Aan de uitspraak van Tong. Het is de bewuste keuze van DIGGER om Glenn en Kady zo op te voeden. Waarom je daar zó over uitlaten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben zelf 2-talig opgevoed en heb het altijd een interessant issue gevonden maar als jij dingen van ons kan corrigeren of nuanceren uit je ervaringen, schroom dan vooral niet.
[..]
Lelijke zin![]()
Ik vind het wel redelijke reacties eigenlijk, waar stoor je je dan aan.
Dees ook ni hoor!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
borisz is gewoon een prutser, want die had niet eens een fatsoenlijke OP
Oh, dat is gewoon algemene irritatie en komt denk ik vooral de stelligheid en felheid en uitgesprokenheid waarmee DIGGER hier vaak komt en hij fulmineert hier toch regelmatig over alles wat Nederlands is. Ik heb hem een paar keer ontmoet en weet dat het een lieve dikke schreeuwlelijk is zonder oren dus ik vind het wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aan de uitspraak van Tong. Het is de bewuste keuze van DIGGER om Glenn en Kady zo op te voeden. Waarom je daar zó over uitlaten.
Is wel liefquote:Jammer dan, vooral dat ik het me zo aantrek.
Beetje jammer om de rest van Hools op één hoop te gooien met pascalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
borisz is gewoon een prutser, want die had niet eens een fatsoenlijke OP
Ga jejezelf nu quotenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje jammer om de rest van Hools op één hoop te gooien met pascal![]()
DIGGER's schoonfamilie maakt vooral lekkere limoncello!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon algemene irritatie en komt denk ik vooral de stelligheid en felheid en uitgesprokenheid waarmee DIGGER hier vaak komt en hij fulmineert hier toch regelmatig over alles wat Nederlands is. Ik heb hem een paar keer ontmoet en weet dat het een lieve dikke schreeuwlelijk is zonder oren dus ik vind het wel aandoenlijk.
[..]
Is wel liefHoest met de weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?
Agh waarschijnlijk heel veel Fok! termen dus die begrijp je welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik moet me straks weer voorbereiden om een Bommels dialect te proberen te verstaan.![]()
Ik hou meer van limoncontrabasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER's schoonfamilie maakt vooral lekkere limoncello!
Zou ie dan de hele dag, na iedere zin, die smilie nadoen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh waarschijnlijk heel veel Fok! termen dus die begrijp je wel
Ik denk dat hij gewoon de hele dag met z'n tong uit z'n bek loopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou ie dan de hele dag, na iedere zin, die smilie nadoen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER's schoonfamilie maakt vooral lekkere limoncello!
Ik niet. Limoncello is lekker!quote:
Tong80 kwijlt een beetje inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou ie dan de hele dag, na iedere zin, die smilie nadoen?
Wij weten het ja. Mevrouw DD hoefde het niet perse te weten, ik wel. Het was de eerste vraag van de gynaecoloog bij de (uitgebreide) echo met 21 weken. Het maakt en maakte me overigens niks uit wat het is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Suijk het volgende:
Weten jullie al of het een jongetje of meisje wordt DD? Niet dat je het zult vertellen, maar ik kan me voorstellen dat je het toch al weet?
Mojito!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik niet. Limoncello is lekker!
* Dylan Dog heeft trouwens eerder op de avond bij de Gall&Gall een Bacardi-Mojito kit gekocht voor ¤ 19, 99...
jup ff luisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef borisz het volgende:
trouwens voor alle fans: Straks om 1 uur, rob stenders terug op 3fm, samen met ekdom
Ik doe het in één keer goed, mijn manier is met goede spelling en grammatica, waarom zou je het eerst anders doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef borisz het volgende:
als ik een verslag maak, dan maak ik hem eerst zeg maar op mijn manier en daarna controleer ik de grammatica en spelling heel erg goed, dan krijg ik vaak de complimenten van het goede taalgebruik. maar nu ben ik daar vaak te lui voor
het meeste is wel goed maar toch, als ik bezig ben gaat het goede wel vanzelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik doe het in één keer goed, mijn manier is met goede spelling en grammatica, waarom zou je het eerst anders doen
Nog een reden om daar naar toe te gaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's een specialiteit van Oosterkade.
De Nederlandse vlag hangt hier fier naast m'n AJAX-vlag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
Hup Holland Hup
Geen fan, integendeel zelfs. Is die irritante sidekick er ook bij, hoe heet ie, Siebelink? Yukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef borisz het volgende:
trouwens voor alle fans: Straks om 1 uur, rob stenders terug op 3fm, samen met ekdom
Waar ik me een beetje zorgen om maak, mijn kleine neefjes en nichtjes hebben MSN en soms dan typen ze wat naar mij, maar dus in die stomme MSN taal (tog, juh hep nix, etc). Als je dat al vanaf zo jong doet, volgens mij kom je daar moeilijk van af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
het meeste is wel goed maar toch, als ik bezig ben gaat het goede wel vanzelf
Het komt zelfs voor in opstellen etc.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar ik me een beetje zorgen om maak, mijn kleine neefjes en nichtjes hebben MSN en soms dan typen ze wat naar mij, maar dus in die stomme MSN taal (tog, juh hep nix, etc). Als je dat al vanaf zo jong doet, volgens mij kom je daar moeilijk van af.
Tot straks!quote:
Bizar, maar wel begrijpelijk. Sommige van die kinderen brengen meer tijd op MSN door dan op school.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt zelfs voor in opstellen etc..
Van die kinderen die zo typen stromen er een paar door naar de leraren opleiding en uiteindelijk gaat heel Nederland zo typen/schrijven.... Over 15 jaar krijgen we een nieuwe spellingswijzigingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bizar, maar wel begrijpelijk. Sommige van kinderen brengen meer tijd op MSN door dan op school.
Vlgs my maakt dah nix uit tog? Juh hrt er nix vn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
Waar ik me een beetje zorgen om maak, mijn kleine neefjes en nichtjes hebben MSN en soms dan typen ze wat naar mij, maar dus in die stomme MSN taal (tog, juh hep nix, etc). Als je dat al vanaf zo jong doet, volgens mij kom je daar moeilijk van af.
ik gebruik nog wel is de 8 en de ff verder is het meeste normaal abnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe is niet zo saai joh!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
De meest voorkomende taalergenis van mij op Fok! is:
mensen die is, i.p.v. eens typen.
Doe is een plaatje ofzo.
Spreektaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
Doe is een plaatje ofzo.
over jan S heb ik niks gehoord/gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen fan, integendeel zelfs. Is die irritante sidekick er ook bij, hoe heet ie, Siebelink? Yuk
Zoiets ja. Ik type dan naar mijn neefje dat ik hem niet begrijpquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vlgs my maakt dah nix uit tog? Juh hrt er nix vn.
stond: ik vindt erbij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:33 schreef Eilanden het volgende:
Eerder deze week stond er een bericht op de FP over de meest gemaakte taalfouten op het forum .... schokkend!
De nummer 1 kon je alleen niet serieus nemen. Dat komt door die randdebiel Maikuuuuuulquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:33 schreef Eilanden het volgende:
Eerder deze week stond er een bericht op de FP over de meest gemaakte taalfouten op het forum .... schokkend!
Of hij werdt zie ik ook steeds vaker. Dat zijn geen tikfouten meer.quote:
De parkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik blijf allergisch voor
Hij besteld
hun zeggen
de huis
dat soort shit...
Erkenningquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
Voreg een held noemen is pas taalvervuiling
Hehe, sowieso, ook een leuke ja.quote:
quote:
Jullie gaan het nog even bijleggen?quote:
Wij gaan de weeeen opwekkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Jullie gaan het nog even bijleggen?
dr zitten fouten bij die ik ook wel eens maak, sowieso daar ben ik is op gewezen en doe ik niet meer foutquote:
eens, hopelijk doe je die ook niet meer fout danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:43 schreef borisz het volgende:
[..]
dr zitten fouten bij die ik ook wel eens maak, sowieso daar ben ik is op gewezen en doe ik niet meer fout![]()
op een ander forum had ik daarover zelfs een eigen topic omdat ik van sowieso iets heel leuks maaktequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
eens, hopelijk doe je die ook niet meer fout dan.
Slaapse damequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef clauwheee het volgende:
Deze dame gaat slapen, op naar de laatste twee vrije dagen met, als het goed is, nog lekker weer
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Steeds maar weer die vastloper!
tong weer aan het werk.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Steeds maar weer die vastloper!
tong weer aan het werk.
Dankje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
Sterkte golfer
ik ga ook slapie doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapie doen!
Slaaaaaaaaaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
Doe is een plaatje ofzo.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
ik gebruik nog wel is de 8 en de ff verder is het meeste normaal abn
Die had ik ook al gespotquote:
hertelling voor de pronoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:48 schreef Ambrosius het volgende:
Rondje van Pereiro, hij wint de Tour.
Zal wel NL en Fries zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef rubbereend het volgende:oi
welke 2 talen heeft SCH dan via zn opvoeding geleerd?
Fries is geen taalquote:
Welke dvd's?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo dan.
Kleren, boodschappen, dvd's en wiet gekocht. Ik ben klaar voor het weekend
Fries vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef rubbereend het volgende:oi
welke 2 talen heeft SCH dan via zn opvoeding geleerd?
Mocht er tijdens m'n vakantie gezinsuitbreiding komen, krijg ik dan te horen wanneer Allesandro Giancarlo het licht ziet? Succes iig!quote:
waarom dan? Omdat dat door de Taalunie zo erkent is?quote:
Het wetboek erkent het ook als taalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom dan? Omdat dat door de Taalunie zo erkent is?
Ik blijf het geen taal vinden, gewoon dialect.
Ik mep Friezen laveloos met dat wetboek for breakfast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het wetboek erkent het ook als taal
Hey, da's interessante kost!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef methodmich het volgende:
Als je het goed wilt aanleren moet je inderdaad jong beginnen -Wolf-. Op latere leeftijd is het veel lastiger, ook al omdat je dan invloeden uit je eerste taal meeneemt.
Lees verder NT2 van René Appel.
link
Het was weer een ouderwets gezellig in Helmondquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, Diekie is slecht.
Oh ja, dat is ook nog.quote:
waar zit je precies vastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Wie maakt mij los - 2 secondenlijm gebruikt
Dat zullen zij ook zeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook nog.
Leuk. Even naar exentriekelingen kijken.
veel plezier! Is Tong al in een trein gesprongen of loopt hij nog in paniek rond op het station van Bommel omdat hij twijfelt welke van de 2 perrons hij moet hebben?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:13 schreef golfer het volgende:
Middag!
Straks dus even indrinken in de kroeg in Amsterdam en dan op naar het AT met het gespuis.
ja inderdaad een donkere afgesloten ruimte is dan veel veiligerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
De Gay Pride... de reden dat wij vanmiddag niet de stad in gaan maar eerst naar de bios ofzo
Zover ik weet is m'n maat niet van de herenliefde dus betrouwbaar jahquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja inderdaad een donkere afgesloten ruimte is dan veel veiliger
Als het goed is stapt ie zo rond 2 uur een trein in, als ie het station van Bommel althans weet te vinden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier! Is Tong al in een trein gesprongen of loopt hij nog in paniek rond op het station van Bommel omdat hij twijfelt welke van de 2 perrons hij moet hebben?
Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon proberen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw donderdag afrijden
(zal toch wel zakken)
Tuurlijk, ik laat iets weten! Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Mocht er tijdens m'n vakantie gezinsuitbreiding komen, krijg ik dan te horen wanneer Allesandro Giancarlo het licht ziet? Succes iig!
(Voor belangrijke voetbalzaken houd ik me ook aanbevolen)
Je moet het eigenlijk tegen niemand zeggen, nu zak je geheid.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het goed is stapt ie zo rond 2 uur een trein in, als ie het station van Bommel althans weet te vinden.![]()
Ik had ook net nog mijn jas aan toen ik van het werk naar huis liep. Maar al vrij snel deed ik hem toch maar uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
Die debiel die net als enige met jas aan rond liep in de binnenstad.
Dat was ik
iig pak gekocht, 2 overhemden, 2 stropdassen en mooie schoenen
De wetenschappers zijn het erover eens dat zoals ik begrijp dat jullie het doen niet zo goed is. Een kind 2-talig opvoeden wordt vrij positief gevonden maar 1-talig in een taal die niet de taal van het land is, is juist niet zo goed en daar komen juist de problemen met veel allochtone kinderen vandaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Trouwens alle wetenschappers zijn het er ook over eens. En al waren ze dat niet, ik zie mezelf als het voorbeeld dat het allemaal goed komt![]()
Hoe weet jij dat van de wetenschappers? Ik krijg niet anders te horen dat je eerst de moedertaal 'moet' leren omdat dat Nederlands vanzelf wel komt. Maar het kan zijn dat jouw consultatiebureau artsen iets anders zeggen. Verschilt per bureau natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
De wetenschappers zijn het erover eens dat zoals ik begrijp dat jullie het doen niet zo goed is. Een kind 2-talig opvoeden wordt vrij positief gevonden maar 1-talig in een taal die niet de taal van het land is, is juist niet zo goed en daar komen juist de problemen met veel allochtone kinderen vandaan.
Voor de rest moeten jullie het zelf weten maar er is natuurlijk wel een kans dat hij een taalachterstand oploopt. Ik versta jou ook niet trouwens![]()
Prettige vakantie.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef VoreG het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017067.php
Ja we komen net uit de stad, er is Caribisch Carnaval. Van 15.00 tot 18.30 is er een straatparade. Wij wonen aan de goede kant van het centrum geloof ik, hier komt niks langs. Het is erg druk in de stad. Denk dat wij zo de 'rust' van het plantsoen op gaan zoekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef Gollemrulez het volgende:
he clauwheee wat dendert er door mijn straat, is er een soort carnaval in grunn ofzo?
wtf is een stijger?quote:
vroegah........ nog voor Vietnamquote:
Krijgen we dit weer...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroegah........ nog voor Vietnam
Bluezz gaat nu al losquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga richting Bloemendaal-station lopen.
Tot vanavond allemaal en SCH, pas je goed op Bluezz?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef Radegast het volgende:
Bobby Robson is met een ambulance afgevoerd naar een ziekenhuis nadat hij zich niet goed voelde tijdens een wedstrijd van Ipswich...Clubarts van Ipswich ging mee in de ambulance.
Hopelijk is het niet iets al te ernstigs...
We hebben wel een supergrote Albert Heijn hier niet erg ver vandaan waar ze superveel hebben, maar die is wel verder dan die andere twee en over het algemeen ook weer een stuk duurderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef clauwheee het volgende:
Niet? Wij hebben er hier twee redelijk vlakbij. Maar de nieuwe bij het voetbalstadion is echt super. Groot en ze hebben er echt alles.
Je hebt dus erg gezellig gehadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:43 schreef MaxPower het volgende:SKUTSJESILEN IS MYN NOCHT
![]()
PFFFFFFFFFFFF MAXZCHTIG MOAI OP E DYK LEKKER BIERTJES DRINKEJ BOOTJES KIJKEN>>![]()
![]()
Euroshopperquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Dat is het nadeel van de Albert Heyn, erg veel keuze maar vaak toch net duurder dan elders.
KJIK WEL IUT BJI HET OVRESTEKNE!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef MaxPower het volgende:
spERMARKT KLINKT ERG DBUIEUS IK BEDOEKL SUPERMARKT!
Ach dat maken we allemaal wel eens mee. Zo nu en doen een keer goed zat worden is helemaal niks mis meequote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach dat maken we allemaal wel eens mee. Zo nu en doen een keer goed zat worden is helemaal niks mis mee
Hé, de CL knop weer gevonden en uitgezet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
cola en een busje pringles gehaald heeft.
Al een keertje die bacalaitos geprobeerd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:00 schreef dndiek het volgende:
net heerlijke inktvisringen en scampi's gehad
Hoe is het met Bos?
Deze week gaat het gebeurenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Al een keertje die bacalaitos geprobeerd?![]()
de keren dat ik zelf kookte, had ik de mix niet en verder is er alleen maar voor me gekooktquote:
Co is een huiliequote:
poker, poker of pokerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef rubbereend het volgende:oi
bier ligt koud vrienden zijn onderweg.......... 3 keer raden wat we gaan doen....
Kijken naar het ATquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef rubbereend het volgende:oi
bier ligt koud vrienden zijn onderweg.......... 3 keer raden wat we gaan doen....
Was ie op TV, of heeft hij weer iets gedaan/gemistquote:
Hij is in een geniale grap van mij gestonkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was ie op TV, of heeft hij weer iets gedaan/gemist![]()
\\quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is in een geniale grap van mij gestonken
Nou briljant voor mij dus.Ik schrok me kapot.Voor een ander gewoon leuk iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Nou ja 'briljant' ...Leuke grap, maar briljant......
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Hij kruipt echt in de huid van hoor, SCHpringt ook op als er een doelpunt valt
De poes of Bluezz ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef SCH het volgende:
Ze denkt nu dat ik golfer ben, gaat ze aan me zitten
Ja volgende keer beter.Traditie moeten we wel instandhouden. Anders pikken we gewoon een andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat je reisje niet door is gegaan tong.
Ik herken briljantie heel goed, maar heb het bij jou niet kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
Jij herkent briljantie maar moeilijk eilantsie
Zeker jaloersch op me dat ik met de paaldanseres op stapmocht.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik herken briljantie heel goed, maar heb het bij jou niet kunnen ontdekken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:04 schreef Bluezz het volgende:
BlueSCH vanmiddag :
(als de kat van huiSCH is)
[afbeelding]
![]()
BlueSCH vanmiddag :
[afbeelding]
![]()
BlueSCH vanmiddag :
[afbeelding]
![]()
Dan wel een heteroman met gay-trekjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
Je zou toch eerder denken dat het een heteroman met een pot is als je die foto ziet
SCHmijt die homo het huis uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
Je zou toch eerder denken dat het een heteroman met een pot is als je die foto ziet
Maak ook eens een foto van hem als hij zich emotioneel aan het opwinden is over allerlei POL topics ofzo?quote:
Moet jij niet even de vuilniszakken buiten zetten ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Eilanden het volgende:
Kijkend naar dat buikje mag je wel wat fanatieker gaan lopen SCH![]()
Ik ben zwanger van geluk vandaagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je helm te zien zitten.
Nee, want dan heb ik kans een bon te krijgen van de milieupolitiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij niet even de vuilniszakken buiten zetten ofzo![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je helm te zien zitten.
Gewoon ouderwetSCH een briefje achterlatenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef SCH het volgende:
Hoe zeg ik nou tegen Bluezz dat ik naar huis ga?
Ben bang dat ze instort.
Of een pakje sigaretten halen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetSCH een briefje achterlaten
SCH says : Shit vergeten het gas uit te draaien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef SCH het volgende:
Hoe zeg ik nou tegen Bluezz dat ik naar huis ga?
Ben bang dat ze instort.
Anders wordt SCH levend door de katten verscheurd zodra die de deur open doetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
De katten moeten eten hebben, anders was ik heel graag wat langer gebleven lieverd.
KUTSCHmoesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
De katten moeten eten hebben, anders was ik heel graag wat langer gebleven lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |