan scroll lock + x ingame, dan werkt het
hoef je niet speciaal een nieuwe tb te kopen
hahaha ik wist tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
egg-bird aub op teamspeak snel je spraak binden. niets is irritanter als een echo te horen.
heb jij een vriendinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahaha ik wist tkunnen jullie al men geile gesprekken met men vriendin mee krijgen
![]()
zal m vanmiddag meteen binden
is dit vragen om een xfire datequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef staticdata het volgende:
via settings in teamspeak. is makkelijker om dat via x-fire uit te leggen dan via het forum
ja ik heb een vriendin... bijna 2.5 jaar alweer... pff gaat dat snelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb jij een vriendin![]()
en post gelijk ff hoe je dat binden doet, ik ben een n00b ja![]()
U vraagt wij draaien. Eet smakelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Klote hamster, alsie er nu nog uit komt dan tape ik m echt vast aan z'n kooi of ik geef m aan bij Hans Klok. Zo'n stunt heeft zelfs hij nog nooit uitgevoerdAch Adje is wel lief verder maar af en toe denk ik...hapjespan.
nephomoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja ik heb een vriendin... bijna 2.5 jaar alweer... pff gaat dat snel![]()
hoe weet jij dat nou. misschien is zij wel een hij. kun jij niet wetenquote:
ha, je hebt een ladyboyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:43 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou. misschien is zij wel een hij. kun jij niet weten
-edit- jij wou trouwens niet in mijn voorstel topic op bandoffokkers.nl reageren omdat t te gay zou worden... nep flikker![]()
![]()
Tja. Kwantiteit boven kwaliteitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha, je hebt een ladyboypass mij die catalogus eens door, heb zelf ook wel interesse.
enja dat voorsteltopic, dat moeten we maar snel vergeten![]()
-edit-
wij zijn momenteel wel de topposters he egg-?
hahaha je moet gewoon via t internet een mail order groom catalagus bestellen. kun je zon lekkere jap uit japland halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha, je hebt een ladyboypass mij die catalogus eens door, heb zelf ook wel interesse.
enja dat voorsteltopic, dat moeten we maar snel vergeten![]()
-edit-
tja, we zitten allebei in hetzelfde schuitje, jij hebt een helpdeskjob, ik een kantoorjob....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahaha je moet gewoon via t internet een mail order groom catalagus bestellen. kun je zon lekkere jap uit japland halen.
hehe topposters hier en op bandoffokkers.nl... nou postman kan er anders ook wel wat van hoor. lijkt wel of we tijd te veel hebben![]()
En jij hebt niet te veel tijdquote:
Al mijn mooie posts zijn verdwenen samen met het andere forumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
huil maar niet lief gansje, ik ga wel ff niet posten dan kan je nu je inhaalslag maken!
ik hou je niet tegen weer mooie posts te gaan postenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Al mijn mooie posts zijn verdwenen samen met het andere forum![]()
echt verdwenen? op computers kan toch nix echt verdwijnen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Al mijn mooie posts zijn verdwenen samen met het andere forum![]()
en nu kan t nog. ga toch weer beginnen met opleiding voor verpleger. hehe lekker billen wassen enzo... maar uiteindelijke doel is ambulance zeg maar... dus kan nu nog mooi men tijd vullen. zometeen kan t niet meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, we zitten allebei in hetzelfde schuitje, jij hebt een helpdeskjob, ik een kantoorjob....
enja je moet die uurtjes toch wel doorkomen he!
ow, dan ga ik nog iets meer genieten van je prachtige postsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en nu kan t nog. ga toch weer beginnen met opleiding voor verpleger. hehe lekker billen wassen enzo... maar uiteindelijke doel is ambulance zeg maar... dus kan nu nog mooi men tijd vullen. zometeen kan t niet meer.
Zijn niet echt verdwenen, maar ik heb ze in ieder geval niet, ze staan nog ergens in een backup, maar ik maak wel nieuwe aan. Hoe lang kost het nu om 500 posts te makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt verdwenen? op computers kan toch nix echt verdwijnen?
ijsmuts walst en verbrand zn HD's altijd als die afgeschreven zijn
is wel de bedoeling haha maar zit nog steeds te twijfelen eerlijk gezegd of ik nog ff door ga met werken of dat ik dit jaar begin... (moet ik wel ff snel bepalen bedenk ik me ineensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, dan ga ik nog iets meer genieten van je prachtige posts![]()
wanneer begint je opleiding, ergens in september?
tippie mijnerzeids, begin er zo snel mogelijk mee, heb je dat iig gehad. ik was vroeger ook te lui om naar school te gaan en ben dus ook gaan werken. nu, 7 jaar later zit ik 50 uur per week op kantoor, rij ik woon werk 20 uur per week en moet ik mn studie in de avonduren afmakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef egg-bird het volgende:
[..]
is wel de bedoeling haha maar zit nog steeds te twijfelen eerlijk gezegd of ik nog ff door ga met werken of dat ik dit jaar begin... (moet ik wel ff snel bepalen bedenk ik me ineens)
ik help wel met de repliesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn niet echt verdwenen, maar ik heb ze in ieder geval niet, ze staan nog ergens in een backup, maar ik maak wel nieuwe aan. Hoe lang kost het nu om 500 posts te makenhalf uurtje werk toch
![]()
werk voor een finiancieel detacheringsbureau, maar zit al 3 jaar op een opdracht bij shell chemicals europe in r'dam als "junior financial accountant". G/L boekhouding dus, vooral Intra Group accounting en een heleboel Sorbanes OXley......quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef staticdata het volgende:
wat voor werk doe je ijsmuts?
say what?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
werk voor een finiancieel detacheringsbureau, maar zit al 3 jaar op een opdracht bij shell chemicals europe in r'dam als "junior financial accountant". G/L boekhouding dus, vooral Intra Group accounting en een heleboel Sorbanes OXley......
zit nu dus ook SOX workflows te maken in Visio, vandaar dat ik tijd heb om zo veel te posten![]()
neeee, die kaffers van PWC komen hier al veel te vaak nadat Shell KPMG als huisaccountant er wereldwijd uitgeflikkerd heeft. In principe kan je natuurlijk zo bij PWC aan de slag (die gasten zijn desperade) maar heb zelf niet echt een voorkeur voor echte accountancy en daarbij wil ik nooit voor een groot bureau werken. ben bij een klein bureau begonnen dat over genomen is door DPA en daar was ik na 2 weekjes weg. werk nu bij een superbureau dat lekker klein en persoonlijk is: www.dari.nlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef staticdata het volgende:
ofwel price waterhouse coopers?
SOX, na aanleiding van het boekhoud schandaal bij Enron zijn bedrijven die aan de Amerikaanse beurs genoteerd zijn verplicht SOX complient te zijn. Met andere woorden we gaan weer stappen terug in de tijd omdat alles wat er gebeurd bij accounting aan processen moet voldoen en 6 keer als hardcopy getekend moet worden door 4 verschillende mensen. Om SOX complient te worden en te blijven moet er onwijs veel gebebeuren en daar zit ik dus midden in....quote:
haha meld me wel aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zeker, we kunnen altijd goede mensen gebruiken!
doe maar een audi a6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima, regel ik wel een vette bak voor je!
aston martin db9 of de vanquish??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar rijden bij ons de secretaresses in![]()
en nu ga ik ff naar de MM headsetje halen!
Alleen dan wel op dieselquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef egg-bird het volgende:
[..]
aston martin db9 of de vanquish??![]()
jullie zijn gewoon 2 spamhoerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Gehakt, daar kun je genoeg meedoen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef staticdata het volgende:
een van de homo's nog een leuk recept met gehakt?
Maandag komen ze hem ophalen op het werk en krijg ik een vergelijkbare auto terug. Vergelijkbare auto is volgens mij een heel ruim begrip, ik vermoed dat ik hem niet vergelijkbaar ga vindenquote:Postman hoe is het met je alfa?
Dat is ook lekker zeg. Mijn maag begint te Knorrenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef staticdata het volgende:
dekkerd kan je zelf ook doen hoor
kogelvoer was het toch?
ik ga voor een schotel van gehakt, broccoli en aardappelschijfjes met kaas en tomatensaus erover
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gehakt, daar kun je genoeg meedoen.
Ovenschotel met aardappelpuree, gehakt en snijbonen![]()
Of gewoon gevuld turksbrood. delen in 4 kwarten. die kwarten weer door midden snijden. gehakt er tussen proppen. samen met knoflook en kruiden naar eigen smaak (die mee gebakken zijn met t gehakt) en dan de kwarten inwikkelen in alu folie en die op 180 C 10 min in de oven!!! echt lekker met een salade en een glas bier! [..]
Maandag komen ze hem ophalen op het werk en krijg ik een vergelijkbare auto terug. Vergelijkbare auto is volgens mij een heel ruim begrip, ik vermoed dat ik hem niet vergelijkbaar ga vinden![]()
ben ik wel met je eens. ben alleen geen fan van broccoli maar dan zou ik bloemkool doen. en nee voor mij is dat niet t zelfdequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is ook lekker zeg. Mijn maag begint te Knorren
lijkt me nu toch wel duidelijk dat we tijd te veel hebben:Pquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef ursel het volgende:
Hebben jullie nou echt niks zinnigs te doen dan??![]()
JP rijdt nu 3 dagen in een Golf Break ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maandag komen ze hem ophalen op het werk en krijg ik een vergelijkbare auto terug. Vergelijkbare auto is volgens mij een heel ruim begrip, ik vermoed dat ik hem niet vergelijkbaar ga vinden![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's al niks voor silver_shark, die kan nog geen ei bakken![]()
ziet er wel verdraaaaaaid lekker uit moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef staticdata het volgende:
http://www.lekkerdoen.nl/index.php?page=20&recept=28&sleutelwoord=50&sta
dit wordt het dus
Homo's tis weer voedertijd zo te merken!quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Homo's tis weer voedertijd zo te merken!
[afbeelding]
dit is mn geworden, de enige fatsoenlijke USB headset die ze hadden. die ze hadden.
Daarna gelijk ff wat gegeten bij La Place, en we kunnen weer een middag spammen!
ziet er wel leuk uit... koste die?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Homo's tis weer voedertijd zo te merken!
[afbeelding]
dit is mn geworden, de enige fatsoenlijke USB headset die ze hadden. die ze hadden.( Dit stuk was overbodig![]()
Daarna gelijk ff wat gegeten bij La Place, en we kunnen weer een middag spammen!
¤ 44,99quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uit... koste die?
-edit- had ff moeten vernieuwen voordat ik ging posten
sim ant is het enige sim spel dat ik wel eens heb gespeeld en deze was echt lachen. Met de grasmaaier en als het ging regenen. Spinnen aanvallen. Nostalgiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
¤ 44,99
ook nog een vette game gekocht uit de eurobak![]()
Sim Ant
laat ff weten hoe die is!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ook nog een vette game gekocht uit de eurobak![]()
Sim Ant
godver zonde!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/Photo0103.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/Photo0104.jpg.xs.jpg]afbeelding]][/url]
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/Photo0105.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
* PoSTMaN mompelt iets over vrouwen achter het stuur.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
welke rangen en medals heb je in dat spel?
mooi zooi, dacht al dat je bang geworden was!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezusss wat gaan die topics hard... vandaag gaat me exie weer naar huis en verlaat ik mijn zus haar huis die op vakantie is zodat ik vanavond waarschijnlijk weer kom knallen!!
Elk nadeel heb zijn voordeel, aangezien ze nu de hele voorkant opnieuw moeten spuiten ben ik ook van mijn steenslag afquote:
Ik ken er al 2 van BoFquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/news/798(...)ternetverslaafd.html
en waar is het huis van je zus dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezusss wat gaan die topics hard... vandaag gaat me exie weer naar huis en verlaat ik mijn zus haar huis die op vakantie is zodat ik vanavond waarschijnlijk weer kom knallen!!
zie sigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef staticdata het volgende:
dekkerd kan je zelf ook doen hoor
kogelvoer was het toch?
ik ga voor een schotel van gehakt, broccoli en aardappelschijfjes met kaas en tomatensaus erover
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik ken er al 2 van BoF
iets met muts en vogel![]()
haha jeah!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik ken er al 2 van BoF
iets met muts en vogel![]()
haha kom ik aan met men 205 1.6 race monsterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel, aangezien ze nu de hele voorkant opnieuw moeten spuiten ben ik ook van mijn steenslag af![]()
Goed na 1 meter rijden heb ik waarschijnlijk weer steenslag, maar toch![]()
Dat is ook wel erg leuk om mee te gassen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha kom ik aan met men 205 1.6 race monster
zal na ons hoogst waarschijnlijk op de schroot belandenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg leuk om mee te gassen.
die megane coupé is wel mooi en moet eerlijk zeggen dat ik die peugot 207 ook wel erg dik vind!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik mocht mijn vorige auto na zijn apk niet meer meenemen van de lease maatschappij
Die auto mocht geen meter meer rijden![]()
Toen gaven ze mij een megane mee, zo'n lelijke![]()
nee logisch,lees net dat die bakken onder de meest eenvoudige omstandigheden roesten,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik mocht mijn vorige auto na zijn apk niet meer meenemen van de lease maatschappij
Die auto mocht geen meter meer rijden![]()
Toen gaven ze mij een megane mee, zo'n lelijke![]()
Ik vind die van mij anders best luxe en er is nog niks kapot, totdat die doos met d'r voet van de rem gleedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef staticdata het volgende:
alfa's zijn technisch geen hoogstandjes
die heb ik nu ook, alleen de rode d en rode 1 = 130 pk. top autootje hoor! had hiervoor een focus (de oude) en die nieuwe vind ik ook wel erg mooi, alleen vind ik een dikke diesel te duurquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn vorige auto was een seat ibiza TDI 110PK, heerlijke auto was dat zeg, ik vond het echt jammer dat ik hem niet meer mee mocht nemen. Ik wilde graag nog een paar keer wat op en afritjes pakken.
Megane coupe is wel aardig, maar ik had die met dat gezwel op de achterkant. Wat een lelijke auto vind ik dat. hij rijdt wel lekker
iedereen vind dat een lelijke auto. ik vind m wel wat hebben eigenlijk. net zoals de PT cruiser! die moet je ook maar net mooi vinden... zon ibiza is ook erg vet.... maar voor mij persoonlijk niet te betalenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn vorige auto was een seat ibiza TDI 110PK, heerlijke auto was dat zeg, ik vond het echt jammer dat ik hem niet meer mee mocht nemen. Ik wilde graag nog een paar keer wat op en afritjes pakken.
Megane coupe is wel aardig, maar ik had die met dat gezwel op de achterkant. Wat een lelijke auto vind ik dat. hij rijdt wel lekker
Heb jij zo'n FR?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die heb ik nu ook, alleen de rode d en rode 1 = 130 pk. top autootje hoor! had hiervoor een focus (de oude) en die nieuwe vind ik ook wel erg mooi, alleen vind ik een dikke diesel te duur![]()
nee niet de FR, het nieuwe model TDI 130pk. en rijd idd wel superlekker maar is niet gemaakt om chickies mee op te pikken. wat voor een alfa heb je dan GTA ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb jij zo'n FR?
Ik had het oude model, de mooie zeg maar. Ik vind de nieuwe niet zo mooi, rijdt wel super. Een vriend van mij heeft een FR en dat gaat echt lekker.
Ik wilde eerst de Leon FR nemen, maar helaas die werd te duur omdat de nieuwe leon eraan kwam. Die vind ik ook wel aardig, maar tijdens de introductie hadden ze nog niet de FR dus toen maar een snelle alfa genomen. Nog geen moment spijt gehad![]()
sociale contacten? wat is dat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/news/798(...)ternetverslaafd.html
ik wil hierna ook voor de focus gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
ik heb de nieuwe focus. ben er tevreden mee. de st zou leuker zijn geweest maar dan heb je een aardige eigen bijdrage + het feit dat het een benzine auto is.
maar wel 220 pkdie van mij nu 110
gelukkig maar, voelde me al een beetje in de steek gelatenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef egg-bird het volgende:
en ik ben er weer klaar voor. die Leon FR is echt mooi... die ibiza fr ziet er ook wel gelikt uit!
of je neemt gewoon die auto van james bond... paar raketten achter de koplampen en een paar kanonnen in de motorkapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil hierna ook voor de focus gaanen 110 pk diesel is toch zat? misschien dat ik nog wel een 100mm snelvuurkanon als optie neem
![]()
haha neejoh hoe kan ik men bitch nou in de steek latenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gelukkig maar, voelde me al een beetje in de steek gelaten![]()
haha heb in men 205 ook een versterkertje zitten. komt me een tering herrie uit...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef Incolumis het volgende:
yup, als je op de snelweg zo'n auto voorbij ziet stuiven weet je dat ik het ben
moet alleen me versterker nog fixen, zat los in de kofferbak en iets te hard door een bochtje gegaan
vette bak hoor! je hebt de paardewedstrijd zo te zien gewonnen met je 150 pk'tjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze heb ik Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V Distinctive
Als ik de enige in de wijde omtrek ben, en ik loop er zelf voor, dan gaan ze ook af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Incolumis het volgende:
dat zijn ze niet? wss liep er net een teammaat langs toen een tegenstander er in stapte
of wederom zon james bond aston martinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef staticdata het volgende:
zou wel cool zijn als ze dat in bf2 hadden gedaan. dat je zelf gemaakt auto's kan laten droppen.
dus een ford of een alfa en daar dan een gun bovenop
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef staticdata het volgende:
zou wel cool zijn als ze dat in bf2 hadden gedaan. dat je zelf gemaakt auto's kan laten droppen.
dus een ford of een alfa en daar dan een gun bovenop
2 straten verderop bij mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
en waar is het huis van je zus dan?
We hebben JP nog met zijn über geile A6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vette bak hoor! je hebt de paardewedstrijd zo te zien gewonnen met je 150 pk'tjes.
zag net ook op autoweek dat de FR idd de opvolger is van de gewone 130 pk diesel. (mijne is volgens mij 2003/2004 ofzo
ik wil die ootoo van JP wel zien. A6 zijn geil!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We hebben JP nog met zijn über geile A6jammer van de motor, maar wel sneller dan die van mij.
Als ik een eigen gemaakte auto kon droppen in BF2 dan zou ik een hummer doen met een .50 er boven op.![]()
Ik ben overigens programmeur, maar met zulk pruts werk als BF2 wil ik niets mee te maken hebben.
Doe dan die andere audi die vind ik vetterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef BattleLies het volgende:
Onze vette bak dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die meuk wordt toch altijd doorgeslikt, of doet diamond and P&P sexquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef staticdata het volgende:
wel de lakens verschoond? die kleven nu als een gek aan elkaar natuurlijk.
en waarom noem je het nog steeds je ex? zal toch wel weer je vriendin zijn of niet?
die rijden toch gewoon rond bij USMC ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We hebben JP nog met zijn über geile A6jammer van de motor, maar wel sneller dan die van mij.
Als ik een eigen gemaakte auto kon droppen in BF2 dan zou ik een hummer doen met een .50 er boven op.![]()
Ik ben overigens programmeur, maar met zulk pruts werk als BF2 wil ik niets te maken hebben.
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die rijden toch gewoon rond bij USMC ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef egg-bird het volgende:
mensen men dag zit er weer op. ik ga vot... kalm aan en tot vanavond!
lolquote:
bij deze.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
ijsmuts wacht op een "daar had ik jullie ff!!" reply van gans
gemaakt door mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef BattleLies het volgende:
Dit is op dit moment de enige foto die ik heb de A6 van Jp hebSommige kennen het verhaal .. en sommige willen er niet meer aan herinnerd worden ..
[afbeelding]
Tering da's niet echt een naam die je een beetje makelijk vervloekt. Gans daarentegen welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
lol
nee hij zit al op teamspeak
genaamt nalyubuites
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef dekkered het volgende:
ik heb net BF2 SF geinstalleerd maar ik krijg een fout melding dat er een lightning.fx mist
om precies te zijn staat hij in deze map
mods/bf2/shaders/lightning.fx
kan iemand mij helpen??
gelukkig is de avond pas een half uurtje oudquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Groepsreply komt zo. Eerst even vloeken
Hele avond bezig geweest om cadeautje voor m'n vriendin in elkaar te zetten, krijg ik het vandaag binnen; ja hoor, verziekt. Lekker is datNu maar hopen dat ze snel met een vervangend boek komen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:36 schreef IJsmuts het volgende:
gelukkig is de avond pas een half uurtje oud![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt de komkommer voor jou vanavond, dat je t maar even weet.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:50 schreef trance_fan het volgende:
http://www.goteamspeak.com/index.php?page=downloads
ook cool maar wel hard http://video.google.com/videoplay?docid=-7056940950070787250quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef trance_fan het volgende:
Volgens m'n broertje (dekkered) moest ik hier effe spamen dus bij deze [spam]
http://video.google.nl/videoplay?docid=3133892664245505303&q=frank+caliendo
http://video.google.com/videoplay?docid=3636435540043947603
[/spam]
---------------------------------------------------------------------------------------
nog even over mijn naam.
nalyubuites = japens.
wat he betekent weet ik niet precias maar dat boeit mij niet.
dat ding schreeuwt knetterhad ERROR in mn oor met deze combiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:01 schreef dekkered het volgende:
85.92.128.91:8767
en pass is fok! of iets dergeleks
wel via quick connect
gebruik deze link eens!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef dekkered het volgende:
ik heb net BF2 SF geinstalleerd maar ik krijg een fout melding dat er een lightning.fx mist
om precies te zijn staat hij in deze map
mods/bf2/shaders/lightning.fx
kan iemand mij helpen??
link engaged!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef dekkered het volgende:
en *** dan
eerst kijken of het bij trance er wel bij zit zo ja neem ik hem daarvanquote:
edit ff de pass naar ****quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
link engaged!!
lekkere homo ben je!![]()
als het goed is met een key zie optiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
done! hoe praat je nu? ik hoor wel wat
NUM5 volgens mij...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
als het goed is met een key zie opties
lekker vaag joh 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 !!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
NUM5 volgens mij...
Je kan hem trouwens ook zo instellen dat als je in je mic praat het automatisch doorgegeven wordt. Moet je ff een of ander hokje aanvinken.
werktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
boven de F1, F2 etc zit een extra knop, "Mode F" als het goed is. druk die eens in en probeer dan scroll lock + x ingame, dan werkt het
hoef je niet speciaal een nieuwe tb te kopen
Ja gast, als je gewoon bij Opties kijkt staat het daar gewoon heel duidelijk. Iedereen met meer dan 3 hersencellen had dat zelf kunnen uitvinden, dus nu niet bijdehand gaan lopen doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lekker vaag joh 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 !!!
No kiddingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb een foto van Sickert
loves c4 and a half step away from charles mansonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef RudyCarell het volgende:
is al oud denk maar toch http://video.google.com/videoplay?docid=5733044300866646599&q=bf2
vooral dat cnn achtige is leuk elke keerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
loves c4 and a half step away from charles manson
moet t een pasfoto zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef jpjedi het volgende:
?Ik snap het niet helemaal.
Waarom sturen mensen nou geen foto??Denk je dat we van de CIA zijn ofzo? het is gvd voor een leuk maar arbeidsintensief gebaar van de clan naar de leden waar de commissie veel tijd in steekt.
Er zullen echt wel mensen op de lijst staan die er niet meer bijhoren..maar die vliegen er na zaterdag dan ook automatisch mee uit..
Stuur nou toch op ipv dat selectief erover heen lezen. Alsjeblieft..
*zucht van hopeloosheid.![]()
Tijd voor wat extra SPAM werk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
Damien
DrJOB9
kogelvoer
SwatForceNL
Frank
Cerebro
deathpunker
egg-bird
Lt.IJsmuts
Robbie
Salva
snouter
Tha$aint
VonDutch1
Alvast bedankt.
Nee mag ook een gewone foto zijn, als je hoofd er maar een beetje duidelijk op staat.quote:
:y ZAG HET vandaag nog op xfire. druk bezig met zijn girlfriend denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef jpjedi het volgende:
Leeft Veermans eigenlijk nog?
Als het goed is heb je van mij ook een 2de foto gekregen die wat beter is en anders stuur ik hem wel opnieuw.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro