quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
omg toch niet weer een topic van die grietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:59 schreef Qunix het volgende:
Dan met name help mij de nacht door! dus
Hoi SOLquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg toch niet weer een topic van die griet![]()
met bier en tieten, hoe anders...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef liiszle het volgende:
kijk fiiiijn.... hoe gaan we de nacht doorkomen?
eindelijk, trage slakquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef PsyCha het volgende:
ben er!
Klopt sorry.... ik was zoooo moe...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Rekkie!!!! Heb je gemist gister...![]()
![]()
aaaaaaah neeeeeee tochquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh en iedereen een fijne NB toegwenst.... dit wordt voorlopig mijn laatste![]()
Ook niet meer in de weekenden??quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh en iedereen een fijne NB toegwenst.... dit wordt voorlopig mijn laatste![]()
lol ik was er pas om half 3 ofzo... had bezoekquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt sorry.... ik was zoooo moe...
Ik had niet eens zin om de pc aan te zetten![]()
Dan waren me elkaar sowieso misgelopen....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lol ik was er pas om half 3 ofzo... had bezoek![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
normaal levenquote:
ja 1x in de 2 weken als Milou bij haar vader isquote:
Mooi moment om je MILF-heid te tonen alszijnde afscheidscadeautjequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Me neither.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja 1x in de 2 weken als Milou bij haar vader is... maar tussendoor vast ook wel alleen niet meer tot diep in de nacht
![]()
ernstig is dat he...doet die van mij ook: mamamamammamammama....Ou (zo noemt ze zichzelf) sisie (tv) kijken...ja he mamamammama...niette slapen mama (en dat om half 6 's ochtendsquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan waren me elkaar sowieso misgelopen....
Het was maar goed ook dat ik op tijd in bed lag.... mijn dochter besloot om 2 uur vroeger wakker te worden dan normaal
zoooo herkenbaar.... alleen dat mamamamamama dan.... de rest kan ze nog niet zo best zeggen eigenlijk....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ernstig is dat he...doet die van mij ook: mamamamammamammama....Ou (zo noemt ze zichzelf) sisie (tv) kijken...ja he mamamammama...niette slapen mama (en dat om half 6 's ochtends)
tuurlijk!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Me neither.....
Gelukkig maar dat je nog wel langs komt overigens
Ohhhh feli!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
zoooo herkenbaar.... alleen dat mamamamamama dan.... de rest kan ze nog niet zo best zeggen eigenlijk....
Hé verrek.... ze is jarig!!
![]()
![]()
ik heb nog nooit geslapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb dus gisternacht en vandaag niet geslapen ok
Jou pakkie aan danquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb dus gisternacht en vandaag niet geslapen ok
feli!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
zoooo herkenbaar.... alleen dat mamamamamama dan.... de rest kan ze nog niet zo best zeggen eigenlijk....
Hé verrek.... ze is jarig!!
![]()
![]()
1quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh feli!!!hoe oud is ze nu dan geworden?
Wat doe je nog achter je PC danquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1![]()
ze is nu dus net een kwatiertje jarig![]()
ahhhhh.... 1 jaar pas.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1![]()
ze is nu dus net een kwatiertje jarig![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zei ik altijd als iemand achter de PC mocht en ik ook wou
En druk dat ze is met lopen.... ik word er zelf moe bijquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahhhhh.... 1 jaar pas.
die van mij wordt over paar maandjes alweer 6 jaar...zucht
eet een passerquote:
joh zo vroeg alquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En druk dat ze is met lopen.... ik word er zelf moe bij![]()
Maar 6 jaar al..... tja dan moeten wij nog een eindje....
kip!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Acryl het volgende:
hallo
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Qunix het volgende:
Als ik hem goed spel wordt het geindexert in google en als er dan een topic komt en iemand zoekt het en door mij komt men in het NB topic is niet tôf
ondertitels graagquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Qunix het volgende:
Als ik hem goed spel wordt het geindexert in google en als er dan een topic komt en iemand zoekt het en door mij komt men in het NB topic is niet tôf
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh zo vroeg al... Milou pas met 2 jaar en 3 maanden ofzo
9maar dat heeft weer andere reden
)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Sebasser het volgende:
Hoi
Ohhh ook lief!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Milou....
Hahaha mijn dochter heet Manou
je gaat toch niet weer een OP verneuken hequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toevalltje van de NB#6 incident wil ik niet nog een keer zien![]()
Dat incident niet neequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je gaat toch niet weer een OP verneuken he![]()
twyligt staat dubbel erin dus doe ik jouw erbijquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef Acryl het volgende:waarom staat mijn avatar btw nog niet in de OP?
hee verander mijn icon ook ffquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
twyligt staat dubbel erin dus doe ik jouw erbij
maar laten we maar ff ophouden over kids anders worden we straks naar het speeltuinbankje in OUD geschoptquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
twyligt staat dubbel erin dus doe ik jouw erbij
omdat jij mijn stijl wel waardeerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dat van een man, Die mijn sig naaapt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Kan nog steeds niet de OP veranderen....
Zal even bug topic maken in bug
eeej ik wou een subtiele ani gifquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ohw nu pas zie ik dat ie kan bewegen![]()
ik zei je eerder al dat ie sneller moetquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
eeej ik wou een subtiele ani gif
is toch goed gelukt...![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zei je eerder al dat ie sneller moet
trustequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga alweer kappen.... ik heb gewoon last van me arm van het muizen
quote:
wie ben jij danquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef manhattan het volgende:
Waarom zou ik me bij jou melden, treurige waffen SSér...
Aan sorry hebben we niksquote:
een jood uit 010quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef manhattan het volgende:
Waarom zou ik me bij jou melden, treurige waffen SSér...
bij onze bakker kun je een brood halen voor 2,5 sorryquote:
Bio, jij hierquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef Biogarde het volgende:
RSI is voor homo'sMannen muizen. Mannen piepen niet. Mannen!
aaah een immer doorgroeiende hoop strontquote:
Hoe was de Sexquote:
4 real?quote:
Lyle! Dutch!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit naar een western te kijken op Veronica![]()
Suts e bummertquote:
Whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij is in ieder geval net zo'n grote malloot blijkbaar![]()
quote:
pink floyd whoehoe!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
eeej ik wou een subtiele ani gif
is toch goed gelukt...![]()
Ga slapen, mislukte spierbundel.............quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah een immer doorgroeiende hoop stront![]()
't is wel een mooie...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
mijn user icon klopt niet meer
ja ik had niks anders verwacht...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
pink floyd whoehoe!
erg late reactie![]()
ik las poedelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ga slapen, mislukte spierbundel.............
Oh is ons patientje hier ook weerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef manhattan het volgende:
[..]
ik slaap nooitquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef manhattan het volgende:
[..]
Dark side of teh moon toch?quote:
uhuhquote:
voorzichtig he...hij zei net dat hij mijn grootste nachtmerrie isquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh is ons patientje hier ook weer.
Boe!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh is ons patientje hier ook weer.
Ga dood, mislukt persoon met een dozijn chromosoompjes teveelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ga trainen, mislukte spierbundel....
je zal inderdaad best gefrustreerd zijn als jood in 010.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ga trainen, mislukte spierbundel....
Joh, moet je eens als rotterdammer in 050 komen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal inderdaad best gefrustreerd zijn als jood in 010.....
Je doet nou wel alsof je een wijf met ballen bent, maar ik wil eerst een foto zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een comeback, jochie, wat een comeback
.
Wat een goede opvoeding heb jij toch gekregenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, moet je eens als rotterdammer in 050 komen.
Moet je vooral lesbeau zijn, en de moeder van Joost zijn.
Jeem
trage luie freakquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef manhattan het volgende:
[..]
Je doet nou wel alsof je een wijf met ballen bent, maar ik wil eerst een foto zien.
Ik was van half 1 tot half 4 beneden buitenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is vandaag al 2 keer gevraagd op Fok! hoe het met me tong is.
mooi plaatjequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
Wat leuk, een bitchfight![]()
[afbeelding]
Ik ben geen jood, mislukte kratten sorteer-hulp...........quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal inderdaad best gefrustreerd zijn als jood in 010.....
Felix the housecatquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een goede opvoeding heb jij toch gekregen.
Het gaat goed me mijn tong, het is helemaal geheeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was van half 1 tot half 4 beneden buiten!
Je valt in herhaling, kom eens met iets orgineels.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik ben geen jood, mislukte kratten sorteer-hulp...........
Je bent nog niet dood inderdaad, dan zal het wel kloppen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee pas op hehquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
Hij is geen jood, mislukte kratten sorteer-hulp...........quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, kom eens met iets orgineels.
mmm... heb ik ergens ook op pc staan.quote:
why?quote:
steve! steve! steve!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
Wat leuk, een bitchfight![]()
[afbeelding]
Waarom denk je dat ze lesbeau isquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Fotooooooooo...
Anders ben je gewoon een lelijk, dik gefrustreerd wijf.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
zo nu allemaal manhattansukkel negeren is de lol er voor hem ook zo af
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Qunix het volgende:
Twylight vraagt aan SOL of ze online kan komen
Heb ik ergens ontkent dat ik lelijk dik en gefrustreerd ben dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Fotooooooooo...
Anders ben je gewoon een lelijk, dik gefrustreerd wijf.
Wat heeft ze gesnoven ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef Huizilopochtli het volgende:
Goeienacht trouwens![]()
[afbeelding]
Niet ontkent, je hebt het juist bekend!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb ik ergens ontkent dat ik lelijk dik en gefrustreerd ben dan?
Nee, dus sorry het deed geen zeer.
Wie?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
SoL zit op haar andere MSNquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Qunix het volgende:
Twylight vraagt aan SOL of ze online kan komen
Ja met kort haar ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet ontkent, je hebt het juist bekend!
Goedzo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb ik ergens ontkent dat ik lelijk dik en gefrustreerd ben dan?
Nee, dus sorry het deed geen zeer.
you have missed the entire war...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:46 schreef Pony-Lover het volgende:
is het al begonnen?
Maar die kost me een banquote:
Ik heb er nog wel eentje van toen ik zwanger wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja met kort haar ook.
Ik ga morgen tuinbroek shoppen.
Niet zo over het paard getild doen, ken je plaats!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Doe maar, dan negeer ik je dood mamaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja met kort haar ook.
Ik ga morgen tuinbroek shoppen.
Sorry zoonquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar, dan negeer ik je dood mama
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:48 schreef manhattan het volgende:
[..]
Niet zo over het paard getild doen, ken je plaats!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:
hee hebben jullie dat ook de post boven sebasser is leeg
nee ik zie maikuuul op een paarse kameelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:
hee hebben jullie dat ook de post boven sebasser is leeg
nee daaronder alweer tragequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nee ik zie maikuuul op een paarse kameel![]()
dus we mogen nog 9 minuten van je genietenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verslaving enzo..... maar ik blijf tot 1 uur
Kijk uit, straks gaan ze echt denken dat je me moeder bentquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry zoon.
Ik zal wel weer wijverig doen ok.
Zullen we er morgen een make-up dag van maken.
Dan gaat mamma jouw lekker opmaken.
Je mama ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Dus hier moet de mens nachtbaggeren?
Dat komt goed uit nachtbaggeren is namelijk een van mijn specialiteiten mijn mama zei dat ook altijd.
Octaaf jongen zei ze zo als jij kan nachtbaggeren aa fijn zo kan ik nachtbaggeren he.
Ben ik dat niet danquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaan ze echt denken dat je me moeder bent
Mijn moeke is al weer 6 jaar terug overleden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaan ze echt denken dat je me moeder bent
Alberto is een grote held die is tenminste dik whehehe .quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Dus hier moet de mens nachtbaggeren?
Dat komt goed uit nachtbaggeren is namelijk een van mijn specialiteiten mijn mama zei dat ook altijd.
Octaaf jongen zei ze zo als jij kan nachtbaggeren aa fijn zo kan ik nachtbaggeren he.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Biogarde het volgende:
http://www.google.nl/search?q=paarse+lama&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official
Zie die eerste hit![]()
![]()
![]()
Ja, optyfen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Niwa het volgende:
Sjo jongens., ik kan er weer tgegwnaan.,
Oh, andere browser soms?quote:
7quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dus we mogen nog 9 minuten van je genieten![]()
![]()
Wil je feateaux?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, optyfen.
aan 'nep' dronken gezeik hebben we hier schijt
Nu drink ik bier!quote:
Lezen dat is toevalig een van mijn specialiteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef KinkyHinky het volgende:
Lees gewoon een boek!
Nog 6 minuten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verslaving enzo..... maar ik blijf tot 1 uur
Wel haar hoofd boven de grond laten he? Dan kan je dan een leuke plant in haar mond zetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee ik ga haar denk ik in de tuin begraven.
pannenkoek!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef KinkyHinky het volgende:
Lees gewoon een boek!
Ik wilde eigenlijk een plant in haar aars doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wel haar hoofd boven de grond laten he? Dan kan je dan een leuke plant in haar mond zetten.![]()
![]()
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Niwa het volgende:
Sebasse, speciaal voor jou doe ik het.
En onthou dat ik 16 ben, en nog niet tegen drank kan.
Brb.
Ik kon al op mijn 14de tegen drank, oh wat was ik stoerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Niwa het volgende:
Sebasse, speciaal voor jou doe ik het.
En onthou dat ik 16 ben, en nog niet tegen drank kan.
Brb.
Gebannedquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
QUNIX waar is TwyLight dan???
en over een half uur..... op schipholquote:
Bannen dat is nou niet een van mijn specialiteiten helaasquote:
Verbannen voor een week en gaat over uurtje weg naar schiphol.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
QUNIX waar is TwyLight dan???
Als hij echt dronken is als hij zich voordoet eh, dan kunnen we misschien wel een foto van hem naakt te pakken krijgen.quote:
Kut me bold stond aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verbannen voor een week en gaat over uurtje weg naar schiphol.
Naar Mayorkaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
en over een half uur..... op schiphol
Meki ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef oor het volgende:
8k ga slapen (,K) doeg en e growten aan yvonne (;) lahf yaaa ik zie morgen wel og ik mod ben geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |