wil je er vijf cent bij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef djenneke het volgende:
Wel eens geprobeerd extra kleingeld bij te geven om zo het geld dat je retour moet krijgen groter te maken? Altijd hylarisch.
Wat nog leuker is, is als je expres een onlogisch bedrag aan klein geld bijlegtquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wil je er vijf cent bij?
"uh nee, dat kan niet meer. ik heb dit al aangeslagen"
Gewoon een willekeurig bedrag erbij geven terwijl je mompelt "da's handiger, toch?" zorgt ook voor verschrikte blikken en grote ogenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef djenneke het volgende:
Wel eens geprobeerd extra kleingeld bij te geven om zo het geld dat je retour moet krijgen groter te maken? Altijd hylarisch.
Ja, dat dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat nog leuker is, is als je expres een onlogisch bedrag aan klein geld bijlegt![]()
Minder leuk voor de klanten achter je trouwens![]()
Je bent net te laatquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig bedrag erbij geven terwijl je mompelt "da's handiger, toch?" zorgt ook voor verschrikte blikken en grote ogen.
dat deed een huisgenoot van mij dus. het blonde kassameisje bij de edah snapte er niks meer van. ze moest zelf rekenen aangezien mijn huisgenoot dus later dat geld erbij gaf. na ongeveer 1 minuut klooien hebben wij het haar voorgerekend en gaf ze ons het geld terug terwijl de hele rij achter ons zat te grinnikenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef djenneke het volgende:
ja en hoeveel is dat dan hè!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef ChrisJX het volgende:
Ik stond laatst in een bloemenwinkel en kocht twee bossen voor 3,90. Kassa had een storing, dus het winkelmiepje moest het even zelf uitrekenen. Pakte ze een rekenmachine
meen je dit serieus?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij de visboer... 5 euro kibbeling, 50 cent saus en een haring van 1,20. Ik moest 22 euro afrekenen, toen 11, toen 9 (wilt u dat niet gewoon betalen dan?) en toen heb ik het rekensommetje maar samen met haar gemaakt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef skiczukie het volgende:
Of als zo'n muts aan komt hobbelen en hijgt dat kassa 2 ook open gaat, dan blijf ik roerloos staan en heb medelijden met de sukkels die in haar val zijn getrapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |