niet als je 17 bentquote:op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef caesu het volgende:
ze mag zelf weten wat ze allemaal door haar clit boort.
als je hem eigenhandig verwijdert vind ik dat ook behoorlijk incestues.quote:
incest is sex, als ik m eruit rag zal ze er niet van genieten.quote:op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef caesu het volgende:
[..]
als je hem eigenhandig verwijdert vind ik dat ook behoorlijk incestues.
dan nog, als haar vriend met het idee komt en zij ziet dat wel zitten, wat maakt het dan uit? net alsof zo'n piercing haar gaat veranderen of negatieve invloed op haar heeft.quote:op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef deathtrail het volgende:
eh ja als het het idee van die vriend is vind ik het idd belachelijk. als het haar eigen keuze is, dan zou je die moeten respecteren. probeer haar over te halen op z'n minst zelf er eens goed over te denken ipv te doen wat haar vriendje zegt.
ze lijkt ouder dan 17, denk dat ze niet naar haar id vragenquote:op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef geluck het volgende:
let it go.... mischien biktalk... en bij zoiets moet er altijd een ouder bijzijn!
goed gezegd.quote:op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef don_vanelli het volgende:
met alle respect voor de ts, maar je hebt niet eens het recht om je daarmee te bemoeien. als je 17 bent (ik weet natuurlijk niet of ze zich enigszinds volwassen gedraagd) heb je echt wel enig besef van de leefwereld waar je in zit hoor. dat je je 'kleine' zusje wilt beschermen is logisch, maar je moet haar niet overbeschermen. dat jij een clitpiercing niks vindt doet er toch niks toe wat jij wilt?
ik bedoel, ik ben ook als ik uitga vaak straalbezopen en wat mijn zus ervan vindt zal mij echt een rotzorg zijn eerlijk gezegd. want ik vraag me eigenlijk af met welk doel je je zusje in bescherming neemt. als je 17 bent ben je echt wel toe aan sex, dus dat lijkt mij het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |