sociale contacten? wat is dat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/news/798(...)ternetverslaafd.html
ik wil hierna ook voor de focus gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef staticdata het volgende:
ik heb de nieuwe focus. ben er tevreden mee. de st zou leuker zijn geweest maar dan heb je een aardige eigen bijdrage + het feit dat het een benzine auto is.
maar wel 220 pkdie van mij nu 110
gelukkig maar, voelde me al een beetje in de steek gelatenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef egg-bird het volgende:
en ik ben er weer klaar voor. die Leon FR is echt mooi... die ibiza fr ziet er ook wel gelikt uit!
of je neemt gewoon die auto van james bond... paar raketten achter de koplampen en een paar kanonnen in de motorkapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil hierna ook voor de focus gaanen 110 pk diesel is toch zat? misschien dat ik nog wel een 100mm snelvuurkanon als optie neem
![]()
haha neejoh hoe kan ik men bitch nou in de steek latenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gelukkig maar, voelde me al een beetje in de steek gelaten![]()
haha heb in men 205 ook een versterkertje zitten. komt me een tering herrie uit...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef Incolumis het volgende:
yup, als je op de snelweg zo'n auto voorbij ziet stuiven weet je dat ik het ben
moet alleen me versterker nog fixen, zat los in de kofferbak en iets te hard door een bochtje gegaan
vette bak hoor! je hebt de paardewedstrijd zo te zien gewonnen met je 150 pk'tjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze heb ik Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V Distinctive
Als ik de enige in de wijde omtrek ben, en ik loop er zelf voor, dan gaan ze ook af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Incolumis het volgende:
dat zijn ze niet? wss liep er net een teammaat langs toen een tegenstander er in stapte
of wederom zon james bond aston martinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef staticdata het volgende:
zou wel cool zijn als ze dat in bf2 hadden gedaan. dat je zelf gemaakt auto's kan laten droppen.
dus een ford of een alfa en daar dan een gun bovenop
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef staticdata het volgende:
zou wel cool zijn als ze dat in bf2 hadden gedaan. dat je zelf gemaakt auto's kan laten droppen.
dus een ford of een alfa en daar dan een gun bovenop
2 straten verderop bij mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
en waar is het huis van je zus dan?
We hebben JP nog met zijn über geile A6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vette bak hoor! je hebt de paardewedstrijd zo te zien gewonnen met je 150 pk'tjes.
zag net ook op autoweek dat de FR idd de opvolger is van de gewone 130 pk diesel. (mijne is volgens mij 2003/2004 ofzo
ik wil die ootoo van JP wel zien. A6 zijn geil!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We hebben JP nog met zijn über geile A6jammer van de motor, maar wel sneller dan die van mij.
Als ik een eigen gemaakte auto kon droppen in BF2 dan zou ik een hummer doen met een .50 er boven op.![]()
Ik ben overigens programmeur, maar met zulk pruts werk als BF2 wil ik niets mee te maken hebben.
Doe dan die andere audi die vind ik vetterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef BattleLies het volgende:
Onze vette bak dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die meuk wordt toch altijd doorgeslikt, of doet diamond and P&P sexquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef staticdata het volgende:
wel de lakens verschoond? die kleven nu als een gek aan elkaar natuurlijk.
en waarom noem je het nog steeds je ex? zal toch wel weer je vriendin zijn of niet?
die rijden toch gewoon rond bij USMC ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We hebben JP nog met zijn über geile A6jammer van de motor, maar wel sneller dan die van mij.
Als ik een eigen gemaakte auto kon droppen in BF2 dan zou ik een hummer doen met een .50 er boven op.![]()
Ik ben overigens programmeur, maar met zulk pruts werk als BF2 wil ik niets te maken hebben.
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die rijden toch gewoon rond bij USMC ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef egg-bird het volgende:
mensen men dag zit er weer op. ik ga vot... kalm aan en tot vanavond!
lolquote:
bij deze.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
ijsmuts wacht op een "daar had ik jullie ff!!" reply van gans
gemaakt door mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef BattleLies het volgende:
Dit is op dit moment de enige foto die ik heb de A6 van Jp hebSommige kennen het verhaal .. en sommige willen er niet meer aan herinnerd worden ..
[afbeelding]
Tering da's niet echt een naam die je een beetje makelijk vervloekt. Gans daarentegen welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
lol
nee hij zit al op teamspeak
genaamt nalyubuites
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef dekkered het volgende:
ik heb net BF2 SF geinstalleerd maar ik krijg een fout melding dat er een lightning.fx mist
om precies te zijn staat hij in deze map
mods/bf2/shaders/lightning.fx
kan iemand mij helpen??
gelukkig is de avond pas een half uurtje oudquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Groepsreply komt zo. Eerst even vloeken
Hele avond bezig geweest om cadeautje voor m'n vriendin in elkaar te zetten, krijg ik het vandaag binnen; ja hoor, verziekt. Lekker is datNu maar hopen dat ze snel met een vervangend boek komen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:36 schreef IJsmuts het volgende:
gelukkig is de avond pas een half uurtje oud![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt de komkommer voor jou vanavond, dat je t maar even weet.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:50 schreef trance_fan het volgende:
http://www.goteamspeak.com/index.php?page=downloads
ook cool maar wel hard http://video.google.com/videoplay?docid=-7056940950070787250quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef trance_fan het volgende:
Volgens m'n broertje (dekkered) moest ik hier effe spamen dus bij deze [spam]
http://video.google.nl/videoplay?docid=3133892664245505303&q=frank+caliendo
http://video.google.com/videoplay?docid=3636435540043947603
[/spam]
---------------------------------------------------------------------------------------
nog even over mijn naam.
nalyubuites = japens.
wat he betekent weet ik niet precias maar dat boeit mij niet.
dat ding schreeuwt knetterhad ERROR in mn oor met deze combiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:01 schreef dekkered het volgende:
85.92.128.91:8767
en pass is fok! of iets dergeleks
wel via quick connect
gebruik deze link eens!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef dekkered het volgende:
ik heb net BF2 SF geinstalleerd maar ik krijg een fout melding dat er een lightning.fx mist
om precies te zijn staat hij in deze map
mods/bf2/shaders/lightning.fx
kan iemand mij helpen??
link engaged!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef dekkered het volgende:
en *** dan
eerst kijken of het bij trance er wel bij zit zo ja neem ik hem daarvanquote:
edit ff de pass naar ****quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
link engaged!!
lekkere homo ben je!![]()
als het goed is met een key zie optiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
done! hoe praat je nu? ik hoor wel wat
NUM5 volgens mij...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
als het goed is met een key zie opties
lekker vaag joh 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 !!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
NUM5 volgens mij...
Je kan hem trouwens ook zo instellen dat als je in je mic praat het automatisch doorgegeven wordt. Moet je ff een of ander hokje aanvinken.
werktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
boven de F1, F2 etc zit een extra knop, "Mode F" als het goed is. druk die eens in en probeer dan scroll lock + x ingame, dan werkt het
hoef je niet speciaal een nieuwe tb te kopen
Ja gast, als je gewoon bij Opties kijkt staat het daar gewoon heel duidelijk. Iedereen met meer dan 3 hersencellen had dat zelf kunnen uitvinden, dus nu niet bijdehand gaan lopen doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lekker vaag joh 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 !!!
No kiddingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb een foto van Sickert
loves c4 and a half step away from charles mansonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:09 schreef RudyCarell het volgende:
is al oud denk maar toch http://video.google.com/videoplay?docid=5733044300866646599&q=bf2
vooral dat cnn achtige is leuk elke keerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
loves c4 and a half step away from charles manson
moet t een pasfoto zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef jpjedi het volgende:
?Ik snap het niet helemaal.
Waarom sturen mensen nou geen foto??Denk je dat we van de CIA zijn ofzo? het is gvd voor een leuk maar arbeidsintensief gebaar van de clan naar de leden waar de commissie veel tijd in steekt.
Er zullen echt wel mensen op de lijst staan die er niet meer bijhoren..maar die vliegen er na zaterdag dan ook automatisch mee uit..
Stuur nou toch op ipv dat selectief erover heen lezen. Alsjeblieft..
*zucht van hopeloosheid.![]()
Tijd voor wat extra SPAM werk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
Damien
DrJOB9
kogelvoer
SwatForceNL
Frank
Cerebro
deathpunker
egg-bird
Lt.IJsmuts
Robbie
Salva
snouter
Tha$aint
VonDutch1
Alvast bedankt.
Nee mag ook een gewone foto zijn, als je hoofd er maar een beetje duidelijk op staat.quote:
:y ZAG HET vandaag nog op xfire. druk bezig met zijn girlfriend denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef jpjedi het volgende:
Leeft Veermans eigenlijk nog?
Als het goed is heb je van mij ook een 2de foto gekregen die wat beter is en anders stuur ik hem wel opnieuw.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef -Raffie- het volgende:
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
Viro