abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:06:01 #176
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_40577731
Hoezo teruggeven. Het land is historisch van Israël.
Laat Israël doorgaan en met wortel en tak die hufters uitroeien!
pi_40577877
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Recovering het volgende:

blaaat..
verwacht je nu een serieus antwoord??
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef fjs het volgende:
Thats the spirit. uitroeien, dan lost het probleem zich vanzelf wel op....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 17:10:02 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40577899
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef venomsnake het volgende:

Verlaat gewoon ALLE nederzettingen, niet 2, niet 4, nee allemaal. Daar hoef je niet over te onderhandelen. dat moeten ze gewoon eens DOEN! Israel krijgt mijn steun als Hamas en andere organisaties op Israel blijven schieten als Israel ALLE maar dan ook ALLE nederzettingen heeft opgegeven, die muur op hun eigen grond bouwt, hun eigen grond wil zeggen dat je de lijn trekt als voor 1967.
Exact!
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:12:31 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_40578000
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef fjs het volgende:
De joden hadden al eeuwenlang geen eigen staat meer voor de kunstmatige recreatie van Israel:
quote:
The Muslims conquered the land from the Byzantine Empire in 638 CE. The area was ruled by various Muslim states (interrupted by the rule of the Crusaders) before becoming part of the Ottoman Empire in 1517.
bron
Yankee go home!
pi_40578017
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef NorthernStar het volgende:

De uitspraak op zich getuigt al van zoveel arrogantie en overtuiging van eigen moraal en rechtvaardigheid dat je er misselijk van wordt. En ondertussen in vier weken tijd duizend mensen de dood in jagen.
Hmm, arrogantie en overtuiging van eigen moraal gaat ook op voor actie's van de VN natuurlijk.
Die presteren het ook in korte tijd duizenden onschuldige slachtoffers te maken onder het mom
van "goed bezig zijn".

Wordt je daar ook misselijk van?
pi_40578028
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef venomsnake het volgende:
Blaat zeggen, dat kan iedereen. Ga er gewoon eens op in joh.
Klopt er iets niet?
Beiroet: de gekste!
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:13:58 #182
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40578065
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Door de simpele reden dat een criminele organisatie zoals Hezbollah het conflict zelf in stand wilt houden. Zonder conflict hebben ze geen bestaansrecht, status, macht en inkomen.
Zonder de mensen die daar wonen was 't anders ook niet zo eenvoudig geweest nietwaar ? Hoe zijn ze anders in 't parlement terecht gekomen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 17:16:51 #183
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40578178
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Hmm, arrogantie en overtuiging van eigen moraal gaat ook op voor actie's van de VN natuurlijk.
Die presteren het ook in korte tijd duizenden onschuldige slachtoffers te maken onder het mom
van "goed bezig zijn".

Wordt je daar ook misselijk van?
De Verenigde Naties? Hoe bedoel je dat?
pi_40578220
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef Recovering het volgende:
Klopt er iets niet?
Er is gewoon HELEMAAL NIKS MEER!

Wat ontgaat jou aan dit verhaal?
Is dat niet belangrijk? De 'strijd' is belangrijker?
Mensen hebben gewoon niks te vreten daar hoor, ja Nestle en Unilever-shit wat niet te betalen is, bedoel je dat?
Zo van, 'het is er best wel'? Laat me niet lachen man.

Ga dáár nou een op in.
pi_40578377
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Recovering het volgende:

[..]

Ga dáár nou een op in.
heb je het tegen mij?

Je hebt mijn antwoord al gegeven ja. en daar zelfs al op gereageerd.
quote:
Venomsnake: Jamaar!, jamaar! Die kutJoden hebben alles afgebroken ja!!!!!!

Lul niet, er zijn miljarden en miljarden vanuit de VS en EU richting Palestijnse Autoriteiten gegaan, ze vonden het echter nodig het te besteden aan Benzen met gordijntjes. Tja, zo kan het ook.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40578419
quote:
Reuters withdraws all photos by Lebanese freelance

ONDON, Aug 7 (Reuters) - Reuters withdrew all 920 photographs by a freelance Lebanese photographer from its database on Monday after an urgent review of his work showed he had altered two images from the conflict between Israel and the armed group Hizbollah.

Global Picture Editor Tom Szlukovenyi called the measure precautionary but said the fact that two of the images by photographer Adnan Hajj had been manipulated undermined trust in his entire body of work.

"There is no graver breach of Reuters standards for our photographers than the deliberate manipulation of an image," Szlukovenyi said in a statement.

"Reuters has zero tolerance for any doctoring of pictures and constantly reminds its photographers, both staff and freelance, of this strict and unalterable policy."

The news and information agency announced the decision in an advisory note to its photo service subscribers. The note also said Reuters had tightened editing procedures for photographs from the conflict and apologised for the case.

Removing the images from the Reuters database excludes them from future sale.

Reuters ended its relationship with Hajj on Sunday after it found that a photograph he had taken of the aftermath of an Israeli air strike on suburban Beirut had been manipulated using Photoshop software to show more and darker smoke rising from buildings.

An immediate enquiry began into Hajj's other work.

It established on Monday that a photograph of an Israeli F-16 fighter over Nabatiyeh, southern Lebanon and dated Aug 2, had also been doctored to increase the number of flares dropped by the plane from one to three.

"Manipulating photographs in this way is entirely unacceptable and contrary to all the principles consistently held by Reuters throughout its long and distinguished history. It undermines not only our reputation but also the good name of all our photographers," Szlukovenyi said.

"This doesn't mean that every one of his 920 photographs in our database was altered. We know that not to be the case from the majority of images we have looked at so far but we need to act swiftly and in a precautionary manner."

The two altered photographs were among 43 that Hajj filed directly to the Reuters Global Pictures Desk since the start of the conflict on July 12 rather than through an editor in Beirut, as was the case with the great majority of his images.

Filing drills have been tightened in Lebanon and only senior staff will now edit pictures from the Middle East on the Global Pictures Desk, with the final check undertaken by the Editor-in-Charge, Reuters said.

Hajj worked for Reuters as a non-staff contributing photographer from 1993 until 2003 and again since April 2005. Most of his work was in sports photography, much of it outside Lebanon.

Hajj was not in Beirut on Monday and was not responding to calls. He told Reuters on Sunday that the image of the Israeli air strike on Beirut had dust marks which he had wanted to remove.

Questions about the accuracy of the photograph arose after it appeared on news Web sites on Saturday.

Several blogs, including a number which accuse the media of distorted coverage of the Middle East conflict, said the photograph had been doctored.
bron
pi_40578454
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De Verenigde Naties? Hoe bedoel je dat?
Kosovo, bombardementen op onschuldige burgers en burgerdoelen. (toen wel
acceptabel voor de goegemeente).
Daarnaast het UCK niets in de weg leggen om hun eigen genocide uit te voeren??

Om nog maar te zwijgen van plaatsten waar niet ingegrepen werd/wordt.
pi_40578458
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:22 schreef venomsnake het volgende:
Je hebt mijn antwoord al gegeven ja. en daar zelfs al op gereageerd.
Ah, Ironie is lastig. Whehehe.

Maar goed, je sluit jezelf nu dus uit als serieuze discussiepartner, je bent gewoon een ordinaire schreeuwert.

(Zég dat dan..)
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:26:36 #189
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40578530
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef Incomplete het volgende:

Pardon, maar zijn sommige mensen daarom misschien een beetje boos geworden?

Zou me niets verbazen...
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40578550
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Dat was een NAVO-aanval en werd en wordt bekritiseerd door veel mensen, van alle politieke kleuren.
pi_40578567
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Pardon, maar zijn sommige mensen daarom misschien een beetje boos geworden?

Zou me niets verbazen...
Kun je iets specifieker zijn?
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:30:29 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40578671
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Goed van Reuter, wat een sukkel van een vent om zo stom te doen en foto 's te vervalsen......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40578705
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Goed van Reuter, wat een sukkel van een vent om zo stom te doen en foto 's te vervalsen......
Hij heeft kennelijk een verborgen agenda.
pi_40578817
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat was een NAVO-aanval en werd en wordt bekritiseerd door veel mensen, van alle politieke kleuren.
Yep en lijkt me ook wel enigszins terecht.
Ondanks dat het een Navo-aanval was viel deze toch onder de auspicien van de VN,
of ik moet me vergissen.
Mij ging het in een voorgaande post om het moralistische vingertje van de VN in veel
zaken terwijl deze organisatie zelf meer dan voldoende boter op het hoofd heeft.

maandag 7 augustus 2006 @ 17:35:19 #195
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40578842
Galloway wipes the floor with Sky News anchor

Deze was al voorbij gekomen, neem ik aan?
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:35:45 #196
21467 franske19
Hit the deck!
pi_40578855
Hier weer een mooi filmpje van Hezbollah dat een gebouw (hoogstwaarschijnlijk gevuld met geestelijk gehandicapte kinderen of bejaarden) als lanceer plek van raketten gebruikt. En iedereen die Hezbollah verdedigt is zelf dus ook niet goed bij z'n hoofd.
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:35:57 #197
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40578867
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:30 schreef deedeetee het volgende:

Zou het ANP hier ook last van hebben?

Mooie MOGELIJKE propaganda actie trouwens, ik zou best voor elkaar willen krijgen dat het volk het beeldmateriaal van mijn vijand niet meer zou vertrouwen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:42:03 #198
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40579096
Anyway, hoe dan ook, Galloway heeft gelijk betreffende het feit dat de oorlog door zal gaan totdat Israël zichzelf terugtrekt tot de grenzen van 1967, alle politieke gevangenen vrijlaat, en de Palestijnen een eigen staat hebben.

Mochten er dan nog steeds anti-Israëlische acties worden uitgevoerd, dan schrijf ik mij in bij de IDF.

Is daarover hier op het forum al enige consensus trouwens? Zo ja, dan kunnen we gaan nadenken over hoe zover te komen, right?

In plaats van eindeloos met de vingertjes te blijven wijzen.
pi_40579232
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:44 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Mijn leven zou ook minder waard zijn wanneer ik zou zijn overtuigd van het feit dat er ik weet niet hoeveel maagden op mij wachten in het paradijs.
Geen 70 maagden maar 70 druiven.
De tekst is verkeerd vertaald.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:47:37 #200
104871 remlof
Europees federalist
pi_40579246
Net op CNN: Het IDF waarschuwt burgers in heel zuid Libanon vanaf 19:30GMT binnenshuis te blijven.

Wat zijn ze nu weer van plan?
Yankee go home!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')