trustenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jammer?
Hij moest weer onsportief rijgedrag vertonen, zoals altijd
Nee M. Schumacher is lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat hij kampioen wordt, want die Alonso vind ik een verschrikkelijk arrogant opvliegertje![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat hij kampioen wordt, want die Alonso vind ik een verschrikkelijk arrogant opvliegertje![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Veel plezier en succes met de katers alvast.
zo hoort dat ouwequote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
Albers for champion
Vannacht ga ik op vakantie en moet alles nog wassen en strijkenLekkere planning weer
Nah dat komt wel goed, vertrekken hier om 03h30 en vliegen om 06h00... Eerst een biertje doen hier enzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo hoort dat ouwe
wij waren echt eenhalf uur voor ons vliegtuig vetrok op schipholWel leuk als je overal voor mag
jah die hoeretaxi ging in de file staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah dat komt wel goed, vertrekken hier om 03h30 en vliegen om 06h00... Eerst een biertje doen hier enzo
Dat doe je goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah die hoeretaxi ging in de file staan
maar zon limotaxi is wel meesterlijk in de file ouweAl die mensen kijken enzo whehehe
voelde ik me toch even beroemd eh
decadent past mij welquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe je goedLekker decadent daarheen gegaan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |