is dit vragen om een xfire datequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef staticdata het volgende:
via settings in teamspeak. is makkelijker om dat via x-fire uit te leggen dan via het forum
ja ik heb een vriendin... bijna 2.5 jaar alweer... pff gaat dat snelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb jij een vriendin![]()
en post gelijk ff hoe je dat binden doet, ik ben een n00b ja![]()
U vraagt wij draaien. Eet smakelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Klote hamster, alsie er nu nog uit komt dan tape ik m echt vast aan z'n kooi of ik geef m aan bij Hans Klok. Zo'n stunt heeft zelfs hij nog nooit uitgevoerdAch Adje is wel lief verder maar af en toe denk ik...hapjespan.
nephomoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja ik heb een vriendin... bijna 2.5 jaar alweer... pff gaat dat snel![]()
hoe weet jij dat nou. misschien is zij wel een hij. kun jij niet wetenquote:
ha, je hebt een ladyboyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:43 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou. misschien is zij wel een hij. kun jij niet weten
-edit- jij wou trouwens niet in mijn voorstel topic op bandoffokkers.nl reageren omdat t te gay zou worden... nep flikker![]()
![]()
Tja. Kwantiteit boven kwaliteitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha, je hebt een ladyboypass mij die catalogus eens door, heb zelf ook wel interesse.
enja dat voorsteltopic, dat moeten we maar snel vergeten![]()
-edit-
wij zijn momenteel wel de topposters he egg-?
hahaha je moet gewoon via t internet een mail order groom catalagus bestellen. kun je zon lekkere jap uit japland halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha, je hebt een ladyboypass mij die catalogus eens door, heb zelf ook wel interesse.
enja dat voorsteltopic, dat moeten we maar snel vergeten![]()
-edit-
tja, we zitten allebei in hetzelfde schuitje, jij hebt een helpdeskjob, ik een kantoorjob....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahaha je moet gewoon via t internet een mail order groom catalagus bestellen. kun je zon lekkere jap uit japland halen.
hehe topposters hier en op bandoffokkers.nl... nou postman kan er anders ook wel wat van hoor. lijkt wel of we tijd te veel hebben![]()
En jij hebt niet te veel tijdquote:
Al mijn mooie posts zijn verdwenen samen met het andere forumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
huil maar niet lief gansje, ik ga wel ff niet posten dan kan je nu je inhaalslag maken!
ik hou je niet tegen weer mooie posts te gaan postenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Al mijn mooie posts zijn verdwenen samen met het andere forum![]()
echt verdwenen? op computers kan toch nix echt verdwijnen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Al mijn mooie posts zijn verdwenen samen met het andere forum![]()
en nu kan t nog. ga toch weer beginnen met opleiding voor verpleger. hehe lekker billen wassen enzo... maar uiteindelijke doel is ambulance zeg maar... dus kan nu nog mooi men tijd vullen. zometeen kan t niet meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, we zitten allebei in hetzelfde schuitje, jij hebt een helpdeskjob, ik een kantoorjob....
enja je moet die uurtjes toch wel doorkomen he!
ow, dan ga ik nog iets meer genieten van je prachtige postsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en nu kan t nog. ga toch weer beginnen met opleiding voor verpleger. hehe lekker billen wassen enzo... maar uiteindelijke doel is ambulance zeg maar... dus kan nu nog mooi men tijd vullen. zometeen kan t niet meer.
Zijn niet echt verdwenen, maar ik heb ze in ieder geval niet, ze staan nog ergens in een backup, maar ik maak wel nieuwe aan. Hoe lang kost het nu om 500 posts te makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt verdwenen? op computers kan toch nix echt verdwijnen?
ijsmuts walst en verbrand zn HD's altijd als die afgeschreven zijn
is wel de bedoeling haha maar zit nog steeds te twijfelen eerlijk gezegd of ik nog ff door ga met werken of dat ik dit jaar begin... (moet ik wel ff snel bepalen bedenk ik me ineensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, dan ga ik nog iets meer genieten van je prachtige posts![]()
wanneer begint je opleiding, ergens in september?
tippie mijnerzeids, begin er zo snel mogelijk mee, heb je dat iig gehad. ik was vroeger ook te lui om naar school te gaan en ben dus ook gaan werken. nu, 7 jaar later zit ik 50 uur per week op kantoor, rij ik woon werk 20 uur per week en moet ik mn studie in de avonduren afmakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef egg-bird het volgende:
[..]
is wel de bedoeling haha maar zit nog steeds te twijfelen eerlijk gezegd of ik nog ff door ga met werken of dat ik dit jaar begin... (moet ik wel ff snel bepalen bedenk ik me ineens)
ik help wel met de repliesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn niet echt verdwenen, maar ik heb ze in ieder geval niet, ze staan nog ergens in een backup, maar ik maak wel nieuwe aan. Hoe lang kost het nu om 500 posts te makenhalf uurtje werk toch
![]()
werk voor een finiancieel detacheringsbureau, maar zit al 3 jaar op een opdracht bij shell chemicals europe in r'dam als "junior financial accountant". G/L boekhouding dus, vooral Intra Group accounting en een heleboel Sorbanes OXley......quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef staticdata het volgende:
wat voor werk doe je ijsmuts?
say what?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
werk voor een finiancieel detacheringsbureau, maar zit al 3 jaar op een opdracht bij shell chemicals europe in r'dam als "junior financial accountant". G/L boekhouding dus, vooral Intra Group accounting en een heleboel Sorbanes OXley......
zit nu dus ook SOX workflows te maken in Visio, vandaar dat ik tijd heb om zo veel te posten![]()
neeee, die kaffers van PWC komen hier al veel te vaak nadat Shell KPMG als huisaccountant er wereldwijd uitgeflikkerd heeft. In principe kan je natuurlijk zo bij PWC aan de slag (die gasten zijn desperade) maar heb zelf niet echt een voorkeur voor echte accountancy en daarbij wil ik nooit voor een groot bureau werken. ben bij een klein bureau begonnen dat over genomen is door DPA en daar was ik na 2 weekjes weg. werk nu bij een superbureau dat lekker klein en persoonlijk is: www.dari.nlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef staticdata het volgende:
ofwel price waterhouse coopers?
SOX, na aanleiding van het boekhoud schandaal bij Enron zijn bedrijven die aan de Amerikaanse beurs genoteerd zijn verplicht SOX complient te zijn. Met andere woorden we gaan weer stappen terug in de tijd omdat alles wat er gebeurd bij accounting aan processen moet voldoen en 6 keer als hardcopy getekend moet worden door 4 verschillende mensen. Om SOX complient te worden en te blijven moet er onwijs veel gebebeuren en daar zit ik dus midden in....quote:
haha meld me wel aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zeker, we kunnen altijd goede mensen gebruiken!
doe maar een audi a6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima, regel ik wel een vette bak voor je!
aston martin db9 of de vanquish??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar rijden bij ons de secretaresses in![]()
en nu ga ik ff naar de MM headsetje halen!
Alleen dan wel op dieselquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef egg-bird het volgende:
[..]
aston martin db9 of de vanquish??![]()
jullie zijn gewoon 2 spamhoerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Gehakt, daar kun je genoeg meedoen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef staticdata het volgende:
een van de homo's nog een leuk recept met gehakt?
Maandag komen ze hem ophalen op het werk en krijg ik een vergelijkbare auto terug. Vergelijkbare auto is volgens mij een heel ruim begrip, ik vermoed dat ik hem niet vergelijkbaar ga vindenquote:Postman hoe is het met je alfa?
Dat is ook lekker zeg. Mijn maag begint te Knorrenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef staticdata het volgende:
dekkerd kan je zelf ook doen hoor
kogelvoer was het toch?
ik ga voor een schotel van gehakt, broccoli en aardappelschijfjes met kaas en tomatensaus erover
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gehakt, daar kun je genoeg meedoen.
Ovenschotel met aardappelpuree, gehakt en snijbonen![]()
Of gewoon gevuld turksbrood. delen in 4 kwarten. die kwarten weer door midden snijden. gehakt er tussen proppen. samen met knoflook en kruiden naar eigen smaak (die mee gebakken zijn met t gehakt) en dan de kwarten inwikkelen in alu folie en die op 180 C 10 min in de oven!!! echt lekker met een salade en een glas bier! [..]
Maandag komen ze hem ophalen op het werk en krijg ik een vergelijkbare auto terug. Vergelijkbare auto is volgens mij een heel ruim begrip, ik vermoed dat ik hem niet vergelijkbaar ga vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |