niet als je 17 bentquote:op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef caesu het volgende:
ze mag zelf weten wat ze allemaal door haar clit boort.
als je hem eigenhandig verwijdert vind ik dat ook behoorlijk incestues.quote:
incest is sex, als ik m eruit rag zal ze er niet van genieten.quote:op woensdag 2 november 2005 23:31 schreef caesu het volgende:
[..]
als je hem eigenhandig verwijdert vind ik dat ook behoorlijk incestues.
dan nog, als haar vriend met het idee komt en zij ziet dat wel zitten, wat maakt het dan uit? net alsof zo'n piercing haar gaat veranderen of negatieve invloed op haar heeft.quote:op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef deathtrail het volgende:
eh ja als het het idee van die vriend is vind ik het idd belachelijk. als het haar eigen keuze is, dan zou je die moeten respecteren. probeer haar over te halen op z'n minst zelf er eens goed over te denken ipv te doen wat haar vriendje zegt.
ze lijkt ouder dan 17, denk dat ze niet naar haar id vragenquote:op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef geluck het volgende:
let it go.... mischien biktalk... en bij zoiets moet er altijd een ouder bijzijn!
goed gezegd.quote:op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef don_vanelli het volgende:
met alle respect voor de ts, maar je hebt niet eens het recht om je daarmee te bemoeien. als je 17 bent (ik weet natuurlijk niet of ze zich enigszinds volwassen gedraagd) heb je echt wel enig besef van de leefwereld waar je in zit hoor. dat je je 'kleine' zusje wilt beschermen is logisch, maar je moet haar niet overbeschermen. dat jij een clitpiercing niks vindt doet er toch niks toe wat jij wilt?
ik bedoel, ik ben ook als ik uitga vaak straalbezopen en wat mijn zus ervan vindt zal mij echt een rotzorg zijn eerlijk gezegd. want ik vraag me eigenlijk af met welk doel je je zusje in bescherming neemt. als je 17 bent ben je echt wel toe aan sex, dus dat lijkt mij het probleem niet.
ik weet niet of je in een dorp woont of in een stad. maar mocht er maar 1 of enkele zaken in de buurt zijn waar het zetten van zo'n piercing mogelijk is dan kun je daar al vast langsgaan om te waarschuwen voor een minderjarig meisje dat een clitpiercing wil zetten. verder zou je een foto mee kunnen nemen.quote:op woensdag 2 november 2005 23:39 schreef hunk het volgende:
[..]
ze lijkt ouder dan 17, denk dat ze niet naar haar id vragen
het is natuurlijk algemeen bekend dat incest een zaak van genot is voor alle betrokkenenquote:op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef hunk het volgende:
[..]
incest is sex, als ik m eruit rag zal ze er niet van genieten.
ja, of je geeft haar een kuisheidsgordel en flikkert het sleuteltje wegquote:op woensdag 2 november 2005 23:48 schreef 0 het volgende:
[..]
ik weet niet of je in een dorp woont of in een stad. maar mocht er maar 1 of enkele zaken in de buurt zijn waar het zetten van zo'n piercing mogelijk is dan kun je daar al vast langsgaan om te waarschuwen voor een minderjarig meisje dat een clitpiercing wil zetten. verder zou je een foto mee kunnen nemen.
quote:op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef openminded het volgende:
laat je zus lekker doen wat ze zelf wil. als je 17 bent kun je dat echt wel zelf beslissen.
zonder toestemming van ouders is het voor die zaken gewoon verboden om zo'n piercing te zetten.quote:op woensdag 2 november 2005 23:50 schreef xennia het volgende:
[..]
ja, of je geeft haar een kuisheidsgordel en flikkert het sleuteltje weg
en zonder toestemming van een broer?quote:op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef 0 het volgende:
[..]
zonder toestemming van ouders is het voor die zaken gewoon verboden om zo'n piercing te zetten.
als de ouders het met dochterlief eens zijn heeft de broer zich er verder niet mee te bemoeien.quote:op woensdag 2 november 2005 23:52 schreef xennia het volgende:
[..]
en zonder toestemming van een broer?
quote:op woensdag 2 november 2005 23:46 schreef yabadab het volgende:
tsja. kleine meisjes worden groot. je moet je daar niet mee bemoeien.
maar als je d'r vriendje niet mag, dan kun je hem gerust in elkaar beuken hoor ! dat hoort een goede broer te doen.![]()
daarom is de discussie nog wel interessant.quote:op woensdag 2 november 2005 23:53 schreef laton het volgende:
lauwe lemming
zus gaat tongpiercing nemen
waar bemoei jij je mee? ze hoeft en heeft van jou geen toestemming nodig. ga anders even lekker lopen klikken bij je ouders zegquote:op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef hunk het volgende:
mijn zus (17) wil een clitpiercing. ik hoorde t van een vriend die bevriend is met haar vriend. vanavond confronteerd ik haar ermee en ze zei dat t zo is en dat ik me er niet mee moet bemoeien. maar ik vind dat t niet kan. ze is minderjarig en sowieso wil ik niet dat ze op die manier met sex omgaat. ik heb gezegd dat als ze het doorzet ik het eigenhandig verwijder en die vriend van haar hoeft niet meer bij ons thuis te komen. het was zijn idee en hij kan een ros voor zn kop krijgen.
ik weet niet wat erger is, een nietje door je clit of een broer met losse handjes.quote:op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef hunk het volgende:
ik heb gezegd dat als ze het doorzet ik het eigenhandig verwijder en die vriend van haar [...] kan een ros voor zn kop krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |