Alberto is een grote held die is tenminste dik whehehe .quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Dus hier moet de mens nachtbaggeren?
Dat komt goed uit nachtbaggeren is namelijk een van mijn specialiteiten mijn mama zei dat ook altijd.
Octaaf jongen zei ze zo als jij kan nachtbaggeren aa fijn zo kan ik nachtbaggeren he.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Biogarde het volgende:
http://www.google.nl/search?q=paarse+lama&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official
Zie die eerste hit![]()
![]()
![]()
Ja, optyfen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Niwa het volgende:
Sjo jongens., ik kan er weer tgegwnaan.,
Oh, andere browser soms?quote:
7quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dus we mogen nog 9 minuten van je genieten![]()
![]()
Wil je feateaux?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, optyfen.
aan 'nep' dronken gezeik hebben we hier schijt
Nu drink ik bier!quote:
Lezen dat is toevalig een van mijn specialiteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef KinkyHinky het volgende:
Lees gewoon een boek!
Nog 6 minuten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verslaving enzo..... maar ik blijf tot 1 uur
Wel haar hoofd boven de grond laten he? Dan kan je dan een leuke plant in haar mond zetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee ik ga haar denk ik in de tuin begraven.
pannenkoek!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef KinkyHinky het volgende:
Lees gewoon een boek!
Ik wilde eigenlijk een plant in haar aars doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wel haar hoofd boven de grond laten he? Dan kan je dan een leuke plant in haar mond zetten.![]()
![]()
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Niwa het volgende:
Sebasse, speciaal voor jou doe ik het.
En onthou dat ik 16 ben, en nog niet tegen drank kan.
Brb.
Ik kon al op mijn 14de tegen drank, oh wat was ik stoerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Niwa het volgende:
Sebasse, speciaal voor jou doe ik het.
En onthou dat ik 16 ben, en nog niet tegen drank kan.
Brb.
Gebannedquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
QUNIX waar is TwyLight dan???
en over een half uur..... op schipholquote:
Bannen dat is nou niet een van mijn specialiteiten helaasquote:
Verbannen voor een week en gaat over uurtje weg naar schiphol.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
QUNIX waar is TwyLight dan???
Als hij echt dronken is als hij zich voordoet eh, dan kunnen we misschien wel een foto van hem naakt te pakken krijgen.quote:
Kut me bold stond aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verbannen voor een week en gaat over uurtje weg naar schiphol.
Naar Mayorkaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
en over een half uur..... op schiphol
Meki ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef oor het volgende:
8k ga slapen (,K) doeg en e growten aan yvonne (;) lahf yaaa ik zie morgen wel og ik mod ben geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |