Hebje de tekst wel gelezen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef amaranta het volgende:
Wie is die sexy kerel die de foto neemt?
is dat een noodluik??quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
aawh wat zielig, een lief klein krasje !
die auto is toch al lelijk dus dan boeit dat ook niet meer
Rucanor slippersquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, ik kan je schoenen niet goed zien op de foto, wat voor slippers draag je?
Het is de bedoeling dat je dat klepje openmaakt en er met een slang benzine in kiepertquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:47 schreef john6 het volgende:
[..]
is dat een noodluik??dat vierkant luikje??
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee ik kon alleen maar naar die mooie buik kijken
Tis 20 groojers ofzo buiten dus waarom zou ik dan een shirt aanmoeten ?quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap alleen nog niet hoe een Fiat Punto een Caravan kan trekken, maar dat ben ik momenteel aan het uitzoeken!
quote:
Dat kan wel, alleen krijg je dan de grootst mogelijke problemen........quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap alleen nog niet hoe een Fiat Punto een Caravan kan trekken, maar dat ben ik momenteel aan het uitzoeken!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
ziet er uit als een winkelwagen kras, denk dat iemand zich heeft vergist en zijn winkelwagen vast wilde maken aan die van je moeder.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:41 schreef Maikuuul het volgende:
Fiat Punto
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
ziet er uit als een winkelwagen kras, denk dat iemand zich heeft vergist en zijn winkelwagen vast wilde maken aan die van je moeder.
klopt wel volgens mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef Skaai het volgende:
Zwart? Lieg niet, das een chromen bak mien jong!.
Wat overigens heel mooi past bij hun marmeren deurenquote:
Een custom nog wel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:47 schreef Dulk het volgende:
ik wil ook een chromen auto !!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:50 schreef OreO het volgende:
slechte smaak
Dus jij vind dit oke als ze het bij jouw auto doen. Het principe lijkt me duidelijk..quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
aawh wat zielig, een lief klein krasje !
die auto is toch al lelijk dus dan boeit dat ook niet meer
ik moest lachen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
Hij heeft het iig niet van vreemde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:50 schreef OreO het volgende:
slechte smaak
1. je bent jaloers dat je geen digitaal fotoestel hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef Sjibble het volgende:
Wat kan jou het schelen dat er een kras op je moeders auto zit, het is toch niet van jou
Zowieso wat ik triest vind dat je echt al de details neerzet en nog een foto erbij, das al helemaal triest
En dude, als er niemand is, en je maakt een dikke kras of wat dan ook, smeer je em toch ook? (nou ik wel)
Wie is er zo dom om aan te bellen van: Ik maakte een kras op uw automet de kans dat er een grote bek naar je komt hoe het komt, waarom etc. nog pissige ouders ook.
Eerlijkheid
Liegen
Plz, voor de volgende keer, maak een klacht van niet langer dan 2 zinnen ipv een heel verhaal
Iedereen heeft een brommer ja, behalve me moederquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar Maikuuul waarom hebben julie een automobiel?
Iedereen in je family heeft toch een Lolller-scooter![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iedereen heeft een brommer ja, behalve me moederdie heeft een auto + fiets !
Ik weet niet waarom maar ik heb medelijden met je dat je niks durftquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1. je bent jaloers dat je geen digitaal fotoestel hebt
k heb een Canon E serie, Misschien heb jij een Aiptek van aldi?
2. Jij bent zeker zo'n figuur van: Haha ! ons huis is in de fik gevlogen, haha boeie me ouders betalen dat toch
Nou, dan zit ik er wel mee, omdat het van mn moeder is enzo, familiebezit. Ik bedoel dat het me niks kan schelen als iemand een kras op zn auto heeft en er een heel probleem van maakt. Maar waarom maak je je druk om die kras, die auto is niet van jou noob![]()
3. je bent best triest als je wegrijd na perongeluk een auto bekrast te hebben.
Je bent pas triest als je aanbelt bij een eigenaar en de hele zooi moet betalen. Want hier in Ijmuiden smeert iedereen em en wonen niet in zo'n pauperstad waar je al belletje trekt even later aanbelt en zegt dat je je excuseerd dat je hebt lopen kutten![]()
En ga nu maar verder met stoer doen
Zal ik doen, en ga jij verder triest doen
lollerpixelquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb een Sony Cybershot 4.1 lollerpixel
Jij bent een asociale mongool.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef Sjibble het volgende:
En dude, als er niemand is, en je maakt een dikke kras of wat dan ook, smeer je em toch ook? (nou ik wel)
Wie is er zo dom om aan te bellen van: Ik maakte een kras op uw automet de kans dat er een grote bek naar je komt hoe het komt, waarom etc. nog pissige ouders ook.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Jij bent een asociale mongool.
Dankzij debielen zoals jij heb ik dus 2 diepe krassen op mijn 5 maanden oude Clio zitten.
Natuurlijk zijn die krassen eraf te krijgen, maar niet met een of ander soort pasta. (niet netjes in ieder geval)
Wil je de krassen verwijderen, dan gaat dat gewoon (een hoop) geld kosten..
Ga jij eens ff gauw je posts deletenquote:
sorry menner hennyquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ga jij eens ff gauw je posts deleten![]()
Je had ook moeten kloppen. Want de bel doet het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef solidsniper het volgende:
sorry t was al laat en was te lui om bij je aan te bellen![]()
je bent octaaf de niet met zn specialiteite gezeikquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Je had ook moeten kloppen. Want de bel doet het niet.
Dat weet je goed zeg..quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Je had ook moeten kloppen. Want de bel doet het niet.
1. Fijn dat je 4.1 lollerpixel hebt, die je nooit zal gebruiken omdat het gewoon een boel mb's inneemt, zie ik het nut niet van die megapixels, maarjaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb een Sony Cybershot 4.1 lollerpixel
Persoonlijk zou me dat niks boeien als ik een kras op mijn eigen auto had maar me moeder zit er wel mee ( wat ik eigenlijk ook niet echt begrijp maar goed ) en trouwens, iedereen hoort gewoon van andermans spullen af te blijven.
Heb je geen verzekering ofzo ?
Succes met je leven
ze werken gewoon samenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Dat grapje kost wel 600 euro als je het gewoon zou laten spuiten, gelukkig heeft ze die verzekering
wat een kansloze postquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:00 schreef leolinedance het volgende:
kut mên maikul.
nopequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:00 schreef john6 het volgende:
is die aanslag op maikuuul nog niet gelukt???
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Waar the fuck heb jij het overquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef Dennis-1993 het volgende:
Ik zal er toch mee oppassen, op het nieuws gehoord dat waarweetiknietmeer dat ook gebeurd.
Hebben meer mensen er las van?
Sommige mensen hebben namelijk een hakenkruis op hun auto..
Volgens mij was het idd in maastricht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |