abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:24:35 #151
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_42351720
Ja jullie keeper was lekker bezig...... En Martijn Gootjes is geen spits voor de volle 90 minuten, dat was wel te zien! Zaterdag DOTO uit, daar zouden we de 3 punten moeten kunnen pakken! Vorig seizoen 2x verlies, maar in de bekerfinale alles rechtgezet (4-2 winst). De 14de de topper tegen Katwijk, dan de 28ste Lisse uit en de 4de november Ter Leede uit. Ik denk dat RBB na deze 4 wedstrijden kan zien waar de ploeg staat! En dat geldt denk ik voor alle ploegen!

Nog veel succes Methodmich verder, en op 3 maart 2007 hoop ik dat het een leukere wedstrijd wordt!!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:26:45 #152
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_42351781
voor de samenvatting van RBB - ASWH trouwens: http://leiden.rtvwest.nl/(...)o_rijnsburg-aswh.wmv
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_42360510
In het Voetbal Op Zaterdag Magazine een aardig artikel over RBB - ASWH. Heb een proefabonnement genomen, ziet er leuk uit tot nu toe.

Als wij Ter Leede gehad hebben zaterdag, volgt een relatief "lichter" programma met teams als Vitesse Delft, Excelsior Maassluis, SHO, Heerjansdam en TOGR.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42361562
Ja heb hem ook binnen, ziet er idd leuk uit. Goed initiatief! De redactie zit in Bunschoten zie ik, hoe kan het ook anders...
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_42361757
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef HPayne het volgende:
Ja heb hem ook binnen, ziet er idd leuk uit. Goed initiatief! De redactie zit in Bunschoten zie ik, hoe kan het ook anders...
De voorzitter van VoZ wordt hoofd scouting bij IJsselmeervogels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42363221
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef HPayne het volgende:
lijkt me idd niet vreemd (en ook wel handig) als je bedenkt dat 3/4 v/h bestuur in Bunschoten/Spakenburg woont (incl. 2 oudbestuursleden + 1 oudbegeleider van de Vogels).
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_42398197
http://www.voetbalopzaterdag.com/aanmelden.cfm voor wie het nog niet heeft!

Rick Verbrugge trouwens dinsdag niet geweest bij de training. Vermoedelijk verbolgen over zijn wisselbeurt na een kleine twintig minuten van zaterdag. Denk dat dit misschien wel het einde van hem bij ASWH zal zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_42399004
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.voetbalopzaterdag.com/aanmelden.cfm voor wie het nog niet heeft!

Rick Verbrugge trouwens dinsdag niet geweest bij de training. Vermoedelijk verbolgen over zijn wisselbeurt na een kleine twintig minuten van zaterdag. Denk dat dit misschien wel het einde van hem bij ASWH zal zijn.
Is het een speler die je gaat missen?
pi_42399320
Tja. Moeilijk verhaal.

Vorig seizoen in de voorbereiding maakte hij behoorlijk wat indruk. Bijzonder snel, lekkere techniek, lef in zijn acties. Kwam over van de Sparta jeugd. Hij paste alleen niet echt in het systeem dat Jack ASWH altijd liet spelen. Dat was 4-4-2, met een middenveld waarop veel positiewisselingen waren en de buitenste spelers ook vaak naar binnen kwamen. Hij is een pure rechtsbuiten. Heeft toen wel enkele aardige invalbeurten gehad, waar hij met zijn snelheid en acties iets kon forceren.

Toch speelde hij onder Jack niet vaak. Ligt waarschijnlijk aan zijn mentaliteit. Heb hem zelf in de keren dat ik het tweede zag niet vaak zien meedoen, maar volgens jongens die daar spelen liep hij er dan niet al te gemotiveerd bij. Dat is niet handig natuurlijk. Andere spelers die terugkwamen van blessures of gewoon een keer met 2 mee moesten, speelden dan een goede wedstrijd. Dan blijf je in de picture.

Dit seizoen hoopte Rick misschien op een nieuwe kans bij Tukker, maar in de oefenduels liep hij alweer even ongemotiveerd rond. Ik snap het ook niet goed, want hij kan echt wel voetballen. Maar ja, instelling speelt ook mee. En tactiek. Te vaak drijft hij zijn acties te ver door en dan heb je balverlies. Tegen Rijnsburgse Boys deed hij dat in korte tijd drie of vier keer en toen greep Tukker in. Terecht, denk ik.

Wel vind ik het gezien de kwaliteiten die hij wel degelijk heeft zonde, maar ik vrees dat zijn instelling hem parten zal spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42403468
Methodmich,

Wie gaat er bij ASWH over de toernooien? Heb je daar een mail adres van?

Groeten
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:41:40 #161
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_42419711
de wedstrijden van zaterdag 7 oktober:
ASWH - Ter Leede
Capelle - Vitesse Delft
DOTO - Rijnsburgse Boys
FC Lisse - Katwijk
Kozakken Boys - Excelsior M.
Noordwijk - Heerjansdam
SHO - TOGR
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_42430520
Ik mis de omschrijvingen Bjoor!

Dennus-F, toernooien voor de senioren bedoel je??

http://www.amateurscheidsrechter.nl/index?h=10525&maand=09-2006&id=55

Wel leuk: hoe de arbiter RBB - ASWH beleefde.

[ Bericht 57% gewijzigd door methodmich op 06-10-2006 19:37:50 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_42431364
Junioren!:)
pi_42431698
Dat is Elwin Bos volgens mij.

Als je http://www.aswh.nl/weekbe(...)info%201037-2006.pdf opent, kan je zijn telefoonnummer vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_42436017
Weet iemand in de Rotterdamse regio of daar ergens in de kranten heeft gestaan dat Lisse-supporters problemen hadden/maakten bij TOGR? Dat schijnt ergens te hebben gestaan, maar alleen een speler van FC Lisse (Ronald Turenhout) heeft direct na affluiten een klap in gezicht gehad en in de kantine is hij ook belaagd. Maar wij als supporters zijn echt van geen kwaad bewust!
Leef naar je eigen talent
pi_42444778
In de winterstop is er de oefenwedstrijd IJsselmeervogels - FC Lisse. De Wintertjes tegen hun oude club.
pi_42449504
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:28 schreef Lissov het volgende:
Weet iemand in de Rotterdamse regio of daar ergens in de kranten heeft gestaan dat Lisse-supporters problemen hadden/maakten bij TOGR? Dat schijnt ergens te hebben gestaan, maar alleen een speler van FC Lisse (Ronald Turenhout) heeft direct na affluiten een klap in gezicht gehad en in de kantine is hij ook belaagd. Maar wij als supporters zijn echt van geen kwaad bewust!
Heb er niets van gehoord, maar ik krijg de Dordtse regioversie van het AD. Misschien in de AD / RD?

ASWH - Ter Leede afgelast
www.thuisuiteten.nl
pi_42450269
Ik weet het ook niet, misschien inderdaad de Rotterdamse versie. Zonde van ASWH, ik had jullie de zege heel graag gegund!
pi_42459516
Tja, het zat er blijkbaar niet in dat er gespeeld zou worden vandaag....

Mooie verrassingen bovenin wel zeg. Katwijk winnend bij FC Lisse, Rijnsburgse Boys dat een 0-2 verspeelt bij DOTO en met 2-2 gelijk speelt.... En Capelle dat even uithaalt tegen Vitesse Delft met 5-1.

Morgen de gebruikelijke update met uitslagen, doelpuntenmakers, stand etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_42465608
Beste Lissov,

in de Rotterdamse editie van het AD werd slechts gesproken over wangedrag door spelers en toeschouwers van TOGR, iets waarvoor de voorzitter van TOGR (Ad van de Poort, overigens wel een aardige vent...............) zich verontschuldigde in dezelfde krant.

Bij het artikel stond een foto van een dreigende Antonio Garcia Mendes staande boven de liggende Lisse aanvoerder, ook geen reclame voor voetbal en de betreffende club.
pi_42465825
Vandaag DOTO - RBB bezocht. In de eerste helft een veel beter Rijnsburg dat verder afstand had kunnen (en wellicht had moeten nemen) van een zwak acterend DOTO. Hierbij werd dankbaar gebruik gemaakt van de verdedigende zwakte van DOTO, en het snelle combinatie vermogen van Rijnsburg.

Nadat de start van DOTO na de pauze in eerste instantie nog zwak was kantelde wedstrijd volledig met een verdiende 2-2 als eindstand, waar DOTO met 10 man (domme en terechte 2e gele kaart voor DOTO aanvoerder Harvey Wijngaarde bij de stand 1-2, al betwijfel ik en velen met mij of de scheidsrechter wel een eigen waarneming had van het voorval) zelfs de meest aanspraak op de overwinning maakte.

Mijn hoofdpijn van de eerste helft als DOTO-fan verdween wel weer op basis van de tweede helft, wellicht dat dit voor de bezoekers precies andersom was. Wel een aansprekende en sportieve wedstrijd gezien met 2 attractief en aanvallend spelende ploegen. Zeker de neutrale toeschouwer moet zich hebben vermaakt.
pi_42475552
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef dotofan het volgende:
Beste Lissov,

in de Rotterdamse editie van het AD werd slechts gesproken over wangedrag door spelers en toeschouwers van TOGR, iets waarvoor de voorzitter van TOGR (Ad van de Poort, overigens wel een aardige vent...............) zich verontschuldigde in dezelfde krant.

Bij het artikel stond een foto van een dreigende Antonio Garcia Mendes staande boven de liggende Lisse aanvoerder, ook geen reclame voor voetbal en de betreffende club.
OK bedankt, ik was in de veronderstelling dat wij in een negatief daglicht waren gesteld. Maar goed, bij deze dus niet. Verloren btw van Katwijk in een barslechte wedstrijd. We creërden nauwelijks kansen, terwijl ook Katwijk maar zelden tot gevaar kwam. Na de 0-1 was het over voor ons, Katwijk kreeg toen vanwege open ruimtes nog wat aardige kansen, maar in de score kwam geen verandering meer. Ach, we kunnen niet alles winnen he!
pi_42482568
Speeldag vijf

ASWH - Ter Leede afgelast

Capelle - Vitesse Delft 5-1 (2-1)
1. 1-0 Louis van Kleef 15. 2-0 Onno Doeland 35. 2-1 Aldo Carta 65. 3-1 Patrick Molendijk 75. 4-1 Arne van Gelder 86. 5-1 Henk Roeland
Louis van Kleef scoorde reeds na 14 seconden!!!

DOTO - Rijnsburgse Boys 2-2 (0-2)
31. 0-1 Brayton Biekman 38. 0-2 Brayton Biekman 58. 1-2 Alexander van Dommelen 81. 2-2 Brian Leons
Rood: Harvey Wijngaarde (DOTO, 2 x geel)

FC Lisse - Katwijk 0-1 (0-0)
60. 0-1 Sander Molenaar

Kozakken Boys - Excelsior Maassluis 1-0 (0-0)
89. 1-0 Thijs Houwing

Noordwijk - Heerjansdam 2-0 (1-0)
24. 1-0 Bram Meurs 65. 2-0 David van der Lijcke
Rood: Bram Meurs (Noordwijk, 2 x geel)

SHO - TOGR 0-0

STAND

1. Rijnsburgse Boys 6-14
2. FC Lisse 6-13
3. Katwijk 6-10 (+3)
4. Kozakken Boys 6-10 (0)
5. Ter Leede 5-9
6. Vitesse Delft 6-9
7. DOTO 6-8 (+2)
8. Heerjansdam 6-8 (-2)
9. Noordwijk 6-7 (-1)
10. Capelle 6-7 (-5)
11. ASWH 5-5
12. TOGR 6-5 (-1)
13. SHO 6-5 (-3)
14. Excelsior Maassluis 6-4

TOPSCORERS

1. Florencio Cornelia (Ter Leede) 6
2. Thijs Houwing (Kozakken Boys) 5
3. Joost Leonard (Noordwijk) 4
4. Rudy Aerts (Kozakken Boys) 3
Daniël da Cruz (Vitesse Delft) 3
Michael van Dommelen (DOTO) 3
Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 3
Joost Kuhlmann (Rijnsburgse Boys) 3
Miquel Lopes Silva (DOTO) 3
Ronald Turenhout (FC Lisse) 3
Brian Vink (SHO) 3

Louis van Kleef maakte zijn tweede goal van het seizoen voor Capelle, nu al net zoveel als in zijn laatste seizoen bij ASWH in de competitie.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:38:41 #174
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_42505866
Dotofan: k ben het helemaal met je eens, eerste helft was voor ons, tweede helft na de 55 minuten voor jullie! We hadden met de rust al zeker met 4-0 voor moeten staan en we hebben geluk gehad dat jullie niet alsnog hebben gewonnen!! Volgende week de Kraker met een grote K tegen katwijk! I'll b there!! Hopen dat Kuhlmann, Zinhagel en B. Freke volledig wedstrijdfit zijn!!
pi_42519866
Wij krijgen nu een serie waarvan je kan zeggen dat het op papier "eenvoudigere" tegenstanders betreft. Maar eens zien hoe we daar door zullen komen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')