Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Godshand het volgende:
omdat hun pooiers geld willen...
8x5 is 40quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.
je kan ook proberen een 1 night stand te versieren...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben ze misschien 2x 50 euro per uur, kunnen ze beter 8x 15 euro per uur hebben. Mannen komen toch klaar binnen 5 minuten.
sukkels gaan naar de hoeren, one night stands.......in hun dromen. gewoon betalen. niet zeiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
je kan ook proberen een 1 night stand te versieren...
kost niets
BrauN zijn grootvader zei ook al zoiets.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Gabry het volgende:
Zoals mijn grootvader altijd zei:
M'n rechterhand is gratis![]()
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Gabry het volgende:
Zoals mijn grootvader altijd zei:
M'n rechterhand is gratis![]()
Misschien was het wel dezelfde man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Overlast het volgende:
[..]
BrauN zijn grootvader zei ook al zoiets.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?
Als je z'n telefoon nummer wil kan je het ook gewoon vragenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Dus jij liet je altijd aftrekken door je opa?
Nee dank je, ik heb het telefoonnummer van Sunchaser al, die geeft er ook nog een extragratis pijpbeurt bij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je z'n telefoon nummer wil kan je het ook gewoon vragen![]()
De schuld ligt bij de emancipatie van de vrouw.quote:Waarom zijn hoeren zo duur?
vrouwen zouden gewoon een man moeten dienen. SHP-chicks weten hoe het hoord!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Gabry het volgende:
Even ontopic:
[..]
De schuld ligt bij de emancipatie van de vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |