abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:32:12 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40616424
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor muziek luister je meestal in zulke gevallen Metro??? Ik bedoel in een dip?
Hmm ligt er maar helemaal aan. In het verleden bij andere verbroken relaties draaide ik vaak de liedjes die we samen vaak luisterden maar dat probeer ik nu echt uit alle macht te voorkomen. Ik kan en wil er gewoon niet mee geconfronteerd worden op wat voor een manier dan ook. Luister de laatste tijd veel lacuna coil, vind ik supermuziek en vandaag op mijn werk de hele dag action radio geluisterd.

Heb ook al haar spullen bij elkaar achterin een kast gelegd, ik sluit me er bewust echt vanaf

Weet niet of dat goed is maar heb het nooit zo moeilijk gehad na een relatie en kán me er ditmaal echt niet toe brengen om mezelf ermee te confronteren. Ik moet het voor mezelf blokkeren op de een of andere manier.

Klinkt misschien als weglopen voor het probleem en dat wil ik ook. Ik wil mijn verdriet in een grote doos stoppen en die ver weg opbergen en nooit meer openmaken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:43:16 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616739
Afsluiten van het hoofdstuk is het beste, die spullen gewoon terug geven. Wilt ze geen contact meer dan verbrand je die spullen van mijn part. Vertel je haar gewoon. Je komt je spullen ophalen anders gaat de hens erin.

Als je die spullen achter slot en grendel zet, dan is het nog steeds onderdeel van je huis.

Lacuna oil ken ik niet. Action radio luister ik nog niet zo vaak. Komt misschien nog een keer.

Ik ben bezig mijn dromen vorm te geven richting de toekomst. Ik ben mezelf aan het plaatsen in de toekomst hoe ik mijn leven wil zien gebeuren.

Een droomhuis met sterren-wacht erin. Een grote telescoop met computers aangesloten eraan en bowling-banen in het huis en nog veel meer zaken

Ik geloof in de kracht van dromen, en dat dromen uiteindelijk uitkomen als je maar sterk genoeg bezig bent met het verwezenlijken ervan

De kracht van dromen dus Dat het ook aanzet tot actie ondernemen en nog meer.

Nogmaals sterkte met het verwerken ervan!!!

En gooi die spullen gewoon weg ofzo, als zij ze niet komt ophalen gooi je het weg. Je huis leeg maken van die negatieve energie dus ook

Ik wil dus een huis met genoeg plaats voor gasten ook. Veel plaats om gasten te ontvangen en nog meer. Ik kan als ik zo denk dat huis al zien staan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:46:22 #253
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40616831
Over dromen gesproken, mijn vader had dus precies vrijdagavond gedroomd dat het uit was. Had al de hele tijd het gevoel dat er wat was. Heb ze zondag pas gebeld erover en dat was het eerste wat ie vroeg.

Ook heb ik toevallig gedroomd over een meisje waar ik ooit wel eens een date mee heb gehad (nog lang voordat ik mijn ex leerde kennen) wat toen nooit geworden is. En raad eens wie er ineens weer online verscheen echt 2 ontzettend bizarre voorvallen kort op elkaar. Raar hoor.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:51:05 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617015
Alles zit zo in elkaar

Toeval bestaat niet volgens mij. Het is zo gemaakt dat het allemaal past als een sleutel in het slot. Daarom zeg ik ook dat er elders iemand is voor jou, een vrouw die wel past. Waar jij de sleutel bent en zij het slot.

Alles is precies uitgekiend

Dat is het mooie eraan. Zie je de verbanden dan zit je gebakken. De details en het geheel zien. Opletten op de details ook. Daarom ben ik bij bowlen vaak het scherm in de gaten aan het houden. Daar verschijnen ook constant getallen. Hoeveel pins overblijven staan en de score in totaal van de spelers samen en nog meer.

Daarom zeg ik dat ik de lotto iedere week ga winnen, in Duitsland 2 keer dus. Op woensdag en zaterdag. Maar zo heb je wereld-wijd lotto die gespeeld wordt en dan kun je sport-uitslagen voorspellen nog en ga zo door . Ik ga wereld-wijd lotto spelen en ook beleggen op de beurs nog en ga zo door

Omdat ik de details nog beter wil zien. Ik ben pas begonnen ermee. Ben nog lang niet klaar
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:54:37 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617126
Maar goed, straks is het hier een en al rijkdom en welvaart. Dan krijg je ook credits inplaats van geld

Dan wordt er met credits gespeeld. Dan krijg je een uitgekiend systeem en hoef je het geld niet meer aan te raken. En al die credits die gaan draaien en draaien en steeds sneller draaien. De flow van die credits dus ook.

Dan is het een spel

Maar meer dan een spel dus ook.

Getallen die snel draaien

Wie weet dat getal pi ook opgevoerd gaat worden nog en nog meer.

Maar goed, dat komt wel. En dan zul je ook zien dat zorgen en problemen verdwijnen nog. Interne getallen van mensen heb je misschien nog. Ik weet het niet. Het aantal atomen en molecullen en dna profielen en ga zo door
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:56:54 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617185
Even sigaar roken
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:03:29 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617390
Even in de toekomst kijken met mijn glazen bol

De techniek gaat straks omhoog, veel gaat gelanceerd worden nog. Er komt straks geen einde aan hoewel er misschien ooit een einde komt aan alles, dan is het volmaakt. Het gaat straks zo snel dat het een gigantische inhaalslag van de techniek gaat worden.

Het zal snel gaan, maar niet te snel. Er zal evenwicht en balans blijven. Maar het gaat snel

Onbeperkt geheugen, onbeperkte snelheid.

Toen ik laatst 6 miljoen jaar in de toekomst keek en een grote computer-chip zag waar alles in leefbaar was, toen had ik misschien gelijk.

Dan leven we in een digitale wereld en zijn wij bits en bytes

Maar we zullen ons dan beter dan ooit voelen.

Het is niet tegen te houden dus. Het is altijd gemaakt dat het zo moet aflopen

Maar dat is pas over 6 miljoen jaar. Het gaat richting die tijd gewoon lekker en okey. Er komt een tijd dan is het......

Ik weet het niet. Dan is het anders en groter. Dat wij bits en bytes worden later, wil zeggen dat we alles kunnen worden wat we willen. We kunnen dan onbeperkt bezig zijn. Maar goed, ik ga daar straks over verder.

Ik ga nu mijn dromen waar maken gewoon. Huizen bouwen en bedrijven oprichten nog. Lotto winnen en een jacht kopen ooit. Miami en California en veel meer. Overal geweest zijn. Alle culturen geproefd hebben.

Dus niet alleen Amerika. Ook Africa gezien hebben en nog meer.

Het wordt nog een digitaal universum volgens mij. En ik denk dat de zon ooit anders gaat zijn, net zoals de maan en de sterren.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:07:37 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40617532
Jij wilt naar een matrix wereld droom?
Een wereld waar je uit bits en bytes bestaat, een wereld waarin realiteit en virtualiteit dwars door elkaar heen lopen. Waar fysieke grenzen niet meer bestaan?
Niet bang dat je dan net als in de matrix een deel van het systeem wordt. Net als een mier die alleen overleeft in het systeem? Dan ben je ook weer beperkt. alleen dan anders. En ook in een virtuele wereld zijn er regels noodzakelijk.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:08:32 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617555
Tis een kijk en natuurlijk kan ik mis zitten. Maar ik ben bezig met een beeld te schetsen. Ik ga proberen om beter in de toekomst te kijken nog. Maar dat is voor later.

Ik zal ook proberen om mezelf te zien over 10000 jaar. Kijken hoe ik dan bezig ben met computers en nog meer. En hoe mijn gezin eruit gaat zien en ga zo door
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:09:52 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617591
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
Jij wilt naar een matrix wereld droom?
Een wereld waar je uit bits en bytes bestaat, een wereld waarin realiteit en virtualiteit dwars door elkaar heen lopen. Waar fysieke grenzen niet meer bestaan?
Niet bang dat je dan net als in de matrix een deel van het systeem wordt. Net als een mier die alleen overleeft in het systeem? Dan ben je ook weer beperkt. alleen dan anders. En ook in een virtuele wereld zijn er regels noodzakelijk.
Grenzen zullen ooit helemaal niet meer bestaan volgens mij.

De grens van fantasie en dromen sowieso niet meer. Geen beperkingen in vrijheid dus ook. Onbeperkt vrij kunnen bewegen en vliegen en ga zo door.

Hoe die wereld eruit gaat zien weet ik niet. Ik ben alleen aan het denken hoe het eruit kan gaan zien. En wat de beste vorm is en nog meer.

Op de heao hebben ze me altijd verteld dat er scheiding moet zijn op bepaalde vlakken, functie-scheiding sowieso. Misschien is afscheiding sowieso nodig.

Daar had ik het zondag over op het feest van mijn oma. Dat je elkaars gedachtes niet mag kunnen lezen. Ik heb nog vaak genoeg dat ik de gedachtes van anderen binnen krijg en dat voelt niet prettig aan. Die scheiding tussen de ziel en geest van mensen onderling moet goed in orde zijn.

Mensen die hun eigen wereld en belevingswereld hebben, zonder dat anderen per ongeluk inbreken daarin. Als ik gedachtes van anderen opvang dan gaat dat vanzelf, ik probeer dan meteen zaken te veranderen in dat gebeuren. Proberen het anders in te delen. Die 2 wekelijkse spuit die ik krijg die werkt dus ook en die andere medicatie dus ook wel. Dus die medicatie is gewoon nodig ook. Anders krijg ik weer alles binnen en word ik een chaoot.

Een eigen wereld en belevingswereld en dus ook een gezamelijke. Alleen is ook maar alleen. Hoewel ik het prettig vind als ik af en toe helemaal in mijn eentje op de wereld ben. Helemaal afgesloten dus. Dat lukte me vroeger nooit omdat ik alles binnen kreeg.

Op het bowling-centre waar vaak 12 banen bezet zijn en waar het druk kan zijn met muziek en praten en het gooien van de ballen kan ik soms gewoon de knop omzetten en helemaal afgezonderd zijn, alsof er niets om me heen gebeurt

Achtergrond geluiden weghalen dus ook
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:15:09 #261
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40617761
Ik heb even lekker keihard Therion aan staan heerlijk zo'n mengeling tussen keiharde gothic rock vermengd met opera zang. Blijf het geniaal gevonden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:17:23 #262
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40617842
Je omgeving uit kunnen schakelen is inderdaad fijn als je dat kan. Dat kan ik gelukkig ook wel. In alle drukte en rumoer kun je soms even een oase van rust voor jezelf creeeren. Even wegdromen en tot jezelf komen.

Empathie en Telepathie naar anderen toe is alleen maar goed als je daar zelf mee om kunt gaan. Je kunt er makkelijk in verdrinken, in de emoties van anderen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:17:28 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617846
Keiharde muziek is goed om het denken eens uit te schakelen

Opera is okey

Even buiten nu.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:18:15 #264
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40617870
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Er is nog steeds een realiteit inderdaad

Maar hoe lang nog ?

En hoe leg je realiteit uit?

Realiteit? Huizen van baksteen?

Waarom is het fout om gebrek aan realiteit te hebben? Vertel me dat eens

Ik bedoel, realistisch gezien is er oorlog en armoede. Kun je niet beter een gebrek aan realiteit hebben. Gewoon een gebrek aan realiteit en een overdosis aan dromen

En Metro. Gewoon doorgaan

Altijd doorgaan.

Gewoon jezelf oppeppen en gaan met die banaan. Zelf-medelijden heb je niets aan. En daar bedoel ik niets mee. Gewoon doorgaan en van mijn part ga je naar een vrijgezellen feest. Wie weet kom je een vrouw tegen die 1010010101010 keer knapper en leuker is.
realiteit is niet altijd tastbaar maar kan wel door meerdere mensen bevestigt worden en er is wetenschappelijk bewezen.

bij een gebrek aan realiteit is er een gevaar dat je losslaat en handelt vanuit onrealistische dingen...

als jij vind dat vuur lief voor je is ( wat niet realistisch is) en je steekt je huis in de fik en je gaat dood of je doet mensen pijn die je dierbaar zijn
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:21:09 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40617965
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

realiteit is niet altijd tastbaar maar kan wel door meerdere mensen bevestigt worden en er is wetenschappelijk bewezen.

bij een gebrek aan realiteit is er een gevaar dat je losslaat en handelt vanuit onrealistische dingen...

als jij vind dat vuur lief voor je is ( wat niet realistisch is) en je steekt je huis in de fik en je gaat dood of je doet mensen pijn die je dierbaar zijn
Klopt

Maar ik heb het over spacen

Helemaal weg van deze wereld. Jij rookt toch ook wel eens een jointje of niet? Even weg van de wereld.

Ik doe geen wiet meer, maar soms ga ik echt een andere wereld in. Wie weet dat het vuur daar wel koud is. Niet dat ik mijn hand in vuur ga steken hier Maar in andere werelden is misschien meer mogelijk.

Even roken weer en koffie pakken.

Net 2 reacties uit mijn fotoboek gehaald. Een user begon met een boek over gesprek met God, heb ik geen behoefte aan. Met God praten zorgt voor verwarring. Die user is sowieso vaker lastig geweest tegen mij.

Meteen fotoboek schoon gemaakt hier
pi_40617994
Men riep om pussypics... nou... hier dan:

Purrrdy

Purrr en EW

Rosa

Spice

en Chippy

Merry meet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:23:29 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40618033
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Klopt

Maar ik heb het over spacen

Helemaal weg van deze wereld. Jij rookt toch ook wel eens een jointje of niet? Even weg van de wereld.

Ik doe geen wiet meer, maar soms ga ik echt een andere wereld in. Wie weet dat het vuur daar wel koud is. Niet dat ik mijn hand in vuur ga steken hier Maar in andere werelden is misschien meer mogelijk.

Even roken weer en koffie pakken.

Net 2 reacties uit mijn fotoboek gehaald. Een user begon met een boek over gesprek met God, heb ik geen behoefte aan. Met God praten zorgt voor verwarring. Die user is sowieso vaker lastig geweest tegen mij.

Meteen fotoboek schoon gemaakt hier
ik blow wel eens... en als ik stoned ben kan ik heerlijk de rest van de wereld van me af laten glijden... maar ik blijf altijd met 1 teen in de realiteit... omdat je anders losslaat
stay frosty
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:24:09 #268
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40618069
AWWWW Wat zijn ze lief!!! vooral dat ene donkere katertje met die rasta
stay frosty
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:24:42 #269
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40618098
Aaaaaaa lieve katjes!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:24:54 #270
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40618104
En een biertje gepakt
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:35:09 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40618481
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik blow wel eens... en als ik stoned ben kan ik heerlijk de rest van de wereld van me af laten glijden... maar ik blijf altijd met 1 teen in de realiteit... omdat je anders losslaat
Daar weet ik alles van

Ben 2 keer helemaal doorgedraaid. Als ik probeer een andere wereld in te gaan, dan hou ik me ook vast de laatste tijd. Daar heb ik dus ook die medicatie voor nog. Anders stap ik een wereld in en ben ik weg van deze planeet. En dan kom ik weer op plekken waar ik niet thuis hoor.

Ik wil spacen maar wel voet onder grond houden. En dat gaat goed de laatste tijd. 2 werelden combineren dus ook Af en toe aarden. De aarde hoort er ook bij. Maar de rest van de space ook

Ik ben constant stoned bijna

En dat gevoel wordt soms alleen maar prettiger

De wereld ziet er zo mooi uit vaak

Heb nu de pyjama aan gedaan, lekker online hangen tot 23:00 of 00:00. Kijken hoe lang ik het vol doe houden.

Superman skin van winamp is een mooie skin

Nu ben ik illusion aan het luisteren, lekkere Belgisch trance
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:36:20 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40618524
Ahhhhh lieve beesten Nok!!!!!! Ik wil ooit ook zo'n kat hebben. Maar dat is voor later. Lieve beesten zijn het

Laat het bier smaken Metro

Ik ben bezig met een ontgiftigings-kuurtje. Over een tijdje neem ik me weer een biertje, nu 2 maanden zonder proberen om het lichaam even rust te geven en te reinigen.

Energy drank en spa-blauw staat hier op tafel en koffie dus ook nog steeds
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:42:47 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40618739
Spacen is fijn

Maar nu ga ik weer op aarde zijn

Ik zit soms vast als het ware. En dan moet ik weer wat zoeken. Zometeen even zoeken. Juiste muziek en websites opzoeken dan maar. Bezig blijven ook. Ik sta soms stil en dan weet ik niet waar ik heen moet gaan. Maar dat probleem heeft ook een oplossing. Gewoon doorgaan

Af en toe stil staan maakt niet uit, maar dan moet het wel hervat worden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:08:52 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40619677
Ik heb even mijn google wachtwoord beter ingesteld

En tevens de geheime vraag beter gemaakt En het antwoord erop.

Wachtwoord is strong volgens google Niet het wachtwoord zelf, maar de beveiliging dus.

Richting de toekomst nog meer aanpassingen doen in de wachtwoorden online. Uitgekiend te werk gaan. Juist handelen en nog meer.

Ik ga Nederlandse woorden ontcijferen, ik bedoel, ik ga woorden in cijfers omzetten nog. En die ga ik invoeren. Als wachtwoord en op mijn toekomstige eigen domein op internet. Een eigen domein maak ik volgende week aan.

Eerst eens goed nadenken hoe ik het ga noemen maar dat komt vanzelf goed
pi_40619706
Ja hallo! Kan er gestopt worden met zeiken op baggeraars aub

Ik sta er steeds weer versteld van dat zulke mensen bestaan

Maar goed ik heb me voor genomen om nergens op te reageren en dat ga ik nu dus ook niet doen.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')