Tja... iemand moet het doen, komt tie dan hequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:26 schreef ChOas het volgende:
Ik verkoop mijn bloed, mijn ziel en mijn vriendin voor een iPhone
Get in linequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:46 schreef XL het volgende:
[..]
Tja... iemand moet het doen, komt tie dan he![]()
Ik heb misschien wel interesse in die vriendin
http://live.appleinsider.com/quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef tonks het volgende:
Interessant, waarom zou hij een isight nodig hebben
Om iChat te demonstreren, net zoals bij zo ongeveer elke kienoot.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef tonks het volgende:
9:54 am Steve's demo station looks like a regular cinema display with external isight
Interessant, waarom zou hij een isight nodig hebben
Ik dacht echter zelf aan een Cinema Display met geintegreerde iSightquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Om iChat te demonstreren, net zoals bij zo ongeveer elke kienoot.
Ik ook. Vreemd gedoe, tgwee topics.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom niet hier...? Ik vind dit een prima topic voor de mac-adepten.
Helaas nietzquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef nietzman het volgende:
Hou het maar lekker hier.
Die is de laatste paar dagen al genoeg gedist, @hackers conferentiequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef nietzman het volgende:
Whehe, Vista diss.
Ik... heb je iChat ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Okee, ik zat in de verkeerde SC...Hier dus mijn vraag:
Ik heb een netwerk gemaak via Airport tussen mijn iMac en mijn iBook. Ben er niet helemaal zeker van of het wel helemaal klopt (geeft een oranje bolletje, maar zegt wel dat 'ie connected is). Nou wil ik eigenlijk graag de internetaansluiting van mijn iMac delen met mijn iBook, maar dat wil niet erg lukken. Kan iemand me helpen met de instellingen enzo?
Moet je ff topic note maken ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Pheno het volgende:
Kan die andere sc weer dicht? Anders wordt het zo onduidelijk.
http://www.apple.com/macpro/
New yorkquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het of in Eindhoven, of in Hilversum halen. Of is er ergens een leuke om te gaan halen. Een uitje
is dat te rijden, dan doe ik dat. Kost me toch geen dieselquote:
In de lente.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:02 schreef Furious het volgende:
Ik heb de heisa even gemist hoor, is 10.5 nu wel of nog niet uit?
Doen! Net ook gedaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef Roeni3 het volgende:
Hmm, dan mss nu toch al voor een MacBook met Tiger gaan.
Da's niet vroeg. Maar de nieuwe opties vind ik toch niet bepaald, 'joehoe', die moet ik nu hebben. Eerlijk gezegd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |