De mogelijkheden hierboven... en mogelijk werkt ook F12 ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb er een Ultra-X Flat van Logitech er aan. Geen originele dus. Maar het moet toch niet moeilijk zijn om hem de dvd weer uit te laten spugen?
Die vorige kon je steeds als bestand downloaden.... maar dat lukt me bij deze ook niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:22 schreef nietzman het volgende:
Zijn er al mensen bij wie de keynote inmiddels al fatsoenlijk afspeelt?.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Waarom? VLC speelt ook gewoon MKV af. Of wil je er meer mee?
Op de een of andere manier werkt vlc niet zo goed met 1080P materiaal bij mij, maar ik heb zelf al een programmatje gevonden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:22 schreef nietzman het volgende:
Zijn er al mensen bij wie de keynote inmiddels al fatsoenlijk afspeelt?.
Alt-e e is ook echt moeilijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:36 schreef Q. het volgende:
Wat is expose (ik krijg die trema nog niet goed) toch tof.
Kon je daar niet even wat eerder mee komen?quote:
wees blij, dat betekent dat "n00bs" ook aan een Mac durven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef nietzman het volgende:
n00bs!
Het is maar goed dat mijn bankrekening compleet leeg is momenteel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Die macpro is wel verschrikkelijk geil
Als ik het op een koopie doe kom ik nog aan ¤ 2998,-quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn bankrekening compleet leeg is momenteel.
Dat is net zoiets als single core.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:18 schreef Q. het volgende:
Met één nier kan je ook functioneren, Swets.
Mijn gezondheid is na 35 jaar plotseling stoppen met roken en dito jaren overgewicht een wankel evenwicht, dus het lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:18 schreef Q. het volgende:
Met één nier kan je ook functioneren, Swets.
Wat is er dan nog aantrekkelijk aan een Mac Pro als je hem geheel uitkleed?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:19 schreef tonks het volgende:
Doe je gewoon alles op minimaal Swets (160gb schijf 2ghz enzo) en zet er zelf een 160gb schijf bij (39,95)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |