uhuhquote:
voorzichtig he...hij zei net dat hij mijn grootste nachtmerrie isquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh is ons patientje hier ook weer.
Boe!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh is ons patientje hier ook weer.
Ga dood, mislukt persoon met een dozijn chromosoompjes teveelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ga trainen, mislukte spierbundel....
je zal inderdaad best gefrustreerd zijn als jood in 010.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ga trainen, mislukte spierbundel....
Joh, moet je eens als rotterdammer in 050 komen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal inderdaad best gefrustreerd zijn als jood in 010.....
Je doet nou wel alsof je een wijf met ballen bent, maar ik wil eerst een foto zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een comeback, jochie, wat een comeback
.
Wat een goede opvoeding heb jij toch gekregenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, moet je eens als rotterdammer in 050 komen.
Moet je vooral lesbeau zijn, en de moeder van Joost zijn.
Jeem
trage luie freakquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef manhattan het volgende:
[..]
Je doet nou wel alsof je een wijf met ballen bent, maar ik wil eerst een foto zien.
Ik was van half 1 tot half 4 beneden buitenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is vandaag al 2 keer gevraagd op Fok! hoe het met me tong is.
mooi plaatjequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
Wat leuk, een bitchfight![]()
[afbeelding]
Ik ben geen jood, mislukte kratten sorteer-hulp...........quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zal inderdaad best gefrustreerd zijn als jood in 010.....
Felix the housecatquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een goede opvoeding heb jij toch gekregen.
Het gaat goed me mijn tong, het is helemaal geheeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was van half 1 tot half 4 beneden buiten!
Je valt in herhaling, kom eens met iets orgineels.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik ben geen jood, mislukte kratten sorteer-hulp...........
Je bent nog niet dood inderdaad, dan zal het wel kloppen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee pas op hehquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
Hij is geen jood, mislukte kratten sorteer-hulp...........quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, kom eens met iets orgineels.
mmm... heb ik ergens ook op pc staan.quote:
why?quote:
steve! steve! steve!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
Wat leuk, een bitchfight![]()
[afbeelding]
Waarom denk je dat ze lesbeau isquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Fotooooooooo...
Anders ben je gewoon een lelijk, dik gefrustreerd wijf.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
zo nu allemaal manhattansukkel negeren is de lol er voor hem ook zo af
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Qunix het volgende:
Twylight vraagt aan SOL of ze online kan komen
Heb ik ergens ontkent dat ik lelijk dik en gefrustreerd ben dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef manhattan het volgende:
[..]
Fotooooooooo...
Anders ben je gewoon een lelijk, dik gefrustreerd wijf.
Wat heeft ze gesnoven ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef Huizilopochtli het volgende:
Goeienacht trouwens![]()
[afbeelding]
Niet ontkent, je hebt het juist bekend!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb ik ergens ontkent dat ik lelijk dik en gefrustreerd ben dan?
Nee, dus sorry het deed geen zeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |