quote:iPhone
Despite ongoing unsubstantiated claims that the iPhone will be released soon, there has been very little credible evidence that the iPhone will be seen at WWDC.
Hou het netjes..quote:Mogenlijk Updates van:
iPod met echte video functie Mac Pro (de intel versie van de Powermac) Xserves De schermen van Apple Mac OS X 10.5 (Leopard)
Volgens mij is de keynote om 18:00 uur hier, maar zeker ben ik daar niet van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef Bigs het volgende:
Ah.. morgen is het zo ver. Is de keynote meteen morgen om 9 uur plaatselijke tijd?
De iPhone zie ik trouwens niet komen.. mobiele telefonie is volgens mij helemaal geen interessante markt om als nieuweling in te stappen. Vooral in Amerika niet waar providers elk aspect van het mobiele telefoongebeuren beheersen (je koopt je telefoons uitsluitend via providers en vaak zijn ze dan op allerlei manieren gecrippled).
http://community.livejournal.com/macintosh/2449585.htmlquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd thuis ben mijn werk om mee te kunnen lezen
Weet iemand namen van sites/logs die live updaten?
Je hebt hem net!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:10 schreef skiczukie het volgende:
Fak, ik ben tot 20.00 aan het werk, dus dat wordt dan later kijken. tvp. Na deze keynote ga ik mijn MacBook binnenkort kopen.![]()
8 minuten wachten danquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Onder die doek wil ik kijken!
Je kunt het overdrijvenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef Blaxje het volgende:
His Steveness is onstage!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |