Het is nog maar de vraag of Marbus de kans krijgt dat te laten zien:quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Kan Bram Marbus het niveau nog aan?
Jerry van Wonderen is trouwens naar Beursbengels vertrokkenquote:Pech achtervolgt Marbus
Gepubliceerd op 02 augustus 2006, 00:12
noordwijk - Het is maar de vraag of Bram Marbus komend seizoen nog aan voetballen toekomt.
De voetballer van vv Noordwijk werd onlangs opnieuw twee keer geopereerd aan beide voeten en overweegt te stoppen als het herstel niet voorspoedig verloopt. ,,Ik ben niet meer de jongste'', zegt Marbus.
De Noordwijker, die vorig jaar na dertien seizoenen met profvoetbal stopte en zich weer bij zijn oude cluppie aanmeldde als amateur, beleeft bijna louter rampspoed. De tweede helft van het seizoen kwam hij door een knobbel onder zijn voet nauwelijks aan spelen toe.
Leidsch Dagblad
Zoals Bryan 'Mijn medespelers doen alles fout en ik ben perfect' Pereira.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
Op zich een leuke vereniging, maar die spelers.... Nu zijn er al twee eikels weg, maar er zijn er nog een paar gebleven.
Nee, maar dat geldt voor TOGR, DOTO e.d. ookquote:
Kwestie van geld. De sponsor is weg, dus ook de beste spelers. Ze moeten het nu doen met mindere jongens, noodgedwongen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef BVO het volgende:
Ik snap trouwens niet dat SHO in Powel een echte basisspeler ziet. Bij Barendrecht vond ik hem altijd maar matig. Kan voor m'n gevoel bij lange na niet tippen aan Barendregt.
Okee, op die manier. Laat Barendrecht maar promoveren, leuk clubje wel nu.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt voor TOGR, DOTO e.d. ook. Van het rijtje Heerjansdam/Smitshoek/Barendrecht is Heerjansdam (alweer een tijdje) de enige ploeg die wat laat zien.
Ik verheug me alweer op het zaalvoetbaltoernooi (en ja, daar ben ik vrij vroeg mee)!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Zoals Bryan 'Mijn medespelers doen alles fout en ik ben perfect' Pereira.![]()
Heb van de nieuwelingen nog niet veel gezien, ben niet bij de oefenwedstrijden geweest. Die van Noordwijk moet een goeie zijn en ook een gozer van JAC.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef BVO het volgende:
Hoe zijn die nieuwelingen van Vitesse Delft eigenlijk? Vond vorig jaar TOGR sterker dan VD, verwacht van TOGR wel een verrassing.
Ja hoor da's primaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Wil je tussen de supporters? Dan zet ik je er bij.
Nope, ik ben een Katwijksupporter!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
Die stond al in de OP hoor. Oud nieuws.
Toch bedankt voor de aanvulling.
KB-fan??
hangt van onze eigen competitie schema af natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Als je RBB - ASWH dan maar gaat bekijken.
Maar is tweedeklasser toch? Die mogen in een officieel duel nooit van een hoofdklasser winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef CrazyRay het volgende:
[quote]Op woensdag 16 augustus 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
DOTO wel met een soort B-team volgens mij, anders is het niet te verklaren.
[/quote
Nou iedereen onderschat Concordia maar die hebben een goed team hoor, waren ook al goed aan het voetballen tijdens Stad Delft Bokaal. Maar 5-1 is wel een grote uitslag ja
Ik mis hem nu al...quote:VAN KLEEF VOLGT ZIJN GEVOEL
Na acht jaar verruilde Louis van Kleef ASWH voor Capelle. Met zijn overstap volgde de 30-jarige aanvaller zijn gevoel: hij was toe aan een nieuwe club.
ARIE VAN DRIEL
CAPELLE AAN DEN IJSSEL
De sfeer op sportpark ’t Slot zit er twee weken voor de start van de competitie in de hoofdklasse goed in. Binnen de vriendenploeg die Capelle heet, volgen de van voetbalhumor doordrenkte grappen en dolletjes elkaar in rap tempo op. En zo ziet Louis van Kleef het graag. ,,ASWH is ook een vriendenteam. Binnen en buiten het veld. En je ziet hoe ver je dan als elftal kan komen,” doelt de 30-jarige aanvaller op onder meer het met ASWH in 2005 gewonnen landskampioenschap.
ASWH was een deel van je leven geworden, een zekerheidje...
,,Ik heb met ASWH alles gewonnen wat ik als amateur kon winnen. Ik was altijd verzekerd van een basisplaats. Iedereen wist wat ik kon en wat ik niet kon. Dus was de uitdaging weg, ik deed alles op de automatische piloot. Ik was daardoor bang dat ik het niet meer kon opbrengen, om drie keer in de week 100 procent te geven op de training. Nu voel ik me al een stuk gemotiveerder dan in mijn laatste seizoen bij ASWH.”
De huisstijl van Capelle is lange ballen op de spitsen...
,,Met dat systeem heeft het elftal veel wedstrijden gewonnen, dus zullen we daar nog weleens op terugvallen. Al gaan we het dit seizoen eerst voetballend proberen. Ik ben geen lange ballen-spits, ik vraag de bal als-ie net over de middenlijn is. En ja, als de trainer met mij gaat spelen, dan ga ik er wel vanuit dat het spel op mij wordt afgestemd.”
De aard van het beestje schijnt te zijn veranderd...
,,Ik betrap mezelf er weleens op dat ik bepaalde dingen slik, ja. En dat is wel anders geweest. Ik ben inmiddels wijzer geworden, dat zal de leeftijd zijn. Nu tel ik tot tien, in plaats van meteen mijn antwoord klaar te hebben. Sterker, wil je in deze wereld iets bereiken, dan moet je soms dingen slikken en zonder commentaar accepteren, heb ik ondervonden.”
Verbaal ben je heel direct. Zonder die karaktertrek zou je carrière er anders uitzien...
,,Dat heeft me inderdaad dingen gekost in het leven. Ik heb, als voorbeeld, bij Feyenoord alle jeugdelftallen doorlopen. Bij die club hadden ze me iets beloofd, maar kwamen ze dat niet na. ’Dat komt wel, dat komt wel’, zeiden ze steeds. ’Weet je wat? Ik stop met voetballen’, riep ik en ben weggegaan. Ik denk dat ik mede daardoor een leuke carrière in het profvoetbal ben misgelopen.”
Het valt op dat je in het veld niet meer als een ’blinde’ te keer gaat...
,,Ook dat klopt. In dat opzicht ben ik ook wijzer geworden. Ik probeer nu zoveel mogelijk het koppie erbij te houden. Maar als een tegenstander mij drie, vier keer bewust onderuit schopt, zoek ik hem op, dat is niet veranderd. Wel dat ik nu wacht tot ik hem in een duel tegenkom, dan ga ik er wat harder in.
,,Ik weet goed dat er, door mijn manier van voetballen, spelers zijn die liever met me samenspelen dan tegen me spelen. Aan de andere kant, met mijn manier van voetballen heb ik toch wel wat bereikt.
,,Voor een elftal ben ik natuurlijk een goede teamspeler. Ik kan een tegenstander helemaal gek maken. Ik praat, ik zuig, dat werk. Dat is misschien niet altijd even netjes, okay. Maar ik wil winnen, hè. Als ik denk: ’Ik moet een overtreding maken om de ploeg wakker te schudden, dan laat ik dat zeker niet na. Alleen maak ik die overtreding tegenwoordig wat slimmer: niet met twee benen, of zo. Maar gewoon een soort van obstructie. Zover ben ik al wel, dat ik er niet meer als een blinde inga.”
quote:Op zondag 3 september 2006 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Mich, hoe erg is de blessure van Human?
Wel grappig, ik kom hier bij de Omroep, ligt bovenstaand stuk op mn bureau.
Nop... Alleen teletekstquote:Op zondag 3 september 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Geen apart sportgedeelte zie ik. Dat zocht ik eigenlijk.
als hij nu echt blijft scoren...zou hij best wel eens hogerop kunnenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburg won simpel met 5-1 van DSO. Joost Kuhlmann maakte er twee.
quote:zaterdag 9 september:
Capelle - DOTO
FC Lisse - ASWH
Heerjansdam - Excelsior M.
Kozakken Boys - Katwijk
Noordwijk - Rijnsburgse Boys
SHO - Ter Leede
TOGR - Vitesse Delft
God ja. En een jaar later kwamen Hank en John weer terug, overigens geen succes toen. Van der Net werd ook niks, want de rest snapte hem niet goed, zei hij altijd.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:57 schreef Hoornes het volgende:
Voorbeschouwing Kozakken Boys - Katwijk
Dat koopwoede op geen enkele wijze een garantie biedt voor succes weten de rood-witten als geen ander. Voor het seizoen 2002/2003 werd een heus 'dreamteam' samengesteld. Aanwinsten als Marcel van der Net (Dordrecht'90), Brian Nooteboom (Capelle), Mark Noorlander (Katwijk), John Verbaan en Hank Viveen (beide ASWH) moesten de club nieuwe successen brengen. Kozakken Boys eindigde dat seizoen op de 14e plaats...
A of B maakt weinig uit. Wij worden statistisch zelfs vaker kampioen in A (2 om 1) dan in B.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:38 schreef F1Bas het volgende:
Jammer MM.
Is hoofdklasse A zoveel beter, ASWH nog minder sterk of iets anders?
Ik denk dat een plek in het linkerrijtje nog steeds wel moet kunnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Katwijk thuis, Rijnsburgse Boys uit, Ter Leede thuis.
Dan een relatief lichte serie met Vitesse Delft uit, Excelsior Maassluis thuis, Heerjansdam uit, TOGR thuis, SHO uit. Allemaal duels die je normaliter moet winnen.
Martha is naar RBC gegaan hequote:2 naar Barendrecht (Franken en Martha)
zit Dordrecht'90 er nog in ?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ik denk dat je niet nog een keer zal kunnen stunten. De andere teams zijn nu heus wel scherp. Dus dan liever een thuisduel tegen een eredivisieploeg ofzo. Beter geen ADO of Ajax.
Of RBC thuis, ook leuk.
voor de samenvatting Rijnsburgse Boys - Capelle:quote:Op maandag 25 september 2006 08:34 schreef dotofan het volgende:
Zelf heb ik Rijnsburgse Boys nog niet zien spelen, maar zij zijn in mijn ogen wel nog meer de favoriet voor de titel geworden, want ik kan me niet voorstellen dat dit DOTO en dit Lisse titelkandidaten zullen blijken te zijn.
als onze wedstrijd niet doorgaat, ben ik van plan te gaan kijken Michquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Wel fijn voor RBB dat die wedstrijd omgedraaid was natuurlijk. Toch mooi om zo de serie uit te bouwen. Ik ben benieuwd hoe wij ons zaterdag met RBB kunnen meten.
Uiteraard ga ik erheen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:07 schreef uitje4life het volgende:
Ga je erheen? Word lastig voor jullie danMaar toch wel succes!
Als je RBB op de juiste manier bespeelt zijn ze echt wel te verslaan. Publiek daar is wel stilletjes.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:24 schreef uitje4life het volgende:
idd niets is onmogelijk.... maar we zien wel. De letterlijk en figuurlijke grootste angst van elke verdediger (Kuhlmann) is ook weer fit om te spelen vertelde hij aan een teamgenoot van mewe spreken elkaar zaterdagavond of zondag wel!:P
Laat me raden: Faerber, Van der Hor, Koremans. ;')quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Lissov het volgende:
Poeheej, een moeizame zege op TOGR dat een aantal idioten in het team heeft. Gelukkig konden we nog in de 92ste (!) minuut de winnende binnenslepen; een doffe knal van Michael van der Laan betekende de drie punten!
De voorzitter van VoZ wordt hoofd scouting bij IJsselmeervogels.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef HPayne het volgende:
Ja heb hem ook binnen, ziet er idd leuk uit. Goed initiatief! De redactie zit in Bunschoten zie ik, hoe kan het ook anders...
lijkt me idd niet vreemd (en ook wel handig) als je bedenkt dat 3/4 v/h bestuur in Bunschoten/Spakenburg woont (incl. 2 oudbestuursleden + 1 oudbegeleider van de Vogels).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef HPayne het volgende:
Ja heb hem ook binnen, ziet er idd leuk uit. Goed initiatief! De redactie zit in Bunschoten zie ik, hoe kan het ook anders...
Is het een speler die je gaat missen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.voetbalopzaterdag.com/aanmelden.cfm voor wie het nog niet heeft!
Rick Verbrugge trouwens dinsdag niet geweest bij de training. Vermoedelijk verbolgen over zijn wisselbeurt na een kleine twintig minuten van zaterdag. Denk dat dit misschien wel het einde van hem bij ASWH zal zijn.
Heb er niets van gehoord, maar ik krijg de Dordtse regioversie van het AD. Misschien in de AD / RD?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:28 schreef Lissov het volgende:
Weet iemand in de Rotterdamse regio of daar ergens in de kranten heeft gestaan dat Lisse-supporters problemen hadden/maakten bij TOGR? Dat schijnt ergens te hebben gestaan, maar alleen een speler van FC Lisse (Ronald Turenhout) heeft direct na affluiten een klap in gezicht gehad en in de kantine is hij ook belaagd. Maar wij als supporters zijn echt van geen kwaad bewust!
OK bedankt, ik was in de veronderstelling dat wij in een negatief daglicht waren gesteld. Maar goed, bij deze dus niet. Verloren btw van Katwijk in een barslechte wedstrijd. We creërden nauwelijks kansen, terwijl ook Katwijk maar zelden tot gevaar kwam. Na de 0-1 was het over voor ons, Katwijk kreeg toen vanwege open ruimtes nog wat aardige kansen, maar in de score kwam geen verandering meer. Ach, we kunnen niet alles winnen he!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef dotofan het volgende:
Beste Lissov,
in de Rotterdamse editie van het AD werd slechts gesproken over wangedrag door spelers en toeschouwers van TOGR, iets waarvoor de voorzitter van TOGR (Ad van de Poort, overigens wel een aardige vent...............) zich verontschuldigde in dezelfde krant.
Bij het artikel stond een foto van een dreigende Antonio Garcia Mendes staande boven de liggende Lisse aanvoerder, ook geen reclame voor voetbal en de betreffende club.
Tegen Heerjansdam met twee cadeautjes... Maar op zich zit het niet slecht in elkaar bij Kozakken Boys. Het is alleen de vraag hoe ze met tegenslag omgaan. Houwing stelde in de krant nog dat het reizen hem niet zwaar viel. Maar ja, in een mindere fase is dat weer wel zo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:24 schreef F1Bas het volgende:
Verrassend dat Kozakken Boys opeens zoveel gaat winnen.
Toch jammer, jullie hadden de opgaande lijn namelijk wel te pakken. Misschien hadden we dan wel een keertje de finale tegen elkaar kunnen spelenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Netjes Lissov, zeker mooi! En goed voor de competitie.
Ja, onze nederlaag bij Papendrecht. Ach... We hadden maar 12 man meegenomen en zelfs de gestopte Willem-Jan Barendregt op de bank als reservekeeper. Gezien de wedstrijd hadden we daar vrij eenvoudig moeten winnen, maar als je zelf de kansen niet benut krijg je ze tegen op de counter.
Alles met pijntjes speelde niet en werd gespaard voor de competitie. Die hervatten we zaterdag weer. Jammer dat je er al vroeg uit ligt, maar ach....
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Om die opgaande lijn vast te houden in de competitie kregen diverse spelers dus rust. Moeten we wel winnen van Maassluis zaterdag natuurlijk, anders was het vrij nutteloos.
Zonder 4 spelers wordt het inderdaad lastig maar ik bedoelde meer door de tegenstander, 'normaal' win je dat gewoon.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Nou, niet zonder 4 basisspelers. Maar dan nog, met een beetje normale inzet had het moeten lukken. Voor rust was het gewoon niets.
Zondaghoofdklasse C. Kan je denk ik het best kwijt in het "Wat doet je amateurploegje" topic. Maar was dat met dat ruzie zoeken van Hans, dat ie supporters bedreigde?quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Erasmusch het volgende:
Welke klasse speelt dat Lienden? Hoorde nog een mooi verhaal over die Kraay
Ja tegen Be Quick. 1 gast een tand uit zn mond en dat ze zouden worden opgewacht bij de uitwedstrijd enzo. Had het nog nergens gelezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zondaghoofdklasse C. Kan je denk ik het best kwijt in het "Wat doet je amateurploegje" topic. Maar was dat met dat ruzie zoeken van Hans, dat ie supporters bedreigde?
Gewoon schandalig natuurlijk. Het riekt zelfs licht naar sabotage hoor. Hoe kan het anders dat je met hetzelfde elftal Cambuur Leeuwarden de hele tweede helft en de verlenging van de mat speelt?quote:ASWH MAAKT ZICH BELACHELIJK BIJ SHO
Vanmiddag ging ASWH op bezoek in Oud-Beijerland. Op sportpark de Kikkershoek mocht het de degens kruisen met SHO, dat in de stand de voorlaatste positie innam. Waar bij een overwinning de aansluiting met de subtop gemaakt kon worden, maakte ASWH zich echter op schandalige wijze belachelijk. De meegereisde supporters zullen, als ze het eindsignaal al haalden, vertwijfeld de cijfers op het scorebord bekeken hebben. SHO verpulverde ASWH namelijk met 8-1, een uitslag waar alle volgers van het amateurvoetbal zich over zullen verwonderen.
ASWH kon in Oud-Beijerland aantreden in de gebruikelijke opstelling van dit seizoen. Binnen tien minuten had SHO de Ambachters al enkele waarschuwingen gegeven. De rappe Geert Bakker kon al vlug volledig vrij voor Joan van Belzen opduiken, maar hij schoot over. Even later kon hij na een korte terugspeelbal van Boudy Hoogendoorn ongehinderd opstomen richting goal, waarna Joan zijn inzet wist te keren. Nadat ASWH een aardige mogelijkheid had gekregen via Arjan Human, die een solo besloot met een inzet net naast, wist SHO halverwege de eerste helft de score te openen. Dat was verdiend, want de thuisploeg toonde zich feller in de duels en was vaker in balbezit. Na een vrije trap vanaf de rechterflank, die erg lang onderweg was, kon John Powel binnen koppen. ASWH ging in het restant van de eerste helft wel op zoek naar de gelijkmaker, maar echt heel veel kansen wist het hierbij niet te creëren. Kort na de 1-0 kopte Ferry van Lare na een vrije trap van Izaäk Verhoeven rakelings naast en kort voor rust viel een bal net goed voor Marphe Redjosetiko, maar keeper Schomaker bracht redding. Ondertussen probeerde SHO het met tegenstoten, maar wist het ook geen goal meer te maken. Met een 1-0 stand gingen beide teams dan ook rusten.
In de rust had Bill Tukker twee wissels toegepast. Boudy Hoogendoorn en Marphe Redjosetiko bleven in de kleedkamer achter, Jerry de Jong en Danny Versluis kwamen in de ploeg. Hierdoor ging Roël Gorré weer als rechtsback spelen en zakte Ferry een linie, zodat Danny en Jerry de flanken van het middenveld konden bezetten. Direct na de rust kreeg ASWH echter al een tegenslag te verwerken. Een misverstand achterin, waarbij Joan en enkele verdedigers de bal niet controleerden, werd genadeloos afgestraft door Jeroen Roelof. ASWH zocht naar de aansluitingstreffer en kreeg die uiteindelijk ook. Izaäk Verhoeven schoot na een indirecte vrije trap hard de 2-1 binnen. Dat was in een fase waarin ASWH af en toe aardig voetbalde, maar ook toen was het allerminst overtuigend wat er getoond werd. De hoop die de 2-1 bracht vervloog zes minuten later al, toen SHO de derde goal maakte. Een voorzet van links kwam voor de goal, waar niemand reageerde. Behalve spits John Powel dan, die dankbaar zijn tweede goal van de middag maakte. ASWH moest weer achtervolgen, maar kon de tegenstander niet terug drukken. Sterker nog, SHO kreeg nog regelmatig alle vrijheid om op te bouwen en aan te vallen. Bij een corner werd Derk Schut toen naar de kant gehaald en vervangen door Denys Spry.
Daarna begon een beschamende fase van de wedstrijd. In de laatste twaalf minuten wist SHO namelijk nog vijf keer te scoren, iets wat uiteraard nooit zou mogen gebeuren. Wellicht het meest pijnlijk was het feit dat ASWH bij enkele tegentreffers zelf opzichtig voor Sinterklaas speelde. De 4-1 werd gemaakt door Rafael Andrade, die na een hoekschop hard mocht binnenwerken. Vrijwel direct na de aftrap incasseerde ASWH nog een tegengoal. Na een inworp konden twee aanvallers van SHO vogelvrij richting de goal oprukken. John Powel kapte de laatste Ambachtse verdediger uit en liet Joan van Belzen kansloos met een schot in de hoek. Het was voor de spits zijn derde treffer, waarna hij een publiekswissel kreeg. Zijn vervanger Leon van den Ouden zal vanavond in bed ook nog wel eens wegdromen bij zijn invalbeurt, want hij kreeg alle gelegenheid om in de slechts negen minuten aan hem toebedeelde speeltijd drie keer te scoren. Een onvervalste hattrick dus, wederom niet zonder Ambachtse hulp. De vandaag uiterst ongelukkig acterende Joan trapte over een bal heen, waarna het voor Van den Ouden uiteraard een koud kunstje was om de bal in het lege doel te schuiven. Twee minuten voor tijd kon hij een foute terugkopbal oppikken en de 7-1 in de hoek schieten. Het feestje van de lange spits werd vervolmaakt in de slotminuut. Een corner viel voor zijn voeten en omdat alles wat Van den Ouden aanraakte toch al in goud veranderde, poeierde hij op doel. Wederom met succes, want ook de 8-1 kwam nog op het bord.
Iedere aanwezige met een ASWH-hart was dan ook opgelucht toen arbiter Harskamp een einde maakte aan dit drama. Verliezen is niet erg, maar een dergelijke afgang als deze is onverteerbaar. ASWH mag zich afvragen hoe het mogelijk is geweest dat SHO in twaalf minuten tijd vijf treffers mocht maken en ASWH op deze manier te kijk zette. Er valt de komende week dan ook ongetwijfeld het nodige werk te verrichten, zodat de inhaalwedstrijd tegen Ter Leede wel op een ASWH waardige manier kan worden afgewerkt.
SHO – ASWH 8-1 (1-0)
22. 1-0 John Powel 47. 2-0 Jeroen Roelof 59. 2-1 Izaäk Verhoeven 65. 3-1 John Powel 78. 4-1 Rafael Andrade 79. 5-1 John Powel 82. 6-1 Leon van den Ouden 88. 7-1 Leon van den Ouden 90. 8-1 Leon van den Ouden
Scheidsrechter: Harskamp
SHO: Rogier Schomaker; Jeroen Roelof, Rafael Andrade, Ramon Salaz, Serkan Karal (81. Fredson Lucas); Leon de Geus (72. Martijn Hoek), Brian Vink, Cees Nobel; Glenn den Uyl, John Powel (81. Leon van den Ouden) en Geert Bakker
ASWH: Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn (46. Jerry de Jong), Roël Gorré, Nixon Dias, Johan Sturrus; Stefan van Dam, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko (46. Danny Versluis); Arjan Human en Derk Schut (76. Denys Spry)
Kan je nagaan.... Gewoon een waardeloze ploeg dat SHO, maar ja, als je ze lekker laat voetballen en zelf maar gewoon helemaal niks doet.... Plus die cadeautjes.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:02 schreef BVO het volgende:
Jee. Drie keer Powel zelfs, die raakte bij ons vorige jaar geen bal
.En ook nog Andrade die scoort, toe maar.
De Sint is weer in het land...en speelde met een wit shirt en een zwarte broekquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Kan je nagaan.... Gewoon een waardeloze ploeg dat SHO, maar ja, als je ze lekker laat voetballen en zelf maar gewoon helemaal niks doet.... Plus die cadeautjes.
Daar leek het wel op ja..... Benieuwd wat Bill gaat doen de komende week. Zal wel niks zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
De Sint is weer in het land...en speelde met een wit shirt en een zwarte broek![]()
Je doet nu net alsof ze er helemaal niets meer van kunnen...een collectieve off-day komt toch wel eens vaker voor ?quote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef HPayne het volgende:
Alle mensen MM, das wel een vernedering, toen het werd omgeroepen op Nieuw Zuid was het een en al verbazing en ongeloof. En dan te bedenken dat jullie het afgelopen jaren zo goed deden.
En plus drie!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen maar eens op zoek naar echte versterkingen.... Jeroen Koppelaar, Daniel da Cruz, Erik Abels, Joshua Brard, John Schot, Serginho van Axel Dongen..... Het is niet zo moeilijk.
Ze hebben zelfs teletekstpagina 801 gehaaldquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef Panic_A het volgende:
Eindelijk weer eens een ouderwets goed ASWH gezien, was een lekker middagje.
Dat weet nog steeds niemand geloof ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:04 schreef Hoornes het volgende:
Katwijk een degelijke 1-3 zege op SHO (hou hebben jullie daar in godsnaam zo van kunnen verliezen?!)
quote:Frank Bloemheuvel stapt op bij Ter Leede
11 december
Frank Bloemheuvel
Frank Bloemheuvel, hoofdtrainer van Ter Leede, heeft maandagavond zijn functie neergelegd. Bloemheuvel heeft het gevoel dat hij de prestaties van de spelersgroep niet kan verbeteren. Ook de assistent-trainer, Hennie de Romijn, vertrekt. Ter Leede is door vier nederlagen in de laatste vijf wedstrijden afgezakt naar de derde plaats van onderen in de hoofdklasse A.
Het bestuur van Stichting Topvoetbal Ter Leede betreurt het besluit, temeer daar de intentie was uitgesproken door te gaan met beide trainers.
Jeroen Desar, trainer van het tweede elftal, en Leo Verbeek, technisch coördinator, nemen voorlopig de honneurs waar.
Tevens heeft selectiespeler Michel Bloemheuvel aangegeven niet meer uit te willen komen voor Ter Leede.
kan het wel voor je navragen......ken Joost persoonlijk (en vrij goed)quote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef uitje4life het volgende:
ben ik ook weer eenshad het een beetje druk met vanalles! maarja, ben eigenlijk ook niet meer bij een wedstrijd van onze boys geweest, ze spelen sinds oktober alleen nog maar uitwedstrijden. Ze hebben de minste verliespunten, zaterdag winnen van SHO lijkt me een goed idee. Alleen hebben ze het altijd lastig tegen dat soort tegenstanders!
Trouwens, ik heb gehoord dat Joost Kuhlmann in de winterstop van RBB naar de profs van FC Volendam gaat, wie weet wat ervan waar is? Hij heeft een tijdje geleden een proefwedstrijd gespeeld, maar daarna gezegd dat hij liever hier wil blijven. Nu weer dat gerucht......ik weet t nie meer hoor!
Hij had meegetraind en een proefwedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Dat had een serieuze knauw kunnen zijn voor de titelkansen van RBB, dus goed voor ze dat het niet doorgaat.
Ja dat had ik gehoord van 2 vriendinnen van me, die zijn ongeveer elke training aan t kijken en dan praten ze ook met iedereen zo'n beetjequote:Op woensdag 13 december 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hij had meegetraind en een proefwedstrijd gespeeld.
Bröring heeft geen club. En Dennis v/d IJssel ook niet. De eerste zou een noodgreep zijn de tweede een heel nieuwe begin.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Al enig idee in de Bollenstreek omtrent de opvolging van Bloemheuvel bij Ter Leede, Hoornes?
aiiiii.....5-4 verloren bij SHO, nu heeft Lisse de minste verliespunten.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:20 schreef uitje4life het volgende:
oei RBB 4-3 achter......niet zolang meer te spelen, om 15.30 begonnen.....![]()
![]()
en nog wel tegen 9 man ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:10 schreef uitje4life het volgende:
[..]
aiiiii.....5-4 verloren bij SHO, nu heeft Lisse de minste verliespunten.....
eerste 0-2 voor, toen 4-2 achter, 4-4, 5-4 uiteindelijk....in de 6e minuut vd blessuretijd......![]()
Volgens mij is t gewoon een vloek die op RBB rust, om elk jaar de wedstrijd voor de winterstop niet te winnen.....
na de winterstop hoop ik dat ze weer betere reslutaten gaan halen, bv in de bekerwedstrijd tegen Noordwijk (uit)
Ik denk dat er wel een paar flinke (financiële) klappen zullen vallen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
En ASWH, Heerjansdam en Kozakken Boys zijn ook al schoon.
Zal wel weer eens een fijne storm in een glas water zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |