quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:17 schreef Hunk het volgende:
Wat zijn er ineens veel homo's in Amsterdam. Heb niks tegen flikkers. Maar ik ben vandaag een dagje met me vriendin in Amsterdam, staan er overal van die rugridders. Een kneep zelfs in me kont.
Ligt dat aan mijBen van schrik maar een internetcafe ingedoke, maar hier zitten ze ook
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:20 schreef postmortum het volgende:
zeker een fok! meet aan de gang
hier moest ik om lachen.....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:20 schreef postmortum het volgende:
Nee, dan zou de TS waarschijnlijk in de speeltuin zittenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:20 schreef postmortum het volgende:
was dat niet jody bernal's fok pseudoniem?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:21 schreef Hunk het volgende:
[..]Zoveel flikkers zijn hier toch niet? Ik weet alleen SCH, Nietzman en herald
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:23 schreef Henny_Huisman het volgende:
Soort zoekt soort, jeweets......
Ben geen mietjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:23 schreef Henny_Huisman het volgende:
Soort zoekt soort, jeweets......
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken, enge stalker
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:21 schreef JeRa het volgende:
Hunk, wat was nou die kneuzenactie van je van vorig jaar? Linkje?
Ooit wel eens van de gaypride gehoord?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:17 schreef Hunk het volgende:
Wat zijn er ineens veel homo's in Amsterdam. Heb niks tegen flikkers. Maar ik ben vandaag een dagje met me vriendin in Amsterdam, staan er overal van die rugridders. Een kneep zelfs in me kont.
Ligt dat aan mijBen van schrik maar een internetcafe ingedoke, maar hier zitten ze ook
Dan zul je er zo wel uitzien.quote:
Alles!!!!!!111quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:25 schreef Hunk het volgende:
enge stalker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |