quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Argentijn heeft meneer-de-moeilijke-eter voor gekozen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx...begin nu toch wel zenuwachtig te worden...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
18.15 uur zou hij er zijn...maar hij staat nog steeds vast in A'foort![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:34 schreef PeZu het volgende:
en k durf heus wel mop! !
ehmquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ga er maar vanuit dat er niet geneukt is.
ikke nietquote:
Scherp P-Lquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ga er maar vanuit dat er niet geneukt is.
En toch komt er geen slotje...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Scherp P-L... en dat gaat ook niet gebeuren
![]()
Dan mag dit topic dichtquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Scherp P-L... en dat gaat ook niet gebeuren
![]()
en de waskrijtjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:24 schreef Blame het volgende:
Vergeet je je videocamera/fototoestel niet?
die van mij was toch niet irritant?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Snakey het volgende:
Irritante TVP's verwijderd.
zo'n kind kan heel handig de asbak vasthouden en pisljes halen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef Fliepke het volgende:
je gaat toch niet daten met iemand met een kind
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:41 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zo'n kind kan heel handig de asbak vasthouden en pisljes halen.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:41 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zo'n kind kan heel handig de asbak vasthouden en pisljes halen.![]()
It's amaaaazzzinggggquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:33 schreef Blame het volgende:
[..]
![]()
Het eerste uur zijn ze in ieder geval doorgekomen
Ge zeit nummer drie he je mag er niet bij zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:35 schreef Acryl het volgende:sea of love en PeZu zijn mijn vriendjus!
whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Over 9 maanden hebben ze een hamster
krijgt de klamme reetschurft! schavuit!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:36 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Ge zeit nummer drie he je mag er niet bij zijn.
:y tvp!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
TVP
Gaarne!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou zal ik dan maar even een verslagje maken?
paint hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou zal ik dan maar even een verslagje maken?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Het begon ermee dat we elkaar zo zagen enzo![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Het begon ermee dat we elkaar zo zagen enzo![]()
En hoe ging het afscheid nemen van elkaar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu even serieus...![]()
Ik heb in ieder geval een erg leuke avond gehad, heerlijk gegeten ook!
Het gesprek is nul keer stil gevallen, en we hebben het zo goed als niet over Fok! gehad.
Alleen even gezegd dat Blame stom was en toen er een brommer voorbij reed toen we later nog even een terrasje hadden gepakt, floepte ik eruit: 'heeej daar gaat Maikuuul'.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Alleen even gezegd dat Blame stom was
ja die kon je verwachtenquote:
netjes 3 zoenen enzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En hoe ging het afscheid nemen van elkaar?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen er een brommer voorbij reed toen we later nog even een terrasje hadden gepakt, floepte ik eruit: 'heeej daar gaat Maikuuul'.
heeft hij je net alle details verteld, lol?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:39 schreef Blame het volgende:
Het klinkt in ieder geval goed allemaal![]()
En nu op naar #2![]()
uhuhquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:40 schreef HassieBassie het volgende:
Wat schattig dat jullie in elkaars fotoboek staan![]()
Eigenlijk niet meer dan jij verteld hebt, hij zit nog in de trein en msn gaat dan niet zo snel...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeft hij je net alle details verteld, lol?![]()
nee baggerfoon heeft hijquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:44 schreef Blame het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer dan jij verteld hebt, hij zit nog in de trein en msn gaat dan niet zo snel...![]()
Zelfs fok!ken gaat met enige vertraging per foon...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:45 schreef PeZu het volgende:
ik heb blame helemaal niet alle details verteld. . .
Paint het!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:45 schreef PeZu het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:46 schreef Blame het volgende:
[..]
Zelfs fok!ken gaat met enige vertraging per foon...![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:45 schreef PeZu het volgende:
PeZu stond niet op en schopte die persoon der vanaf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu even serieus...![]()
Ik heb in ieder geval een erg leuke avond gehad, heerlijk gegeten ook!
Het gesprek is nul keer stil gevallen, en we hebben het zo goed als niet over Fok! gehad.
Alleen even gezegd dat Blame stom was en toen er een brommer voorbij reed toen we later nog even een terrasje hadden gepakt, floepte ik eruit: 'heeej daar gaat Maikuuul'.
PeZu zit te fok!ken op zijn foonquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom zitten jullie nu niet bij elkaar dan? Ik bedoel julle zijn allebei aan t Fokken, dus er is tijd, er is zowieso zin, dus tja, waarom niet?
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PeZu stond niet op en schopte die persoon der vanaf?
Want als ie dat niet deed, dan is het een date van niks geweest !
spuit 11quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze baggerfoon kan anders wel mooi msn, fok, sms en bellen en lief ook nog eens![]()
Kan maar dan heb ik meer details nodig, ik was er niet bij...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk niet painten... wie weet is Blame creatief
![]()
quote:
Waarom wel? Hebben gewoon erg leuke avond gehad in de stadquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Ja. Maar waarom zijn jullie niet bij elkaar?
Ok ook prima hoor. Ik heb altijd een hekel aan verplichte eindes.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom wel? Hebben gewoon erg leuke avond gehad in de stad![]()
mmm zo voelde het voor mij niet echt... daarbij moet hij ruim een uur reizen voor hij weer thuis is, dus was prima zo voor de zondagavondquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok ook prima hoor. Ik heb altijd een hekel aan verplichte eindes.
volgende keer vertellen we niet waar we heen gaan dan maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:08 schreef Blame het volgende:
Volgende keer sturen we gewoon wat fok!kers naar het restaurant om wat leuke plaatjes te schieten![]()
t Zal mn leeftijd wel zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mmm zo voelde het voor mij niet echt... daarbij moet hij ruim een uur reizen voor hij weer thuis is, dus was prima zo voor de zondagavond![]()
Ja maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgende keer vertellen we niet waar we heen gaan dan maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |