vijandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:50 schreef Simmertje het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Ajax leunt op steunpilaar Jaap Stam.
Ajax liet zijn nieuwe gezicht zien in een handvol seconden. Gabri was vrijdagavond amper tegen het gras gewerkt door Inter-verdediger Iván Cordoba, of een Amsterdamse knokploeg trok ten strijde.
Jaap Stam stormde naar voren, zette zijn gangsterblik op en wees met priemende vinger naar de vijand. 'Met ons valt niet te sollen', dat wilde de aanvoerder er mee zeggen. In zijn kielzog mengden tien teamgenoten zich in het opstootje.
http://www.ad.nl/sport/article526221.ece voor het gehele stukje.
Vond het wel mooi om te lezen!
Dat zou zomaar Keltie kenne wezen, die moest met zijn vriendjes mee naar het ATquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:03 schreef -Wolf- het volgende:
Die gast links met dat petje. Stond daar gewoon een kakkerlak achter het doel te kijken?![]()
quote:Als die grote kale naar voren komt stampvoeten, straalt dat wel iets uit hoor. Daar win je wedstrijden mee.’’
quote:De invloed van Stam op het nieuwe Ajax is al onmiskenbaar groot. Tot voor kort zag het er wat potsierlijk uit als de Amsterdammers zich boos maakten. Alsof een kennel puppies stond te blaffen. ,,Als Jaap een tegenstander aankijkt, maakt dat indruk,’’ vindt Klaas Jan Huntelaar. ,,Dat zie je gewoon.’’
quote:Hij heeft het vermogen om iedereen bij de les te houden. Soms met woorden of zijn uitstraling, maar ook omdat hij de bal altijd op durft te eisen.’’
quote:Jaap is gewoon heel, heel erg goed. In alle opzichten.
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate heeft zijn selectie maandag besloten laten trainen. De Amsterdammers deden dat in voorbereiding op het Champions Legue-duel met FC Kopenhagen, dat voor woensdag op de rol staat.
Bij de maandagtraining waren publiek en journalisten niet gewenst, om zo de Deense opponent niet wijzer te maken. Ten Cate liet na afloop wel weten FC Kopenhagen zeker niet te onderschatten: "We hebben echt niet zomaar van ze gewonnen. Zeker niet omdat we pas net zijn begonnen. Gelukkig is de tweede wedstrijd pas over twee weken. Dan zullen we sterker zijn." Bij FC Kopenhagen zijn mogelijk vier bekende gezichten te zien. In de Deense formatie voetballen onder meer Jesper Gronkjaer, Marcus Allbäck, André Bergdolmo en Fredrik Berglund.
Wees er maar trots op, in Amsterdam willen ze nog weleens uitblinken in wanbeleid, maar in Eindhoven doen ze ook leuk mee....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:
Toch wel geinig dat het huidige ajax eigenlijk puur en alleen op 2 ex PSV'ers leunt
Mooi om te lezenquote:Gabri was vrijdagavond amper tegen het gras gewerkt door Inter-verdediger Iván Cordoba, of een Amsterdamse knokploeg trok ten strijde.
Net zoals de halve jeugd van Ajax door Nederland en Europa zwerft. Dat lijkt me niet echt meetellen he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:
Toch wel geinig dat het huidige ajax eigenlijk puur en alleen op 2 ex PSV'ers leunt
Hopen dat hij dan heel blijft dit seizoen.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef Roeni3 het volgende:
Goed punt van het AD stuk is wel dat Ajax nu behoorlijk op Stam leunt. Zonder hem gingen we tegen Spakenburg en ManU ten onder.
Niet helemaal vind ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:14 schreef BoNi het volgende:
Overigens is het pure BS en dat weet je zelf ook.......
En dat baart me juist zoveel zorgen. Maar goed, we zullen zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
En ben eerlijk, als deze 2 er niet zouden zijn is het een heeeeeeel stuk minder.
Ik snap niet dat je zo ronduit de 'credits' voor Huntelaar opstrijktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet helemaal vind ik.
Als ik iedereen hier (en niet alleen hier) zo hoor is iedereen toch wel zo lyrisch over en Huntelaar en Stam...
En ben eerlijk, als deze 2 er niet zouden zijn is het een heeeeeeel stuk minder.
Jeugd eruit gekickt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo ronduit de 'credits' voor Huntelaar opstrijkt. Hij is er bij jullie al in de jeugd uitgekickt.
Ik bedoel, dat hij nooit als een volwaardige selectiespeler is gebruikt, maar als jeugdig talent is weggedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jeugd eruit gekickt?
Wat een bullshit man.....laat je eerst goed informeren voor je wat post..
Hij heeft de volledige C, B en A selectie bij PSV doorlopen, daarna gewoon vrijwel een heel jaar bij de selectie gezeten tot Februari, toen verhuurd geweest aan De Graafschap en het jaar daarop aan AGOVV..
Dat klopt maar hoezo is het dan vreemd om er niet de credits voor op te strijken zoals je straks post?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat hij nooit als een volwaardige selectiespeler is gebruikt, maar als jeugdig talent is weggedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |