Beantwoord de vraag nou maarquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:00 schreef Soempie het volgende:mooi is dat. Net zo lang een vraag bedenken tot een van ons twee hem weet.
Geef dan gelijk die punten aan mij![]()
Noob...het kan allebei>:quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:12 schreef ziekelijk het volgende:
noobs....het is geen verdoving en je krijg het ook niet ingespoten
Dat doe ik toch ook niet, noob!quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:15 schreef ziekelijk het volgende:
dat was toch niet de vraag noob....het is cerebro spinale vloeistof. Op de vorige pagina stond dat je het niet mocht opzoeken. N00b
Doe eens liefquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:15 schreef ziekelijk het volgende:
dat was toch niet de vraag noob....het is cerebro spinale vloeistof. Op de vorige pagina stond dat je het niet mocht opzoeken. N00b
En terecht...want het kan allebei betekenen dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:17 schreef Soempie het volgende:
En je hebt gelijk. Maar met ruggeprik dachten we gewoon aan iets anders.
Ja, jij. Als je antwoord goed isquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:19 schreef ziekelijk het volgende:
nou verzin een vraag
Ja inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En terecht...want het kan allebei betekenen dus.
Het had een hoop verwarring bespaard als 'ie "lumbaalpunctie" had gebruikt ipv ruggeprik.
laat hem eerst zeggen bij welke user dit punt geteld moet worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:21 schreef Soempie het volgende:
ziekelijk +1 ik heb het nagezocht en het is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |