De voorzitter van VoZ wordt hoofd scouting bij IJsselmeervogels.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef HPayne het volgende:
Ja heb hem ook binnen, ziet er idd leuk uit. Goed initiatief! De redactie zit in Bunschoten zie ik, hoe kan het ook anders...
lijkt me idd niet vreemd (en ook wel handig) als je bedenkt dat 3/4 v/h bestuur in Bunschoten/Spakenburg woont (incl. 2 oudbestuursleden + 1 oudbegeleider van de Vogels).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:12 schreef HPayne het volgende:
Ja heb hem ook binnen, ziet er idd leuk uit. Goed initiatief! De redactie zit in Bunschoten zie ik, hoe kan het ook anders...
Is het een speler die je gaat missen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
http://www.voetbalopzaterdag.com/aanmelden.cfm voor wie het nog niet heeft!
Rick Verbrugge trouwens dinsdag niet geweest bij de training. Vermoedelijk verbolgen over zijn wisselbeurt na een kleine twintig minuten van zaterdag. Denk dat dit misschien wel het einde van hem bij ASWH zal zijn.
Heb er niets van gehoord, maar ik krijg de Dordtse regioversie van het AD. Misschien in de AD / RD?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:28 schreef Lissov het volgende:
Weet iemand in de Rotterdamse regio of daar ergens in de kranten heeft gestaan dat Lisse-supporters problemen hadden/maakten bij TOGR? Dat schijnt ergens te hebben gestaan, maar alleen een speler van FC Lisse (Ronald Turenhout) heeft direct na affluiten een klap in gezicht gehad en in de kantine is hij ook belaagd. Maar wij als supporters zijn echt van geen kwaad bewust!
OK bedankt, ik was in de veronderstelling dat wij in een negatief daglicht waren gesteld. Maar goed, bij deze dus niet. Verloren btw van Katwijk in een barslechte wedstrijd. We creërden nauwelijks kansen, terwijl ook Katwijk maar zelden tot gevaar kwam. Na de 0-1 was het over voor ons, Katwijk kreeg toen vanwege open ruimtes nog wat aardige kansen, maar in de score kwam geen verandering meer. Ach, we kunnen niet alles winnen he!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef dotofan het volgende:
Beste Lissov,
in de Rotterdamse editie van het AD werd slechts gesproken over wangedrag door spelers en toeschouwers van TOGR, iets waarvoor de voorzitter van TOGR (Ad van de Poort, overigens wel een aardige vent...............) zich verontschuldigde in dezelfde krant.
Bij het artikel stond een foto van een dreigende Antonio Garcia Mendes staande boven de liggende Lisse aanvoerder, ook geen reclame voor voetbal en de betreffende club.
Tegen Heerjansdam met twee cadeautjes... Maar op zich zit het niet slecht in elkaar bij Kozakken Boys. Het is alleen de vraag hoe ze met tegenslag omgaan. Houwing stelde in de krant nog dat het reizen hem niet zwaar viel. Maar ja, in een mindere fase is dat weer wel zo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:24 schreef F1Bas het volgende:
Verrassend dat Kozakken Boys opeens zoveel gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |