Ik denk inderdaad niet dat we het ooit eens zullen worden en dat geeft ook niksquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel kritiek op Israel. Die komt zijdelings wel ter sprake, zo nu en dan.
Kan me voorstellen dat je die gemist hebt.
Anderzijds denk ik vanuit een politiek spectrum wat niet het jouwe is, afgaande op
jouw posts, dus conflicterende meningen blijven we altijd houden denk ik, evenals
een verschil in mening hoe deze situatie op te lossen.![]()
Daar is niets mis mee.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat we het ooit eens zullen worden en dat geeft ook niks
Ik mis alleen af en toe een beetje begrip voor de palestijnen, libanezen en zelfs Hezbollah, probeer je op z'n minst eens in te leven in hun situatie...
Dit is zomaar een quote van mij uit een ander lopend topic en somsquote:Voor de volledigheid, ik ben geen Jood of absoluut pro-Israel.
Wel heb ik alle begrip voor israel en nagenoeg alle actie's uitgevoerd door dat land.
Ik begrijp ook de beweegredenen van hamas en hezbollah. Ik begrijp ook dat ze niet
op een conventionele manier tegen Israel kunnen vechten.
Rond Pasen denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef isos het volgende:
Hoelang duurt het nog voordat de raketten van Hezbollah op zijn?
Ok, maar dat soort quotes zijn wel zo zeldzaam dat je er zelf naar moet zoeken he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[..]
Dit is zomaar een quote van mij uit een ander lopend topic en soms
gaat mijn begrip over de achtergronden en beweegredenen heel ver, soms.
![]()
Neuh, vanmiddag pas gepost. Met mijn korte termijn geheugen is niets mis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar dat soort quotes zijn wel zo zeldzaam dat je er zelf naar moet zoeken he?
Iranquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat groeperingen zoals de Hizbollah over zulk materiaal kunnen beschikken. Natuurlijk kan je zulk spul kopen, maar toch is het een raar idee dat niet-leger groeperingen in het bezit zijn van spy planes en raketten.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef venomsnake het volgende:22:00 Lebanon cabinet okays sending 15,000 soldiers to south as soon as IDF leaves (AP) 21:59 Hezbollah militant captured by IDF says he trained in Iran (Reuters)
Is daar al een Israelische reactie op gekomen??quote:22:00 Lebanon cabinet okays sending 15,000 soldiers to south as soon as IDF leaves (AP
net op CNN.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[..]
Is daar al een Israelische reactie op gekomen??
En daarom lijkt mij een leger dat uit Libanezen bestaat geen goed plan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
net op CNN.
Israel wil dat er een leger in het zuiden komt die een mandaat heeft om hizbollah te ontwapenen anders heeft het geen zin volgens een Israelische woordvoerder op CNN.
Zal het Libanese leger daartoe in staat zijn (zonder hulp van buiten af) en zullen de manschappen daaraan mee willen werken? Zal de Hezbollah meewerken aan hun ontwapening? Dat laatste zal waarschijnlijk niet het geval zijn. Graag zie ik Libanon zelf afrekenen met de Hezbollah, maar in het ergste geval gaat het uitmonden in een burgeroorlog, wat ik niet hoop.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
net op CNN.
Israel wil dat er een leger in het zuiden komt die een mandaat heeft om hizbollah te ontwapenen anders heeft het geen zin volgens een Israelische woordvoerder op CNN.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Spam-linkje: http://www.giyus.org/
Hap. Uit nieuwsgierigheid even geklikt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
als je hamas wilt helpen kan je hier storten..![]()
edit..
nou komop, niemand hapt??![]()
Die kans lijkt me aanwezig ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Geld zal wel verdwijnen in hun eigen zak.![]()
Nog altijd beter dan dat het daadwerkelijk bij terroristische organisaties aankomt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanwezig ja.
das makkelijk geld verdienen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |