Ja...quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar het zal die kabouterjager wel wezen.
Rein Moordvlijt...
eh
Rien Poortvliet.
Ja..ho maar weer. Ga even ergens anders herrie trappen wil jequote:Op zondag 6 augustus 2006 07:30 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
is het david duchovny?
[afbeelding]
Strak planquote:
246quote:Op zondag 6 augustus 2006 07:44 schreef Soempie het volgende:
aan 8 punten heb ik niet genoeg![]()
Hoeveel wil jij er?![]()
Oh, je wilt meedoen begrijp ik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 07:47 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
ga door met mbo vragen noobzor
Vul dat in op de eerstequote:Op zondag 6 augustus 2006 07:52 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
ecologie
Ja..dat kan ook jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 07:53 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
successie kan ook als het goed is
Moet je even je post editten, de vraag selecteren en op de B knop boven je tekstveld klikken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 07:58 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
ok ok nieuwe.....hoe doe je bolt dan?
Beantwoord de vraag nou maarquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:00 schreef Soempie het volgende:mooi is dat. Net zo lang een vraag bedenken tot een van ons twee hem weet.
Geef dan gelijk die punten aan mij![]()
Noob...het kan allebei>:quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:12 schreef ziekelijk het volgende:
noobs....het is geen verdoving en je krijg het ook niet ingespoten
Dat doe ik toch ook niet, noob!quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:15 schreef ziekelijk het volgende:
dat was toch niet de vraag noob....het is cerebro spinale vloeistof. Op de vorige pagina stond dat je het niet mocht opzoeken. N00b
Doe eens liefquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:15 schreef ziekelijk het volgende:
dat was toch niet de vraag noob....het is cerebro spinale vloeistof. Op de vorige pagina stond dat je het niet mocht opzoeken. N00b
En terecht...want het kan allebei betekenen dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:17 schreef Soempie het volgende:
En je hebt gelijk. Maar met ruggeprik dachten we gewoon aan iets anders.
Ja, jij. Als je antwoord goed isquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:19 schreef ziekelijk het volgende:
nou verzin een vraag
Ja inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En terecht...want het kan allebei betekenen dus.
Het had een hoop verwarring bespaard als 'ie "lumbaalpunctie" had gebruikt ipv ruggeprik.
laat hem eerst zeggen bij welke user dit punt geteld moet worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:21 schreef Soempie het volgende:
ziekelijk +1 ik heb het nagezocht en het is goed.
Ohja... Geregistreerd op: zondag 6 augustus 2006 @ 08:09quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat hem eerst zeggen bij welke user dit punt geteld moet worden.
lijkt me duidelijk een kloon, nofi
nofi?quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Ja, de zoveelste.quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Wacht bij mij altijd een minuutje ofso met antwoordenquote:
Ja..fuckquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:45 schreef Soempie het volgende:
Hallo mijnheer de Uil
waar brengt u ons naar toe?
Naar Fabeltjesland?
Eh ja, naar Fabeltjesland.
En leest u ons dan voor uit de Fabeltjeskrant?
Ja Ja , uit de Fabeltjeskrant.
Want daarin staat precies vermeld,
hoe het met de dieren is gesteld .
Echt waar?
Echt waar!
Echt waar meneer de Uil?
Hm hm.
Want dieren zijn net als mensen.
Met dezelfde mensenwensen .
En dezelfde.
Dat komt allemaal in de krant:
van fabeltjesland , van FABELTJESLAND !
Vul de ontbrekende stukken in. Woorden:.
Dat weet ik....anders zou je het nooit radenquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:04 schreef Soempie het volgende:
je geeft het antwoord gewoon weg!
![]()
goede hint.
Maar ik had het opgezocht![]()
Mwoah...kun je dit anders verwoorden?quote:
quote:
Mijn eindexamen was eh..7 jaar geleden en ik weet het ook nogquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed eindexamen bio een jaar of 4 geleden, dat weet ik echt niet meer.
Als de docent dat nou had meegegeven...quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie +1
Het is altijd heeeel simpel te onthouden dankzij het ezelsbruggetje IPMAT
Dan kon je zelf niet verzinnen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als de docent dat nou had meegegeven...![]()
quote:
Zo...Marshal?quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:25 schreef Soempie het volgende:
wie ontwierp het Daltonplan?
Er zijn nog 2 mensen hoor. Dolle_Hond en Dniekquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:28 schreef Soempie het volgende:
en er is niemand anders...ik had beter een kinderserie vraag kunnen doen
quote:
dndiek +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:56 schreef dndiek het volgende:
Dirk Diggler?
quote:
hmm jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:29 schreef ChrisJX het volgende:
Abraham en Lot zijn zeker fout?
De eerste letter is goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:51 schreef AntonDingeman het volgende:
Hegel?
misschien dat die soms wat aan dichten deed
Heinrich Heine idd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef Berkery het volgende:
Heine?
Lorelei (of Loreley) is de correcte schrijfwijze, maar ik reken het goedquote:
Ik heb eindexamen gedaan, maar dergelijke dingen nooit behandeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:05 schreef Berkery het volgende:
Jemig, ik heb duits als eerste laten vallen op school![]()
Of je weet niet dat hij Tsjechisch isquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:09 schreef AntonDingeman het volgende:
ik ken geen Tsjechische artiesten
DIe is italiaans.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:13 schreef Neleos het volgende:
Gazebo - I Like Chopin?
Helaas wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm... de Elektronica's zijn Nederlands...
Zou kunnen ja, Hot Butterquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef AntonDingeman het volgende:
de Popcorn-mensen?
ChrisJX + 1quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef ChrisJX het volgende:
Jan Hammer
Zou een mooie gedachte zijn, maar dat staat er net niet. Er staat dat je 'in gelijke gevallen gelijk behandeld wordt.' En dat discriminatie verboden is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef AntonDingeman het volgende:
ieder mens is gelijk
Zeg ook even snel van wie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:40 schreef AntonDingeman het volgende:
tutti frutti
Als die het is: Little Richardquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:40 schreef AntonDingeman het volgende:
tutti frutti
Ook weer niet zo snel, ik wilde voorkomen dat ik een half uur op een vraag moest lettenquote:
We hebben hier een kennerquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef AntonDingeman het volgende:
kudos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |