ja JP, voor half werk betaal ik niet hequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal je nog eensch helpen![]()
Krijg je dat ingame chat al aan de gang? N00B!![]()
![]()
Ja dat was wat jammer, aangezien we niet bij elkaar in het team zaten en egbert al snel vertrokken was. Volgende keer beter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
we hebben de server lekker gepwnd he?!![]()
blij dat ik geen 150+ punten had op sharqi
Koop geen Trust......quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zoja, wat is een beetje een goede headset (wil hem wel bij de MM halen)
quote:
kan ik me niks meer van herinnerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben je overigens wel een paar keer tegen gekomen vanavond![]()
het is scroll lock + xquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja JP, voor half werk betaal ik niet he![]()
maar ik ga deze week ff naar dat ingame xfire kijken. misschien dat iemand het hier zo weet. als ik ingame op ctrl + scrl lock (met dank aand JP) druk, maaktíe een squad aan ipv xfire
![]()
2e vraagm is TS leuk en makkelijk te installeren/werken? zoja, wat is een beetje een goede headset (wil hem wel bij de MM halen)
Hahaha, nou ik kan dat wel hebben hoor. Sterker nog ik geniet ervanquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:13 schreef jpjedi het volgende:
hier lies:
Ach, postman weet wel hoe ik het bedoel. Is niet persoonlijk.
Maar ik dacht wel dat er vorige week nog was gesproken over om de tv-toren heen blijven vliegen. Toen werd er gezegd dat 1x er omheen vliegen niet erg is maar dat het niet toegestaan is om er omheen te blijven vliegen. Afijn, en ik kan gewoon niet veel hebben op zo'n moment haha.
sorry, voor de mensen die het wel persoonlijk opgevat hebben.
Dat heb ik nou ook alleen heeft dat niets met BF2 te makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:26 schreef IJsmuts het volgende:
en mn vriendin is echt onder de indruk van mijn BF2 praktijken. Heb bij de dumpshop kistjes gekocht en nu noemt ze me elke dag "generaal" en tijgert ze voor me door de slaapkamer![]()
Klote hamster, alsie er nu nog uit komt dan tape ik m echt vast aan z'n kooi of ik geef m aan bij Hans Klok. Zo'n stunt heeft zelfs hij nog nooit uitgevoerdquote:was de spagetsie lekker en is je hamster al weer bijgekomen van zn avontuur?
oh nee heh!!! Hij is leuk.. dat wel.. Maar hij is oud, en toen dit echt helemaal de bomb was werd daar nogal misbruik van gemaakt op forums waar je .swf files kon gebruiken als signature.. Voel je wat ik bedoel? Je kon geen forum pagina openen zonder dat dit muziekje begon te spelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef UnleashMitch het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7836547273687836884&q=Creature+comforts![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt stuk![]()
Hier Lies weer:quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik kan dat wel hebben hoor. Sterker nog ik geniet ervan![]()
Ik heb een hekel aan baserapers van een uncap, aangezien het niet mag. Echter de tv toren is geen uncap en dan heb ik zoiets van lekker blijven hangen![]()
Op het moment dat er een vlag wit werd ging ik daar direct opaf.
Ik heb vanavond genoten van je Lies
Oh hier nog een filmpje van airsoften:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4745597656003715988
ja srry moest ff thuis aan t werk.. schilderen. gaten boren om dingen op te hangen enz. zeg maar. maar vanavond is men game avondquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat was wat jammer, aangezien we niet bij elkaar in het team zaten en egbert al snel vertrokken was. Volgende keer beter.
Ik ben je overigens wel een paar keer tegen gekomen vanavond![]()
ga je dan niet de hele tijd op een dak 8000 meter boven de grond liggen als je onze SL bent, spawnt zo kutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef egg-bird het volgende:
GOEIEMORGEN!
[..]
ja srry moest ff thuis aan t werk.. schilderen. gaten boren om dingen op te hangen enz. zeg maar. maar vanavond is men game avonden ben ik waarschijnlijk wel langer online...
Adje ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook alleen heeft dat niets met BF2 te maken
[..]
Klote hamster, alsie er nu nog uit komt dan tape ik m echt vast aan z'n kooi of ik geef m aan bij Hans Klok. Zo'n stunt heeft zelfs hij nog nooit uitgevoerdAch Adje is wel lief verder maar af en toe denk ik...hapjespan.
heb idd zon toetsenbord met multimediaknoppen erboven, ga er binnenkort eens naar kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is scroll lock + x
heb je een toetsenbord met allemaal extra knoppen erboven? misschien moet je die knoppen eerst uitschakelen voordat scroll lock + x werkt
als je een headset had had je kunnen horen dat ik verbaasd was dat ik beste squad leader was van dat potje... ik wist dus niet dat ik SL was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je dan niet de hele tijd op een dak 8000 meter boven de grond liggen als je onze SL bent, spawnt zo kut![]()
maar die had ik niet hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
als je een headset had had je kunnen horen dat ik verbaasd was dat ik beste squad leader was van dat potje... ik wist dus niet dat ik SL was.
jeeeejquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar die had ik niet he![]()
maar over een paar uurtjes wel![]()
logitech is mooi spul vind ik persoonlijk. medusa ken ik niet... heb zelf wel zon gaar thrust ding. maar doet t prima voor mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
gewoon een logitech of zo'n medusa 5.1 set als je een surround kaart heb.
nej, geen idee. ga zo in mn pauze ff bij de MM kijken wat ze hebben. Logitec of Seinheiser ofzo. Als maar USB is. kijk ik gelijk ff naar een simpel keybord waar ik ingame op kan xfire-enquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:
[..]
jeeeejweet je nu al welke je gaat halen dan? iig geen thrust had ik al weer gezien?:P
en dan plug je dat ding erin en als je dan op de server zit kan je met elkaar lullen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef staticdata het volgende:
ik had ook een headset van een 10tje deed het prima, totdat het draad verdraaid raakte. nu een van logitech
sennheiserquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nej, geen idee. ga zo in mn pauze ff bij de MM kijken wat ze hebben. Logitec of Seinheiser ofzo. Als maar USB is. kijk ik gelijk ff naar een simpel keybord waar ik ingame op kan xfire-en
haha dat binden moet ik ook nog. jullie zullen me vaak genoeg horen vloeken als henkus me weer voor men flikker schietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef staticdata het volgende:
nog ff teamspeak installeren en ja.
en dan wel een Key binden aan het praten, dus niet dat je microfoon de hele tijd openstaat
nieuw moet je wel lezen als zon ding aan een draad voor 5 euro. heb nu een logitech LX 500, maar dat is dus nu weer zon gekut met die knoppen voor xfire. toetsenbord is prima, maar wel vaak gezeik met die knoppen. 9 van de 10 keer werkt het slecht en moet je de software opnieuw installeren met als gevolg dat het net zo werkt als een simpel bordje. plus bij een van een paar euros is het niet zo erg als ik hem half door de tafel druk tijden het gamen of dat er weer eens een peuk op valtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
sennheiser![]()
waarom koop je een nieuwe tb? welke tb heb je nu?
TeamSpeak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nieuw moet je wel lezen als zon ding aan een draad voor 5 euro. heb nu een logitech LX 500, maar dat is dus nu weer zon gekut met die knoppen voor xfire. toetsenbord is prima, maar wel vaak gezeik met die knoppen. 9 van de 10 keer werkt het slecht en moet je de software opnieuw installeren met als gevolg dat het net zo werkt als een simpel bordje. plus bij een van een paar euros is het niet zo erg als ik hem half door de tafel druk tijden het gamen of dat er weer eens een peuk op valt
@SD hoe bedoel je TS installeren? is dit een speciaal stukkie software voor BF2 wat ergen op inet gevonden kan worden? en non stop bleren is toch de bedoeling van TS![]()
Held!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
TeamSpeak.
Kun je gewoon downloaden via google zeg maar.
daarna quick connect. ff een alias invullen en ww van BoF en t TS ip adres en je kunt mooi mee lullen
boven de F1, F2 etc zit een extra knop, "Mode F" als het goed is. druk die eens in en probeer dan scroll lock + x ingame, dan werkt hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nieuw moet je wel lezen als zon ding aan een draad voor 5 euro. heb nu een logitech LX 500, maar dat is dus nu weer zon gekut met die knoppen voor xfire. toetsenbord is prima, maar wel vaak gezeik met die knoppen. 9 van de 10 keer werkt het slecht en moet je de software opnieuw installeren met als gevolg dat het net zo werkt als een simpel bordje. plus bij een van een paar euros is het niet zo erg als ik hem half door de tafel druk tijden het gamen of dat er weer eens een peuk op valt
@SD hoe bedoel je TS installeren? is dit een speciaal stukkie software voor BF2 wat ergen op inet gevonden kan worden? en non stop bleren is toch de bedoeling van TS![]()
thanks Inco, ga ik dat eerst ff proberenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
boven de F1, F2 etc zit een extra knop, "Mode F" als het goed is. druk die eens in en probeer dan scroll lock + x ingame, dan werkt het
hoef je niet speciaal een nieuwe tb te kopen
hahaha ik wist tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
egg-bird aub op teamspeak snel je spraak binden. niets is irritanter als een echo te horen.
heb jij een vriendinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahaha ik wist tkunnen jullie al men geile gesprekken met men vriendin mee krijgen
![]()
zal m vanmiddag meteen binden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |