Wij mannen komen daar meestal achter nadat we al lekker hebben zitten beren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef P-azz het volgende:
Ik ging net scheite, was er geen scheitpapier meer! De tering zeg, ik al kruipend naar die fuckin kelder om rollen papier te hale, wat een kutklus!
ja das ook zo verschrikkelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Mustard_Man het volgende:
nog veel erger zijn die gekken die tegen je gaan praten terwijl je aan het schijten bent![]()
![]()
Nee hoor... het maakt mij weinig uit hoeveel rust ik heb tijdens het schijten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:35 schreef JohanTop het volgende:
[..]
ja das ook zo verschrikkelijk
Als je aan het schijten bent, wil je toch volledige rust![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef miss_schaapje het volgende:
haha nou dan ga je in het bos zitten
en toen bleek die voorraad ook op te zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Henno het volgende:
[..]
Wij mannen komen daar meestal achter nadat we al lekker hebben zitten beren...gelukkig is de papiervoorraad in de buurt...
Sinds wanneer kan je de tv vanuit de wc bedienen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom denk je dat er een afstandsbedieningen zijn?
Kwestie van positioneren natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:50 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je de tv vanuit de wc bedienen.![]()
ik kan dat wel. Veel wit & spiegels in huisquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:50 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je de tv vanuit de wc bedienen.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:17 schreef JohanTop het volgende:
Ben jijn dan niet gewoon iemand die opzichzelf geilt met al die spiegels in huis![]()
![]()
Ik lees meestal de krantquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Henno het volgende:
[..]
Wij mannen komen daar meestal achter nadat we al lekker hebben zitten beren...gelukkig is de papiervoorraad in de buurt...
Direct afschieten die mensen, mijn sluitspier dient totale rust en kalmte om zich heen gedurende het schouwspel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Mustard_Man het volgende:
nog veel erger zijn die gekken die tegen je gaan praten terwijl je aan het schijten bent![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef wick het volgende:
Ja, lawaai om je heen met schijten is irri. Bv je zit te schijten en in de ruimte naast je loopt iemand een paar keer op en neer om wat te pakken. Dan houdt je ook je drol in totdat het weer rustig is en je hem lekker uit kan schijten.
op de camping ken ik nooti schijten... Kleine kinders die lawaai maken, en anderebn die t kunnen ruiken met dat 3mm tussenschotjequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef Samcali het volgende:
Of zo'n prachtige camping wc, met zo'n schotje van 3 millimeter tussen jou en je schijtende buurman![]()
dude, ik ook!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:00 schreef SiemeN het volgende:
Vervelend ja. En ik bats ook nog eens met je moeder.
we gaan een clubje oprichtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:42 schreef Kindervriend het volgende:
Schijten dat is één van mijn specialiteiten.
Precies! Eigenlijk moet je proefwerken enzo ook op de plee doen.. Dan krijg je gewoon het beste proefwerk wat er bestaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:51 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb altijd mijn helderste momenten op het toilet, vooral tijdens het schijten.
het enige moment van de dag dat ik echt even rustig kan zitten en nadenken.
Wordt jij ook zo intens gelukkig van een goed potje schijten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef JohanTop het volgende:
Al gedaanzodner lawaai deze keer omdat ouders+zus weg zijn
ik wel! jammer dat ik maar 1 x per dag kan genieten van dit intense gevoelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wordt jij ook zo intens gelukkig van een goed potje schijten?
meer saté etenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:44 schreef P-azz het volgende:
[..]
ik wel! jammer dat ik maar 1 x per dag kan genieten van dit intense gevoel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |