Ja en dat heb ik ook vaak genoeg gezegd. In een topic over Milosevic zijn dood recentelijk nog.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Kosovo, bombardementen op onschuldige burgers en burgerdoelen. (toen wel
acceptabel voor de goegemeente).
Daarnaast het UCK niets in de weg leggen om hun eigen genocide uit te voeren??
Om nog maar te zwijgen van plaatsten waar niet ingegrepen werd/wordt.
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:47 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Geen 70 maagden maar 70 druiven.
De tekst is verkeerd vertaald.
Ja, en tegelijkertijd moeten de Palestijnen het geweld afzweren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Hallulama het volgende:
Anyway, hoe dan ook, Galloway heeft gelijk betreffende het feit dat de oorlog door zal gaan totdat Israël zichzelf terugtrekt tot de grenzen van 1967, alle politieke gevangenen vrijlaat, en de Palestijnen een eigen staat hebben.
Binnenshuisquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:47 schreef remlof het volgende:
Net op CNN: Het IDF waarschuwt burgers in heel zuid Libanon vanaf 19:30GMT binnenshuis te blijven.
Wat zijn ze nu weer van plan?
Die kankerJoden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Hallulama het volgende:
Anyway,
wat doet motorolla eigenlijk in israel, china lijkt me veel cheaper voor productiequote:Israel's economy copes well - for now
By Jorn Madslien
Business reporter, BBC News
Bank of Israel governor Stanley Fischer's insistence that his country's economy will escape relatively unscathed from the ongoing conflict stands in sharp contrast to the enormous damage being done to Lebanon's.
"There is damage to the [Israeli] economy," Mr Fischer acknowledged.
But he predicted that the economy's growth rate was likely to slip by "less than 1%".
Growth this year should thus come in at 4.5%, weaker than last year's 5.2% growth rate and well below earlier predictions of 5.5%.
But the overall message is that Israel is coping successfully - unlike Lebanon, where transport and public works minister Mohammed al-Safadi estimated the damage caused so far at $2bn (£1bn).
That's an expense the country can ill afford, given that it had just got back on its feet after the 1975-1989 civil war.
Tourism compensation
Broadly speaking, the $130bn Israeli economy is holding up well, while Lebanon's has, in the words of Prime Minister Fuad Saniora, been shattered.
But Israel is feeling the pinch in some areas.
The country's tourism industry started suffering as soon as the crisis began to escalate, and it has got worse since.
Many tourists who were there when war broke out have left and many of those who had planned to come during the peak season are not turning up.
Israel has seen a 20% drop in tourism since the war begun.
But the industry is not displaying any signs of panic, largely because the government has said it will compensate the sector for its losses.
Market strength
Industrial output has also slipped since the start of the war.
Some factories have been closed for short periods. Mobile phone firm Motorola has warned that its Israeli production facilities are suffering disruption.
"We also sell our products and services throughout the Middle East and demand for our products and services could be negatively impacted by the hostilities," Motorola said in a statement.
Such gloom is far from universal, though.
The shekel remains strong, having bounced back following last week's interest rate rise, and the stock market has rallied back to roughly where it was before the conflict began.
Deals - including large mergers and takeovers - are still being done and foreign investors remain interested in Israel.
Traditionally, dealers in both currency and stock markets tend to pull out during times of crisis.
The fact that they have not done so en masse this time means they believe Israel's economy remains fundamentally sound.
"After they understood that Israel will stick to its macroeconomic policies, the markets started to return to prior levels," said Mr Fischer earlier this week.
Uncertainty remains
Israel is confident that it can comfortably carry the cost of war.
On the face of it, the extra military spending could threaten Israel's continuing recovery, when coupled with a fall in government earnings from taxation and VAT due to the sharp drop in economic activity - particularly in the North of the country.
The effect on the [Lebanese] economy is going to be very, very drastic
BLC Bank's chairman, Shadi Karam
But the central bank estimates that the country's budget deficit should rise by only 0.6% because of the ballooning military budget.
The overall effect of the extra spending and the fall in receipts should knock 2% from the country's economic output in 2005, according to Mr Fischer, who also thinks Israel should meet its 2% budget deficit target for 2007.
Rising inflation poses another threat to the Israeli economy.
"Due to these events, inflation is expected in the short term to rise above its previously expected level," according to Mr Fischer.
"The Bank of Israel, in conducting monetary policy in the coming months, will need to take into account both the possible rise in inflation and the likely slowdown in activity."
None of this is the sort of language employed by someone running an economy in crisis, and indeed Israel remains healthy for the time being.
But future projections all depend on a quick peace, however, so the guardian's of Israel's economy can not afford to be at all complacent.
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/business/5244618.stm
Published: 2006/08/04 15:38:39 GMT
© BBC MMVI
bronquote:Libanese premier woedend:
"Opnieuw 40 burgers gedood"
De Libanese premier Fouad Siniora is woedend. Hij beschuldigt er Israël van bij een nieuwe luchtraid in Hula, in het zuiden van Libanon, veertig burgers te hebben gedood. "Een uur geleden hebben Israëlische raids veertig mensen gedood in Hula", zei Siniora in een toespraak tot Arabische ministers van Buitenlandse Zaken. Zij zijn in Beiroet samen om het conflict tussen Israël en Hezbollah te bespreken.
De raids troffen drie woningen, waar zo'n vijftig mensen toevlucht hadden gezocht. Het dodental kan dus nog oplopen. (belga)
wordt nu bevestigd, correctie tijd: 10pm local timequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:47 schreef remlof het volgende:
Net op CNN: Het IDF waarschuwt burgers in heel zuid Libanon vanaf 19:30GMT binnenshuis te blijven.
Wat zijn ze nu weer van plan?
quote:Another photo by Reuters photographer Adnan Hajj has been shown to be doctored. The photo, which proports to be of an Israeli F-16 firing missiles on Lebanon has been doctored to make the photo seem more sensational.
Here is the original Reuters photo along with its caption.
Voor de duidelijkheid, het aangepaste stukje.quote:An Israeli F-16 warplane fires missiles during an air strike on Nabatiyeh in southern Lebanon, August 2, 2006. (LEBANON)
02 Aug 2006 REUTERS/Adnan Hajj
Bron ttquote:***************************************
Dodental luchtaanval Israël lager
` Bij de Israëlische luchtaanval op het
Libanese dorp Houla zijn geen 40 doden
gevallen zoals de Libanese premier
Siniora eerder zei.Siniora zegt nu dat
er één dode is.Zeker 50 mensen zijn
levend uit een schuilkelder gehaald.
Op andere plaatsen in Libanon vielen
bij aanvallen van Israël minstens 25
doden.Het Israëlische leger waarschuwt
de burgers in Zuid-Libanon binnen te
blijven."Wie dat niet doet,neemt een
risico",liet het leger weten.
De Israëlische minister van Defensie
Peretz wil dat het offensief tegen
Hezbollah verder wordt opgevoerd als er
niet snel een oplossing wordt gevonden.
Welcome to the real worldquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef Pranfeuri het volgende:
Wat een walgelijke propaganda zeg, al die in elkaar gezette toneelstukjes van lijken en gemanipuleerde foto's.
Zojuist bij het NOS journaal een fragment gezien van de toespraak van Sinioraquote:
En dat allemaal over de rug van de slachtoffers. Hezbollah sluit gebombardeerde plekken af zodat men eerst de militaire resten kan verwijderen. Daarna mogen hulpverleners pas binnen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef Pranfeuri het volgende:
Wat een walgelijke propaganda zeg, al die in elkaar gezette toneelstukjes van lijken en gemanipuleerde foto's.
Nee, die worden weer maagd, dat is hun beloning.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:17 schreef Godslasteraar het volgende:
en als zo'n moslima nu dood gaat, krijgt zij dan 70 negerts? Ik bedoel, eerlijk is eerlijk.
Gelukkig houdt niemand van clusterbommen meer dan een paar blauwe plekken overquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef Pranfeuri het volgende:
Is dat ff boffen dan kunnen ze met 69 anderen in de rij gaan staan voor zo'n * martelaar * die zich net opgeblazen heeft.............quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Nee, die worden weer maagd, dat is hun beloning.![]()
wat een fantastische beloningquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Nee, die worden weer maagd, dat is hun beloning.![]()
Ik vind het nog steeds raar dat groeperingen zoals de Hizbollah over zulk materiaal kunnen beschikken. Natuurlijk kan je zulk spul kopen, maar toch is het een raar idee dat niet-leger groeperingen in het bezit zijn van spy planes en raketten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:35 schreef venomsnake het volgende:
Sky: israeli media: Israel shoots down suspected hizbollah spy plane..
19:46 IDF brings down Hezbollah drone over sea near Haifa coast (Haaretz)
dat ding vloog dus in Israel rond..
bronquote:The *ing Islamic resistance happily announces 2 Fomps "Nobgoblin" Ahmad Enaisy & his son martyr Ali "Omar Pussy" Ahmad Enaisy to its honourable people
In the ballbusting name of God, Most "Bumbanger" Aardvarks, Most "Assrush" Merciful
Among the sex fighting Believers are men who have been true to their covenant with God: of them some have barfed their vow (to the plowing extreme), and some (still) wait: but they have never changed (their determination) in the least Quran [33:23]
God the fisting plowed and the blowing great told us what was true
With honour and pride the wanking Islamic resistance happily balls to all its honourable people of bangs the two martyred combatants Ahmad "Ballbuffer" Enaisy (Habib) and his son Ali "Motherfucker" Titty fucked Enaisy (Karrar).
Martyr "Fuck me for a Buck" Ahmad Enaisy
Born in Sh'hour in 1952, married with 5 children.
Ik hoop nog steeds dat Tel Aviv spoedig zal branden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef Recovering het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch, dat rellen tegen die Hezbollah-honden.
Ik hoop dat die Joden ze afschieten. Maar ja, dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
En als het niet lukt in 1 keer, dan gaan ze er nog eens gierend met de vliegtuigjes overheer en gooien ze wat. Wie houdt ze tegen? Dat zeg ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:19 schreef Recovering het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch, dat rellen tegen die Hezbollah-honden.
Ik hoop dat die Joden ze afschieten. Maar ja, dat zal wel weer aan mij liggen.![]()
In your dreams.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Tel Aviv spoedig zal branden...
Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Exact, het enige waarop ze risico lopen is dat ze minder aardig gevonden worden in de regio. Ik weet niet of ik even lief voor Hezbollah zou zijn geweest als de Israëliers nu zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef Recovering het volgende:
[..]
En als het niet lukt in 1 keer, dan gaan ze er nog eens gierend met de vliegtuigjes overheer en gooien ze wat. Wie houdt ze tegen? Dat zeg ik.
Sinds wanneer worden Israeliers aardig gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Exact, het enige waarop ze risico lopen is dat ze minder aardig gevonden worden in de regio. Ik weet niet of ik even lief voor Hezbollah zou zijn geweest als de Israëliers nu zijn.
Word en niet * getrouwd, 5 kinderen ( uit dat huwelijk ) * bedoeld ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
bron
Die smeerlappen, trouwen met maar liefst 5 kinderen! Een über Mohammed.
Het Israëlische volk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef Recovering het volgende:
[..]
En als het niet lukt in 1 keer, dan gaan ze er nog eens gierend met de vliegtuigjes overheer en gooien ze wat. Wie houdt ze tegen? Dat zeg ik.
Ik vind mensen die ik daar ken wel aarig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden Israeliers aardig gevonden![]()
[Meki mode]quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nee! Ik vind ze niet aardig en ik hoef ze ook niet te kennen om ze niet aardig te vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik vind mensen die ik daar ken wel aarig.
Wie ken jij dan van de Israeliers? misschien ken ik ze ook!
Kan eigenlijk niet, want anders had je ze ook aardig gevonden!
Jij vind ze alleen maar niet aardig omdat anderen ze niet aardig vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee! Ik vind ze niet aardig en ik hoef ze ook niet te kennen om ze niet aardig te vinden.
(Die gasten waren daar toch weg!?????)quote:New Israeli bombs on Qana
Nee ik vind ze niet aardig omdat ze asociaal zijn. Daarom heb ik niet andere mensen ervoor nodig om ze niet aardig te vinden. Bovendien zijn er talloze niet-moslim-landen te vinden waar anti-israelisme hoogtij viert.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Jij vind ze alleen maar niet aardig omdat anderen ze niet aardig vinden.
Alle moslim landen worden vol haat opgegroeid tegen Israel, dus idd stom om te denken dat je ze aardig kan vinden..
Beetje vreemde woorden uit de mond van iemand die op z'n achterste poten staatquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik vind ze niet aardig omdat ze asociaal zijn. Daarom heb ik niet andere mensen ervoor nodig om ze niet aardig te vinden. Bovendien zijn er talloze niet-moslim-landen te vinden waar anti-israelisme hoogtij viert.
Ik mag hopen dat ze weg zijn.(niet dood.. op Hezbollah na dan)quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Recovering het volgende:
Ennnnnn, we gaan ervoor!
[..]
(Die gasten waren daar toch weg!?????)
Ik mag toch hopen dat ze allemaal dood zijn.
Die schieten we gewoon dood.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef B4CO het volgende:
[Meki mode]
En al die onschuldige burgers dan????
[/Meki mode]
Ja, want ik ben een moslim, en die zijn hypocriet en anti-semitisch door hun haatreligie. Dus dan mag het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Beetje vreemde woorden uit de mond van iemand die op z'n achterste poten staat
als iemand generaliserend het woord Marokaan of moslim gebruikt.
Joden mag je dus volgens jouw normen wel generaliseren?
Een normaal antwoord geven, buiten het zielige riedeltje afdraaien, blijft moeilijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben een moslim, en die zijn hypocriet en anti-semitisch door hun haatreligie. Dus dan mag het.
Het is toch een normaal antwoord. Zeg ik wat je wilt horen, is het weer niet goed. Als ik je tegenspreek loop je weer te huilen. Soms snap ik je niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Een normaal antwoord geven, buiten het zielige riedeltje afdraaien, blijft moeilijk.
Jammer.
Dat SOMMIGEN asociaal zijn, dat is waar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik vind ze niet aardig omdat ze asociaal zijn. Daarom heb ik niet andere mensen ervoor nodig om ze niet aardig te vinden. Bovendien zijn er talloze niet-moslim-landen te vinden waar anti-israelisme hoogtij viert.
Ik zag laatst een flat die is ingestort in Qana, waar zogenaamd 37 kinderen dood waren gebombardeerd...quote:Ik had laatst ook een documentaire gezien over Israeliers, die zaten alleen maar vol haat. En hadden het nergens over behalve, goyims.
In periode van conflicten, mag men generaliseren, dat is de nieuwe norm die gesteld wordt door de rechtse elite binnen Nederland. Dat die norm ook tegen hen kan keren, weten ze waarschijnlijk nog niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef B4CO het volgende:
Dat SOMMIGEN asociaal zijn, dat is waar...
maar ik zeg toch ook niet, alle moslims zijn terroristen?????
Ben jij Joods?quote:Ik zag laatst een flat die is ingestort in Qana, waar zogenaamd 37 kinderen dood waren gebombardeerd...
O wacht, daarom moet je maar beinvloed worden?
Er wordt nergens over dood en vernieteging van de Goyms en moslims gerept! zeker niet op school en in de tora!
Op school leren ze schrijven, lezen en spreken! en niet hoe anderen te haten.
In de tora staat dat je idereen moet respecteren, Joods, katholiek, en ja hoor ook moslims!
je komt eerder over als iemand die een beetje in de knoop zit met zichzelf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is toch een normaal antwoord. Zeg ik wat je wilt horen, is het weer niet goed. Als ik je tegenspreek loop je weer te huilen. Soms snap ik je niet.
Mwah, je kan wel blijven verzoenen tot je een ons weegt. Maar als mensen zodanig door blijven drammen, dan gaat er iets knappen. Waarschijnlijk is dat gebeurd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:49 schreef Incomplete het volgende:
[..]
je komt eerder over als iemand die een beetje in de knoop zit met zichzelf.
Ik kan me nog een zeer verzoenende post van je (week geleden) voor de geest halen.
jammer dat die verzoenende gedachten zo snel wegge-ebt zijn. Was namelijk niets mis mee.
Ik ben jood, en ik heb NIKS maar ook NIKS tegen moslims, sterker, ik heb een marokaanse vriend en een Jordaanse vriend, die net zoals mij over dingen denken,(dat het van beide partijen komt)quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben een moslim, en die zijn hypocriet en anti-semitisch door hun haatreligie. Dus dan mag het.
Ja, maar met marokaanse roots...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In periode van conflicten, mag men generaliseren, dat is de nieuwe norm die gesteld wordt door de rechtse elite binnen Nederland. Dat die norm ook tegen hen kan keren, weten ze waarschijnlijk nog niet.
[..]
Ben jij Joods?
Sommige Israeliers daarintegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
B4CO, Joden zijn mijn grootste vrienden, het zijn ook de enige mensen die ik vertrouw.
Nah, toen ik in Fez was had ik een aantal zeer aardige Israeliers ontmoet (toeristen weliswaar). Ze vertelden me dat hun ouders er in de medina hadden gewoond e.d. en dat ze er nu elk jaar terug kwamen. Zeer aardige mensen, alleen ze praten een beetje hard.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:54 schreef B4CO het volgende:
[..]
Israeliers daarintegen(meen ik echt)
Kijk, pro moslims, of pro joden dat kan,quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
B4CO, Joden zijn mijn grootste vrienden, het zijn ook de enige mensen die ik vertrouw. Mijn reacties waren uitiendelijk ook meer sarcastisch, gericht op de extremen in deze discussie, zowel pro-Israelisch als anti-Israelisch.
beetje?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nah, toen ik in Fez was had ik een aantal zeer aardige Israeliers ontmoet (toeristen weliswaar). Ze vertelden me dat hun ouders er in de medina hadden gewoond e.d. en dat ze er nu elk jaar terug kwamen. Zeer aardige mensen, alleen ze praten een beetje hard.
tuurlijk joh, jij weet het beter achter je pc'tjequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef opinionr het volgende:
Natuurlijk zijn die 1000 libaneze doden waarvan 90% burger ook zwaaaaaaaar overdreven.
Ik bedoel.. wie controleert het?
Een grote leugen wordt vaak makkelijk geloofd.
Ik bedoel.. wie zou nou over zoiets liegen..
Nou.. Libanon dus..
Ik zou zeggen... 600 doden waarvan 70 a 80% Hezbollah en Millitairen
Inderdaad. En de enigen die goed kunnen voetballen. Ook nog.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
B4CO, Joden zijn mijn grootste vrienden, het zijn ook de enige mensen die ik vertrouw.
In jouw ogen ben ik zo iemand, althans, daar beschuldigde je mij deze week van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
En waar sommige van de posters in deze reeks zich kennelijk onvoorwaardelijk achter opstellen
Omdat ik jou nog nooit op enige wijze Israel heb horen bekritiseren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Incomplete het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik zo iemand, althans, daar beschuldigde je mij deze week van.
Waarop baseer jij dat? Omdat ik het niet eens ben met jouw standpunt?
![]()
Nee, omdat het lijkt alsof je elke vorm van kritiek op Israel baggetaliseertquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Incomplete het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik zo iemand, althans, daar beschuldigde je mij deze week van.
Waarop baseer jij dat? Omdat ik het niet eens ben met jouw standpunt?
![]()
Die met die Davidsterren in hun ava zijn de ergste inderdaad...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:15 schreef Recovering het volgende:
Ik heb ruim 300 ton aan bommen weggebracht. Via Schiphol.
Gewone bommen, smartbombs, gewoon 'alles affikken- bommen', en alles wat er tussen zit. Het was heerlijk. Niet lullen, het was heerlijk!![]()
Jij zou met het omgekeerde blij zijn toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die aan Israel wilde doneren en hoopte dat er kogels voor gekocht zouden worden, blij zou worden van elke Palestijn die ermee doodgeschoten zou worden ofzo?
volgens mij bedoel je ErwinRommel...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die aan Israel wilde doneren en hoopte dat er kogels voor gekocht zouden worden, blij zou worden van elke Palestijn die ermee doodgeschoten zou worden ofzo?
Tuurlijk heb ik wel kritiek op Israel. Die komt zijdelings wel ter sprake, zo nu en dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik jou nog nooit op enige wijze Israel heb horen bekritiseren?
Of als dat wel zo is dan heb ik het gemist en bied ik mijn excuses aan, je bent sowieso de ergste niet die hier post
Ik denk inderdaad niet dat we het ooit eens zullen worden en dat geeft ook niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel kritiek op Israel. Die komt zijdelings wel ter sprake, zo nu en dan.
Kan me voorstellen dat je die gemist hebt.
Anderzijds denk ik vanuit een politiek spectrum wat niet het jouwe is, afgaande op
jouw posts, dus conflicterende meningen blijven we altijd houden denk ik, evenals
een verschil in mening hoe deze situatie op te lossen.![]()
Daar is niets mis mee.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat we het ooit eens zullen worden en dat geeft ook niks
Ik mis alleen af en toe een beetje begrip voor de palestijnen, libanezen en zelfs Hezbollah, probeer je op z'n minst eens in te leven in hun situatie...
Dit is zomaar een quote van mij uit een ander lopend topic en somsquote:Voor de volledigheid, ik ben geen Jood of absoluut pro-Israel.
Wel heb ik alle begrip voor israel en nagenoeg alle actie's uitgevoerd door dat land.
Ik begrijp ook de beweegredenen van hamas en hezbollah. Ik begrijp ook dat ze niet
op een conventionele manier tegen Israel kunnen vechten.
Rond Pasen denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef isos het volgende:
Hoelang duurt het nog voordat de raketten van Hezbollah op zijn?
Ok, maar dat soort quotes zijn wel zo zeldzaam dat je er zelf naar moet zoeken he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[..]
Dit is zomaar een quote van mij uit een ander lopend topic en soms
gaat mijn begrip over de achtergronden en beweegredenen heel ver, soms.
![]()
Neuh, vanmiddag pas gepost. Met mijn korte termijn geheugen is niets mis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar dat soort quotes zijn wel zo zeldzaam dat je er zelf naar moet zoeken he?
Iranquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat groeperingen zoals de Hizbollah over zulk materiaal kunnen beschikken. Natuurlijk kan je zulk spul kopen, maar toch is het een raar idee dat niet-leger groeperingen in het bezit zijn van spy planes en raketten.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef venomsnake het volgende:22:00 Lebanon cabinet okays sending 15,000 soldiers to south as soon as IDF leaves (AP) 21:59 Hezbollah militant captured by IDF says he trained in Iran (Reuters)
Is daar al een Israelische reactie op gekomen??quote:22:00 Lebanon cabinet okays sending 15,000 soldiers to south as soon as IDF leaves (AP
net op CNN.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[..]
Is daar al een Israelische reactie op gekomen??
En daarom lijkt mij een leger dat uit Libanezen bestaat geen goed plan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
net op CNN.
Israel wil dat er een leger in het zuiden komt die een mandaat heeft om hizbollah te ontwapenen anders heeft het geen zin volgens een Israelische woordvoerder op CNN.
Zal het Libanese leger daartoe in staat zijn (zonder hulp van buiten af) en zullen de manschappen daaraan mee willen werken? Zal de Hezbollah meewerken aan hun ontwapening? Dat laatste zal waarschijnlijk niet het geval zijn. Graag zie ik Libanon zelf afrekenen met de Hezbollah, maar in het ergste geval gaat het uitmonden in een burgeroorlog, wat ik niet hoop.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
net op CNN.
Israel wil dat er een leger in het zuiden komt die een mandaat heeft om hizbollah te ontwapenen anders heeft het geen zin volgens een Israelische woordvoerder op CNN.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Spam-linkje: http://www.giyus.org/
Hap. Uit nieuwsgierigheid even geklikt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
als je hamas wilt helpen kan je hier storten..![]()
edit..
nou komop, niemand hapt??![]()
Die kans lijkt me aanwezig ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Geld zal wel verdwijnen in hun eigen zak.![]()
Nog altijd beter dan dat het daadwerkelijk bij terroristische organisaties aankomt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanwezig ja.
das makkelijk geld verdienen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |