Je weet 't niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef Pheno het volgende:
voor zover ik weet
Dan ben ik in de war met konqueror.quote:
zie mijn editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef nietzman het volgende:
Konqueror op Mozilla gebaseerd? Nee, ook niet.
Maar je bent warm heur.
Waarom? VLC speelt ook gewoon MKV af. Of wil je er meer mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:57 schreef capibar het volgende:
Ik ben op zoek naar een programmatje voor OSX om mkv files naar avi of mpeg te converteren.
Nou ja, ik on zweren dat je bij Konquerer gecko kon kiezen. Ik zal wel gedroomd hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef nietzman het volgende:
Je edit raak kant noch wal, Konqueror heeft niets met Mozilla of Gecko te maken, het heeft z'n eigen KHTML engine, waar Safari zijn webkit van gebakken heeft.
Natte droom?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik on zweren dat je bij Konquerer gecko kon kiezen. Ik zal wel gedroomd hebben
Mijn bed staat niet onder de douchequote:
Neuh, KDE heeft er wel ondersteuning voor de Gecko engine ingebouwd, maar KHTML is Konquerors eigenste engine.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:28 schreef Q. het volgende:
Natte droom?
CD in de Prullenbakquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef classpc het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn dvd er weer uit krijgen?
Wat voor machine heb je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef classpc het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn dvd er weer uit krijgen?
Mac miniquote:
Ik heb er een Ultra-X Flat van Logitech er aan. Geen originele dus. Maar het moet toch niet moeilijk zijn om hem de dvd weer uit te laten spugen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef oor het volgende:
heb je de orriginele apple toetsenbord
bekijk dan rechtsboven die knop eens
Ja in de prullenbak of wat Q. zegt Command + Equote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb er een Ultra-X Flat van Logitech er aan. Geen originele dus. Maar het moet toch niet moeilijk zijn om hem de dvd weer uit te laten spugen?
De mogelijkheden hierboven... en mogelijk werkt ook F12 ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb er een Ultra-X Flat van Logitech er aan. Geen originele dus. Maar het moet toch niet moeilijk zijn om hem de dvd weer uit te laten spugen?
Die vorige kon je steeds als bestand downloaden.... maar dat lukt me bij deze ook niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:22 schreef nietzman het volgende:
Zijn er al mensen bij wie de keynote inmiddels al fatsoenlijk afspeelt?.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Waarom? VLC speelt ook gewoon MKV af. Of wil je er meer mee?
Op de een of andere manier werkt vlc niet zo goed met 1080P materiaal bij mij, maar ik heb zelf al een programmatje gevonden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:22 schreef nietzman het volgende:
Zijn er al mensen bij wie de keynote inmiddels al fatsoenlijk afspeelt?.
Alt-e e is ook echt moeilijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:36 schreef Q. het volgende:
Wat is expose (ik krijg die trema nog niet goed) toch tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |