Hebje de tekst wel gelezen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef amaranta het volgende:
Wie is die sexy kerel die de foto neemt?
is dat een noodluik??quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
aawh wat zielig, een lief klein krasje !
die auto is toch al lelijk dus dan boeit dat ook niet meer
Rucanor slippersquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, ik kan je schoenen niet goed zien op de foto, wat voor slippers draag je?
Het is de bedoeling dat je dat klepje openmaakt en er met een slang benzine in kiepertquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:47 schreef john6 het volgende:
[..]
is dat een noodluik??dat vierkant luikje??
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee ik kon alleen maar naar die mooie buik kijken
Tis 20 groojers ofzo buiten dus waarom zou ik dan een shirt aanmoeten ?quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap alleen nog niet hoe een Fiat Punto een Caravan kan trekken, maar dat ben ik momenteel aan het uitzoeken!
quote:
Dat kan wel, alleen krijg je dan de grootst mogelijke problemen........quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap alleen nog niet hoe een Fiat Punto een Caravan kan trekken, maar dat ben ik momenteel aan het uitzoeken!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
ziet er uit als een winkelwagen kras, denk dat iemand zich heeft vergist en zijn winkelwagen vast wilde maken aan die van je moeder.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:41 schreef Maikuuul het volgende:
Fiat Punto
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
ziet er uit als een winkelwagen kras, denk dat iemand zich heeft vergist en zijn winkelwagen vast wilde maken aan die van je moeder.
klopt wel volgens mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef Skaai het volgende:
Zwart? Lieg niet, das een chromen bak mien jong!.
Wat overigens heel mooi past bij hun marmeren deurenquote:
Een custom nog wel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:47 schreef Dulk het volgende:
ik wil ook een chromen auto !!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:50 schreef OreO het volgende:
slechte smaak
Dus jij vind dit oke als ze het bij jouw auto doen. Het principe lijkt me duidelijk..quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
aawh wat zielig, een lief klein krasje !
die auto is toch al lelijk dus dan boeit dat ook niet meer
ik moest lachen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
Hij heeft het iig niet van vreemde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:50 schreef OreO het volgende:
slechte smaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |