Hoeveel doden? Ambassades in de fik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
doden & gewonden 0, rellen weet ik niet maar waren er minstens wél bij last temptation.
Daarom was het ook een belachelijke opmerking waarmee je iets insinueerde dat echt nergens op sloeg.quote:Ik was in een islamitisch land op dat moment en waar ik was, was er helemaal niet van te merken. Niets. Nul komma nul.
Nee, Das Tausendjahrige Reich.quote:
hij mag het verhaal van 1001 nacht vertellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef -IksRee- het volgende:
Fuck die homo van een Napalm.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Wat tieten erbij.... en dan komt het weer allemaal goed.
Die kan nu zijn fiets aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Autodidact het volgende:
Landis fails 2nd test; title likely gone
De gedoopte in doping gedoopt.
POL-Josti ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:52 schreef Harry_Sack het volgende:
tijd voor een gedaantewisseling, heeft iemand een goede suggestie voor een nieuwe alias?
KaleZak?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:52 schreef Harry_Sack het volgende:
tijd voor een gedaantewisseling, heeft iemand een goede suggestie voor een nieuwe alias?
Waarom zie je toch nooit wat ik doe? Ik verdedig niet de islam, ik wijs een zwakheid aan in je bewering. Zorg dat je beweringen iets beter op orde hebt, dan sta je sterker. Het claimen van nul rellen bij controversiele film over Jezus is niet handig. Gooi het op die gewonden en doden, dan ben je onbetwistbaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hoeveel doden? Ambassades in de fik?
Waarom krijg je weer de neiging de islam te verdedigen?
Nee, dat is het niet. Op de televisie lijkt alles groter. Ja, er waren demonstraties en rellen. Maar veruit de meeste bewoners in die landen kon het echt geen lor schelen hoor.quote:[..]
Daarom was het ook een belachelijke opmerking waarmee je iets insinueerde dat echt nergens op sloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |