Aan de uitspraak van Tong. Het is de bewuste keuze van DIGGER om Glenn en Kady zo op te voeden. Waarom je daar zó over uitlaten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben zelf 2-talig opgevoed en heb het altijd een interessant issue gevonden maar als jij dingen van ons kan corrigeren of nuanceren uit je ervaringen, schroom dan vooral niet.
[..]
Lelijke zin![]()
Ik vind het wel redelijke reacties eigenlijk, waar stoor je je dan aan.
Dees ook ni hoor!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
borisz is gewoon een prutser, want die had niet eens een fatsoenlijke OP
Oh, dat is gewoon algemene irritatie en komt denk ik vooral de stelligheid en felheid en uitgesprokenheid waarmee DIGGER hier vaak komt en hij fulmineert hier toch regelmatig over alles wat Nederlands is. Ik heb hem een paar keer ontmoet en weet dat het een lieve dikke schreeuwlelijk is zonder oren dus ik vind het wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aan de uitspraak van Tong. Het is de bewuste keuze van DIGGER om Glenn en Kady zo op te voeden. Waarom je daar zó over uitlaten.
Is wel liefquote:Jammer dan, vooral dat ik het me zo aantrek.
Beetje jammer om de rest van Hools op één hoop te gooien met pascalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Eilanden het volgende:
borisz is gewoon een prutser, want die had niet eens een fatsoenlijke OP
Ga jejezelf nu quotenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje jammer om de rest van Hools op één hoop te gooien met pascal![]()
DIGGER's schoonfamilie maakt vooral lekkere limoncello!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon algemene irritatie en komt denk ik vooral de stelligheid en felheid en uitgesprokenheid waarmee DIGGER hier vaak komt en hij fulmineert hier toch regelmatig over alles wat Nederlands is. Ik heb hem een paar keer ontmoet en weet dat het een lieve dikke schreeuwlelijk is zonder oren dus ik vind het wel aandoenlijk.
[..]
Is wel liefHoest met de weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?
Agh waarschijnlijk heel veel Fok! termen dus die begrijp je welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
Ik moet me straks weer voorbereiden om een Bommels dialect te proberen te verstaan.![]()
Ik hou meer van limoncontrabasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER's schoonfamilie maakt vooral lekkere limoncello!
Zou ie dan de hele dag, na iedere zin, die smilie nadoen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh waarschijnlijk heel veel Fok! termen dus die begrijp je wel
Ik denk dat hij gewoon de hele dag met z'n tong uit z'n bek loopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou ie dan de hele dag, na iedere zin, die smilie nadoen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER's schoonfamilie maakt vooral lekkere limoncello!
Ik niet. Limoncello is lekker!quote:
Tong80 kwijlt een beetje inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou ie dan de hele dag, na iedere zin, die smilie nadoen?
Wij weten het ja. Mevrouw DD hoefde het niet perse te weten, ik wel. Het was de eerste vraag van de gynaecoloog bij de (uitgebreide) echo met 21 weken. Het maakt en maakte me overigens niks uit wat het is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef Suijk het volgende:
Weten jullie al of het een jongetje of meisje wordt DD? Niet dat je het zult vertellen, maar ik kan me voorstellen dat je het toch al weet?
Mojito!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik niet. Limoncello is lekker!
* Dylan Dog heeft trouwens eerder op de avond bij de Gall&Gall een Bacardi-Mojito kit gekocht voor ¤ 19, 99...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |