Heb ik geprobeerd, vind ik lang zo prettig niet werken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon Safari gebruiken.
Ik heb het idd wel eens eerder gehad, maar dan duurde het een paar minuten, maar nu lijkt 't gewoon echt niet meer te willen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me een Firefox probleempje, firefox vertoont wel meer van dat soort kuren.
Ik heb hier ook nog een oude G3 staan, ben eigenlijk nog op zoek naar een install CD van Classic, gewoon om dat weer eens te ervarenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
Wat gaat dat wennen worden:
G3 met MaCOS 8.6--> over een paar dagen eindelijk MacBook met Tiger
zoals?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef classpc het volgende:
Zo, UPS heeft hem net afgeleverd
Werkt mooi, maar sommige dingen zijn wel even wennen.
Kwestie van wennen, ik vind het inmiddels veel fijner dan Firefox.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, vind ik lang zo prettig niet werken.
Ik heb geen OK knop om de instellingen in Firefox toe te passen.quote:
Die is er ook niet, zodra je het venster sluit (of de wijzigingen aanpast) zijn de instellingen aangepast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb geen OK knop om de instellingen in Firefox toe te passen.
Als ik een startpagina invoer dan vergeet hij die weer zodra ik het schermpje sluitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is er ook niet, zodra je het venster sluit (of de wijzigingen aanpast) zijn de instellingen aangepast.
Ik dacht, ach, laat ik maar weer eens proberen. Maar ja hoor, binnen tien minuten een belangrijke site die het niet goed doet, namelijk die van de Postbank. Ik wilde ze een mail sturen en kreeg toen de melding dat mijn browser niet geschikt is voor die functie. Mijn ervaring is gewoon dat er in Safari veel meer sites zijn die het niet (goed) doen. Met FF heb ik dat zelden of nooit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, ik vind het inmiddels veel fijner dan Firefox.
Hij laadt wel, maar hij stopt ermee als ik gegevens wil invoeren in mijn online administratie. Blank scherm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
Die site laadt hier gewoon.
Windows?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef Bigs het volgende:
Is Steve ons voor aan het bereiden op iets vreselijks?
Ja, het schijnt dat Steve een mens is. Die gaan wel eens dood. Ook Steve dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:02 schreef Bigs het volgende:
Ik zit nu die Keynote te kijken, maar ik zie nauwelijks Steve!De Leopard preview wordt gewoon gedaan door de VP 'Platform Experience' (echt een functie die ook alleen bij Apple kan bestaan
). Is Steve ons voor aan het bereiden op iets vreselijks?
Dat zei ik. Internetbankieren werkt wel, maar het versturen van een mail via hun formulier kon niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:01 schreef Q. het volgende:
Postbank internetbankieren werkt prima bij mij in Safari.
Daar was ik inmiddels ook achter.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Anthraxx het volgende:
Bugreports en Feature requests van Firefox moeten via Bugzilla en niet via e-mail geleverd worden.
Raar, safari is ook op mozilla gebaseerd, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht, ach, laat ik maar weer eens proberen. Maar ja hoor, binnen tien minuten een belangrijke site die het niet goed doet, namelijk die van de Postbank. Ik wilde ze een mail sturen en kreeg toen de melding dat mijn browser niet geschikt is voor die functie. Mijn ervaring is gewoon dat er in Safari veel meer sites zijn die het niet (goed) doen. Met FF heb ik dat zelden of nooit.
Je weet 't niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef Pheno het volgende:
voor zover ik weet
Dan ben ik in de war met konqueror.quote:
zie mijn editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef nietzman het volgende:
Konqueror op Mozilla gebaseerd? Nee, ook niet.
Maar je bent warm heur.
Waarom? VLC speelt ook gewoon MKV af. Of wil je er meer mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:57 schreef capibar het volgende:
Ik ben op zoek naar een programmatje voor OSX om mkv files naar avi of mpeg te converteren.
Nou ja, ik on zweren dat je bij Konquerer gecko kon kiezen. Ik zal wel gedroomd hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef nietzman het volgende:
Je edit raak kant noch wal, Konqueror heeft niets met Mozilla of Gecko te maken, het heeft z'n eigen KHTML engine, waar Safari zijn webkit van gebakken heeft.
Natte droom?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik on zweren dat je bij Konquerer gecko kon kiezen. Ik zal wel gedroomd hebben
Mijn bed staat niet onder de douchequote:
Neuh, KDE heeft er wel ondersteuning voor de Gecko engine ingebouwd, maar KHTML is Konquerors eigenste engine.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:28 schreef Q. het volgende:
Natte droom?
CD in de Prullenbakquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef classpc het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn dvd er weer uit krijgen?
Wat voor machine heb je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef classpc het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn dvd er weer uit krijgen?
Mac miniquote:
Ik heb er een Ultra-X Flat van Logitech er aan. Geen originele dus. Maar het moet toch niet moeilijk zijn om hem de dvd weer uit te laten spugen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef oor het volgende:
heb je de orriginele apple toetsenbord
bekijk dan rechtsboven die knop eens
Ja in de prullenbak of wat Q. zegt Command + Equote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb er een Ultra-X Flat van Logitech er aan. Geen originele dus. Maar het moet toch niet moeilijk zijn om hem de dvd weer uit te laten spugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |