abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40496455

Laat ik daar mee beginnen......

Ik heb beneden in de huiskamer een laptop Amilo, Windows XP,enz.enz. Alles erop en eraan.
Boven heb ik een computer staan met grote harde schijven. Pentium 4/3000mhz, 1Gb. Enz. enz.
Alles werkt 100% alleen op 1 ding na @##$#%$
Om de dag loopt die computer helemaal vast als er een screensaver in beeld komt. Ik heb met de laptop geen toegang krijgen met de computer boven.....dus weer naar boven en het enige wat mogelijk is is de reset knop want alle toetsen werken niet meer......en dat lijkt mij ook niet lekker voor de computer als ie elke dag zo'n boot krijgt......

Nu zullen jullie zeggen.....doe dan die screensaver uit......maar die staat uit!
En TOCH krijg ik die fucking Windows XP logo in beeld......
Wat moet ik doen om dat ding uit te schakelen! Wie leidt mij naar het vinkje.....

Wie weet het?

Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:10:42 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_40496516
Overhevelen op Jp-Crush niet gelijk maar eerst ft op jupil doen daarna met Braingrom op de overspoel van de herpband en heffen op obscuur. Moet lukken of je moet nog een oude frontloadreflector hebben die spoileren op minor in disc.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:11:00 #3
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_40496525
Tabblad van de screensaver:

'Wacht': op héél veel minuten zetten
óf vinkje uitzetten bij 'welkomstvenster weergeven'.

Waarom zou je PC vastlopen bij een Windows logo? Het is waarschijnlijker dat deze vastloopt als hij je monitor in de 'slaapstand' probeert te zetten.
Ga doorrrrrr!
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:11:49 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_40496554
Tablad ja maar wel op de oude quest replier.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:15:07 #5
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_40496690
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Tablad ja maar wel op de oude quest replier.

Houd jij je nou maar bezig in ONZ en SPT
Ga doorrrrrr!
pi_40496749
Sukkels
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:17:39 #7
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_40496778
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:16 schreef sloopkogel het volgende:
Sukkels
Hallo, mijn bericht is serieus bedoeld hoor...

Offer ik daar mijn nachtrust voor op
Ga doorrrrrr!
pi_40500425
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:17 schreef Ablaze het volgende:

[..]

Hallo, mijn bericht is serieus bedoeld hoor...

Offer ik daar mijn nachtrust voor op
Was ook niet tegen jou bedoeld maar voor die andere sukkel.......

Maar goed.....computer boven is weer vast gelopen......ga gelijk even kijken naar de slaapstand van dat ding.....je hoort.....
pi_40501866
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_40505563
Nope....slaapstand staat uitgeschakeld
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:22:27 #11
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_40506452
Heb je de drivers al proberen up te daten van je videokaart? Kijk anders in je event log of er hardwarematig iets fout ging. (event viewer, onder controlpanel->administrative tools)
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_40507887
Kijk eens of je in C:\Windows(\system32\)minidump .dmp filetjes kunt vinden (64kb per stuk).

Als dat het geval is, moet je even de 10 meest recente in een mailtje gooien en even naar mij opsturen. Dan trek ik ze wel even door de debugger heen om te kijken of ik iets meer kan zien.

Aanbod ingetrokken... ik blijf mijn spambox niet in de gaten houden. TS heeft er blijkbaar niet zoveel belang bij, anders hoor ik het wel.

[ Bericht 11% gewijzigd door RiDo78 op 06-08-2006 09:06:44 ]
Don't hurry, be crappy!
pi_40545464
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:27 schreef RiDo78 het volgende:
Kijk eens of je in C:\Windows(\system32\)minidump .dmp filetjes kunt vinden (64kb per stuk).

Als dat het geval is, moet je even de 10 meest recente in een mailtje gooien en even naar mij opsturen. Dan trek ik ze wel even door de debugger heen om te kijken of ik iets meer kan zien.

Aanbod ingetrokken... ik blijf mijn spambox niet in de gaten houden. TS heeft er blijkbaar niet zoveel belang bij, anders hoor ik het wel.
Kerel.....ik ben effe een aantal uren het huis uit geweest.....betekent dat dan dat ik niet geinterreseerd ben??????
pi_40547901
Okay, als je ze die files hebt mag je ze alsnog doorsturen.

Overal waar mijn mail- of msn-adres publiekelijk te zien is, vul ik mijn hotmail-spambox in. Gevolg is dat daar alle spam op binnen komt en mijn gewone adres gevrijwaard blijft van de minimaal 100 spamberichten die ik per dag in mijn hotmail-bak vind.

En jouw mailtje(s) terug vinden tussen 100 spam-mailtjes is nog te doen. Maar er zijn grenzen. Vandaar dat ik zo reageerde.
Don't hurry, be crappy!
pi_40639118
Nu heb je 3 dagen de kans gehad om die dumps op te sturen, maar nu stop ik echt met het doorspitten van de spam-rotzooi in mijn hotmailbox. Ik ga dus weer eens per maand 'select all -> delete' uitvoeren zonder te kijken wat er binnengekomen is.
Don't hurry, be crappy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')