Om je heel eerlijk de waarheid te zeggen vertrouw ik een postduif meer dan het richtingsgevoel van een vrouw. Maar dat is misschien mijn persoonlijke ervaring met vrouwen die (denken) de weg te weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef liiszle het volgende:
nee, mijn vader gaat rijden uiteraard..
ik mag de weg vertellen*tegenwoordig vertrouwd mn pa de gps niet meer.. *
![]()
Vergeet de webcam niet aan te zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Robocock het volgende:
Masturberen tot falen.
hij gebruikt mij ook alleen als excuus om de schuld te geven als we fout rijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Om je heel eerlijk de waarheid te zeggen vertrouw ik een postduif meer dan het richtingsgevoel van een vrouw. Maar dat is misschien mijn persoonlijke ervaring met vrouwen die (denken) de weg te weten.
Dat is dan weer slim van 'm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij gebruikt mij ook alleen als excuus om de schuld te geven als we fout rijden
das nog eens een goed ideequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef longinus het volgende:
Pak je GSM met vibratiealarm en post je nummer
Ik gok bij hem thuis in Gelderland.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef liiszle het volgende:
waar is hier?
Bij mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef liiszle het volgende:
waar is hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |