Dôhquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:36 schreef Roellio het volgende:
Zoals je ziet heb ik een vooruitziende blik!
quote:We present the Green Lizard from Holland on the Main Stage at the place of Ill Nino. The Green Lizard is a well established band from The Netherlands.
quote:Green Lizard built up a solid live reputation throughout the Netherlands, confirmed two years later when they won Holland's biggest and most prestigious rock contest called De Grote Prijs Van Nederland.
Hebben ze het wel over dezelfde band?quote:The band finally received national appreciation in 2001, when they were awarded the Silver Harp for 'IDENTITY'.
Ja dat komt omdat 3 kwart van de wereldbevolking in azie woont, daar heb je altijd wel iemand die je muziek kan waarderen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef _alejandro het volgende:
En direct die het zo goed deed in Azië, daar kwam die Spike erachter dat hij toch fans had!
Eigen privé touringcar man! Kom zeg, ik ben toch verdeurie geen pauper!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef Breuls het volgende:
NS-advies voor treinreizen: Lelystad voor Amsterdammers en Noord-Hollanders, en 't Harde voor anderen. Speciaal Lowlandsretour is geldig van donderdag t/m maandag.
* Dark_Angelus checkt alvast inquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Roellio het volgende:
[..]
Eigen privé touringcar man! Kom zeg, ik ben toch verdeurie geen pauper!
Hij zit al vol, helaasch. 62 man reprezent!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus checkt alvast in
* Dark_Angelus checkt dan maar in bij die gele rakker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hij zit al vol, helaasch. 62 man reprezent!
Maar da's niet eerlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Baserunner het volgende:
Hihi, OV studentenkaart is vanaf de 16e geldig, ik reis dus geheel gratuit
Die NS kan oprotten met z'n advies. Vanuit veel plaatsen in Zuid-Holland scheelt naar Lelystad gaan je 15-20 minuten tov. 't Harde. Ik ga dus echt niet dat advies opvolgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef Breuls het volgende:
NS-advies voor treinreizen: Lelystad voor Amsterdammers en Noord-Hollanders, en 't Harde voor anderen. Speciaal Lowlandsretour is geldig van donderdag t/m maandag.
Ik heb 't nog nooit druk meegemaakt op station Lelystadquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat het advies wellicht te maken heeft met het aantal mensen, niet met de reistijd.
Of ik werk gewoon genoeg om dit te betalen en ook nog me andere dingen te kunnen kopen... Gewoon mams de was laten doen should be 'nuffquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef EvilMistress het volgende:
Laat die arme studentjes ook hun voordeel hebben. Die mogen al wekenlang niets eten zodat ze uberhaubt een kaartje kunnen kopen!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:20 schreef Henkmanz het volgende:
Er zijn minder dan 1500 kaarten verkrijgbaar volgens de GWK in Hengelo.
Hengelo, die krijgen alles nog door via de telegram.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:20 schreef Henkmanz het volgende:
Het enige goede dat Hengelo heeft is dat de stadsnaam lijkt op de geboorte- en woonplaats van Herman Finkers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hengelo, die krijgen alles nog door via de telegram.
Have fun @ Sziget!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het enige goede dat Hengelo heeft is dat de stadsnaam lijkt op de geboorte- en woonplaats van Herman Finkers.
Signing off, peepz. Ik zit op schiphol en pak zo met een kilo snuiftabak in de koffer het vliegtuig. Ave!
Wanneer kan je dat ding eigenlijk ophalen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Baserunner het volgende:
Hihi, OV studentenkaart is vanaf de 16e geldig, ik reis dus geheel gratuit
*ugh* bullshit *ugh*quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:20 schreef Henkmanz het volgende:
Mja, je kan eventueel wel de treinkaartjes bewaren om de kosten te verhalen bij de IB-groep (geloof ik)... Maar idd, je krijgt je OV pas in oktober als je niet bevoorrecht bent met een OV kaart voor het hele jaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:00 schreef parselmouth het volgende:
Wanneer je daar bericht over krijgt.
Alleen als je al een OV hebt is ie vanaf 16 augustus weer geldig, die naaierds vinden het nodig om ons 1 maandje () te laten dokken voor het OV.
Nee?quote:
Das mooi klotequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:06 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja, je kan eventueel wel de treinkaartjes bewaren om de kosten te verhalen bij de IB-groep (geloof ik)... Maar idd, je krijgt je OV pas in oktober als je niet bevoorrecht bent met een OV kaart voor het hele jaar![]()
Gohquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ja, echt!![]()
Even tussen twee haakjes... Ben nu Macaco aan het checken. Zwaaaaaaaar relaxt!
Kunnen ze mooi de Dresden Dolls boeken.. It's still a shame.. (Dat ze er niet staanquote:ILL NINO cancellation - 8.4.2006 7:03:43 PM
It is with sincere regret that we must announce that Ill Niño will not be able to perform its upcoming European tour. Danny Couto, Ill Niño's percussionist, and also semi-pro skateboarder, was in a skateboarding accident late Wednesday (August 2) night. Danny landed on his wrist and tore a ligament and is unable to use his right wrist and arm. This accident makes it impossible for Danny to perform in the upcoming European tour. Ill Niño works and lives like a family and each member is integral to every show. Ill Niño feel that performing without Danny not only takes away from the live show, but is unfair to the fans who expect nothing less than an amazing show. We promise to make up the shows as soon as possible. Thanks for supporting Ill Niño!
Bij de bands die in de Alpha spelen zou ik zorgen dat je na afloop van het concert daarvoor vooraan naast de Alpha staat. Dat is bij de grotere bands de enige manier om vooraan te komen. In de Grolsch en in andere tenten kan je nog makkelijk naar voren komen (tenminste, voorgaande jaren welquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef dork22 het volgende:
De bands die ik wil zien: Ministry, Pennywise, Iggy Pop &TS, Gogol Bordello, Arctic Monkeys, the Streets. Op volgorde van wat ik 't liefst wil zien. Moet te doen zijn toch?
Bij Arctic Monkeys is denk ik de grootste drukte.
Ik ben nog nooit in de Bravo geweest, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Grotere namen in de Bravo zijn naar mijn ervaring het lastigste om bij naar binnen te gaan als je niet op tijd bent.
Ja, die waren daar idd. Het is mij een paar keer gewoon niet gelukt om naar binnen te komen (ik herinner me De La Soul, Moloko en vorig jaar Audio Bullys (maar dat maakte niet uit want die laatste zogen toch keihard)). The Streets 2 jaar geleden was ook verschrikkelijk druk, maar dawas nog net gelukt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Bravo geweest, dus daar kan ik niet over oordelenOf speelden de Scissor Sisters daar toevallig? Die heb ik een keer gezien
Toen de Audio Bullys al begonnen waren ging ik aan de zijkant de tent in.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, die waren daar idd. Het is mij een paar keer gewoon niet gelukt om naar binnen te komen (ik herinner me De La Soul, Moloko en vorig jaar Audio Bullys (maar dat maakte niet uit want die laatste zogen toch keihard)).
Maar 1 keer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is dat toch een eind lopen, die Alpha
Maar goed dat ik er maar 1 keer heen hoef, ben nogal lui
Niet Wolfmother, Urban Dance Squad & Massive Attack?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ministry. En misschien Muse. Met andere programmering had ik Placebo ook wel aangedaan.
Na de Stooges naar de Scissor Sisters en Melon? Laat je daar Massive Attack of Gogol Bordello voor lopen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ohja UDS vergeten!Wat een martelgang!
Ik ga naar Mew en na de Stooges al gelijk naar Bravo denk ik..maarja, Lowlands en planning..
GB is zo cooooooolquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Naja, misschien Massive..maar Scissor Sisters is waarschijnlijker..
bij GB kom ik echt niet in de buurt.
Ik heb ff het kaartje uit de Volkskrant op de kiek gezet:quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En India en Lima staan verkeerd om. En het Beugelcafe (RIP) staat er nog op......en de Texelse Boys ipv X-Ray...
Oftewel, zullen we gewoon het nieuwe kaartje afwachten voor de OP?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb ff het kaartje uit de Volkskrant op de kiek gezet:
[afbeelding]
yeah rightquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, sta ik daar straks in me eentje bij Wolfmother...
Mwah.. valt mee, ik ga iig ook naar Wolfmother..quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, sta ik daar straks in me eentje bij Wolfmother...
ja ik vind Opgezwolle ook heel vet... ga er zeker heen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
Yeayheb er zin in!
Leuk om te horen dat opgezwolle komt! Heb van ze genoten op Pinkpop
Verder wil ik graag Hot Chip, Massive Attack, Arctic Monkeys, Infadels, Pete Philly en Johan (want daar blijkt iemand in te spelen die ik ken) zien. Iemand nog leuke tips verder?
Ze waren geweldig op Pinkpop - echt een revelatie voor mij. Beter dan veel bekende internationale bands die gewoon hun riedeltje deden, ze hebben een hele positieve energie live.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik vind Opgezwolle ook heel vet... ga er zeker heen!![]()
Ik was ermee bezig tot ik besloot op zeker te spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef diedlaughing het volgende:
Hebben er nog mensen meegedaan aan de volkskrant spaaractie?
6 punten sparen en kans maken op 2 kaartjes
idd echte fans die kopen gewoon een kaartjequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik was ermee bezig tot ik besloot op zeker te spelen.
Gisteren was dat pinkpot optreden van ze op TV, 3voor12... zag er zeer goed uit idd, had gelijk ontiegelijk veel zin in LLquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
Yeayheb er zin in!
Leuk om te horen dat opgezwolle komt! Heb van ze genoten op Pinkpop
Verder wil ik graag Hot Chip, Massive Attack, Arctic Monkeys, Infadels, Pete Philly en Johan (want daar blijkt iemand in te spelen die ik ken) zien. Iemand nog leuke tips verder?
lol waren het gewone kaartjes of Back Stage kaartjes?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef mberg86 het volgende:
Hehe, ik had 2 kaartjes gewonnen.. Had zo'n llovmailtje gekregen of iets.. Maar ik had m'n kaartje uiteraard allang..Dus heb ik ze maar verkocht..
Mijn zusje werkt bij Lowlands, dus ik hoop deze keer op een backstagebandjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol waren het gewone kaartjes of Back Stage kaartjes?
die wil ik ook wel een keer :!!:!!:!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt bij Lowlands, dus ik hoop deze keer op een backstagebandje
bij de streets vorig jaar waren wij ook te laat, maar terwijl het al begonnen was toch nog bijna helemaal vooraan gekomen. en vorig jaar audio bullys ook vooraan gestaan en ik vond het een heel goed optredenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die waren daar idd. Het is mij een paar keer gewoon niet gelukt om naar binnen te komen (ik herinner me De La Soul, Moloko en vorig jaar Audio Bullys (maar dat maakte niet uit want die laatste zogen toch keihard)). The Streets 2 jaar geleden was ook verschrikkelijk druk, maar dawas nog net gelukt.
Inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat dat betreft heb ik trouwens echt een soort Lowlandssyndroom. Dat je daarheen gaat, een glimps opvangt van iets en dan twee weken later erachter komt dat dat eigenlijk echt een absurd goed bandje is, maar dat je dus net dat optreden 'gemist' hebt. En het jaar daarop komen ze natuurlijk niet.
Ik stond toen in de Alpha tent.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb dEUS 'ontdekt' op Lowlands. Gewoon voor pampus liggen op een Alphaheuveltje en dan wakkerworden doorTheme From Turnpike
. Ik was meteen verkocht, maar ik had natuurlijk veel liever vooraan gestaan. Een paar maanden later (en nu eigenlijk nog steeds) heb ik het non-stop aanstaan.. waarom wist ik dat toen niet?
.
Klopt. Ik heb al kaartjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:36 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Ik stond toen in de Alpha tent.![]()
For the roses is ook een geweldig nummer.
Komen ze niet binnekort in de 013?
Ik vond het juist totaal ongekeerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Hard-Fi is live heel slecht, dus hou het vooral bij de CD. Die is namelijk wel leuk.
Placebo, The Knife, Bong-ra, Chris Lynam.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef parselmouth het volgende:
Wat stond er ook alweer tegenover Hard-fi?
De douches?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef lienelien het volgende:
Ik weet ook wel zeker dat ik ook hele andere locaties terecht kom dan ik me voor had genomen![]()
Okay, dan ga ik maar een stukje Bong-ra doen denk ik. Dat hou ik toch niet heel die show vol, wat een bak met teringherrie is datquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Placebo, The Knife, Bong-ra, Chris Lynam.
Ik ga voor een (klein) stukje Hard-Fi, en verder Placebo
Vorig jaar heb ik me helemaal niet gedouched daarquote:
quote:Het gaat goed met de kaartverkoop van Lowlands, aldus producent Hans van Rompaey. "Het is altijd moeilijk om te zeggen of we zullen uitverkopen, maar als we 't vergelijken met voorgaande jaren op het zelfde moment, mogen we nu zeker niet klagen. Een aantal van verkochte kaarten kan ik niet noemen." Of Lowlands zal uitverkopen, moet nog blijken. "Vorig jaar kochten mensen op het laatst nog een kaartje."
Lowlands wedt al jaren op andere paarden dan bijvoorbeeld Pinkpop. "Wij hebben nooit ingezet op mega-acts als de Red Hot Chili Peppers. We hebben ons vanaf het begin gericht op een driedaags festival. Het is een natuurlijk en gevoelsmatig verschil; er zal wel een overlapping zijn in het publiek dat naar Pinkpop en Lowlands komt, maar over het algemeen geldt: je bent of een Lowlander, of een Pinkpopper," zegt van Rompaey.
Hetzelfde geldt volgens van Rompaey voor het Belgische Pukkelpop. "Vroeger keken we nog wel eens naar elkaars programma om bijvoorbeeld het een en ander af te stemmen. Maar we zien Pukkelpop niet als concurrent; er komen nauwelijks Belgen naar Lowlands."
Bij de laatste editie van Pinkpop was er een actie van Amnesty waarbij je een 'foto kon laten schieten' ter meerdere glorie van de mensenrechtenorganisatie. Diezelfde actie vond een jaar daarvoor plaats op Lowlands, en dus was het voor Van Rompaey en Amnesty tijd voor iets nieuws: Make Some Noise. "Vanaf de Alpha stage mag het publiek zo hard mogelijk geluid maken, en dat wordt opgenomen en later als ringtone aangeboden. Allemaal om aandacht te vragen voor Amnesty International."
Een woordvoerder van Amnesty International licht ook nog een andere actie toe. Amnesty International heeft van Yoko Ono de rechten gekregen van liedjes van John Lennon. Die liedjes zijn inmiddels gecovered door artiesten om aandacht te vragen voor schending van de mensenrechten. "Tijdens Lowlands gaat 3FM er ook aandacht aan besteden. Zo zal Giel Beelen op 15 augustus één van de Nederlandse artiesten bekend maken die een Lennon-nummer gaat coveren. Één van die artiesten staat trouwens ook op Lowlands..."
Douchen thuis na 3 dagen Lowlands zonder douchen, dan is het nog lekkerderquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Douchen op Lowlands is heerlijk! Zelden voel je jezelf schoner!
Hoewel, Pennywise, grote naamsbekendheid, gaat al lang mee. Drukte zeker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef dork22 het volgende:
De bands die ik wil zien: Ministry, Pennywise, Iggy Pop &TS, Gogol Bordello, Arctic Monkeys, the Streets. Op volgorde van wat ik 't liefst wil zien. Moet te doen zijn toch?
Bij Arctic Monkeys is denk ik de grootste drukte.
Bedankt, ik ben overgehaald om dit jaar wéér niet te gaan douchenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef mberg86 het volgende:
Het verschilt per dag hoe lekker de douches zijn. De ene keer is het prima, de andere keer zit er totaal geen druk op de leiding en moet je tegen de wand met al dat schaamhaar staan om ook maar een beetje water op te vangen..
dat pis ik er wel vanaf dan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef mberg86 het volgende:
Het verschilt per dag hoe lekker de douches zijn. De ene keer is het prima, de andere keer zit er totaal geen druk op de leiding en moet je tegen de wand met al dat schaamhaar staan om ook maar een beetje water op te vangen..
Je doet maar, wat niet wat niet deertquote:
Keer je kop onder de koude kraan en wassen maar. Ben je meteen wakker.quote:
Koop dan gewoon een pak water en flikker je dat over je heen, hoef je niet te lopenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:06 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Keer je kop onder de koude kraan en wassen maar. Ben je meteen wakker.![]()
Water onder de kraan blijft wel ff stromen ipv het pak water. En ach 's morgens een keer lopen omdat je toch naar het toilet moet, waarom dan niet ff gebruik maken van de kraan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een pak water en flikker je dat over je heen, hoef je niet te lopen!
Nou dan kom ik je daar wel tegen danquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Water onder de kraan blijft wel ff stromen ipv het pak water. En ach 's morgens een keer lopen omdat je toch naar het toilet moet, waarom dan niet ff gebruik maken van de kraan.
Gratuit!
Ok, camping 2.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan kom ik je daar wel tegen dan![]()
Ah! Daar sta ik niet!quote:
Vaag herinner ik me iets. Maar toch, de wc hokjes hebben wel wat, je komt nog eerder aan de praat met mensen en vaak is het nog gezellig ook, en zo kan je mensen aanschouwen met hun brakke kop.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef crossover het volgende:
Even nog wat herinneringen ophalen:
Het wc hokjes concert vorig jaar was gaaf
Whehehe en dan snel doorlopen met je ogen naar de grondquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Vaag herinner ik me iets. Maar toch, de wc hokjes hebben wel wat, je komt nog eerder aan de praat met mensen en vaak is het nog gezellig ook, en zo kan je mensen aanschouwen met hun brakke kop.
Ook belangrijk; men kan beter naar een wc gaan waar een vrouw uitkomt dan een man, manneman, wat kunnen ze stinken.
Stel je niet aan, vrouwen stinken ook fokking hardquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Vaag herinner ik me iets. Maar toch, de wc hokjes hebben wel wat, je komt nog eerder aan de praat met mensen en vaak is het nog gezellig ook, en zo kan je mensen aanschouwen met hun brakke kop.
Ook belangrijk; men kan beter naar een wc gaan waar een vrouw uitkomt dan een man, manneman, wat kunnen ze stinken.
Wanneer de mannen zelfvoldaan het toilet uitlopen, dan weet je al wat er is gebeurd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Stel je niet aan, vrouwen stinken ook fokking hard.
Haha, ik wil niet weten hoe jouw roosjes ruikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Wanneer de mannen zelfvoldaan het toilet uitlopen, dan weet je al wat er is gebeurd.
Vrouwen, die plassen er toch vaker, ach, en we ruiken allemaal naar roosjes!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead
[afbeelding]
![]()
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Haha, ik wil niet weten hoe jouw roosjes ruiken
Nou, ik zal wel eens kijken, heb ook geen zin om 3 uur in de rij te staan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
douches en wc's zijn schoon als je op niet drukke tijden komt ( 4 uur smiddags ofzo)
Zullen we samen douchenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gewoon niet douchen.
De fijnste douches zijn die na 3 a 4 dagen festival..
Of op de juiste camping zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
douches en wc's zijn schoon als je op niet drukke tijden komt ( 4 uur smiddags ofzo)
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=56139quote:GOREFEST Replaces ILL NINO At Holland's LOWLANDS Festival - Aug. 7, 2006
Reunited Dutch metallers GOREFEST have replaced ILL NINO on the billing of this year's Lowlands festival, set to take place August 18-20 in Biddinghuizen, The Netherlands.
"So... what one thinks would be within reach and with some effort possible won't happen and what one didn't expect to happen in a million years falls more or less in one's lap!" reads a posting on GOREFEST's web site.
"Lowlands 2006 asked us to fill in for ILL NINO who cannot appear due to a skateboard accident. So hereby we proudly announce that on Friday the 18th of August, between 20:00 and 21:00, a silent dream comes true for us on India stage. We are honoured and hope to see a lot of you there.
"This brings back some sweet memories..."
GOREFEST's latest album, "La Muerte", was released last October via Nuclear Blast Records.
(Thanks: Age-Jan van der Meer)
denk dat het wel meevalt hoor, ze hebben een tijd niks gedaan en zijn met hun laatste cd weer een stuk meer metal gaan maken dan de cd's daarvoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef EricBoucher het volgende:
In '96 stonden ze ook op LL. Nog een stukje van gezien. Het zal nu wel heel anders klinken. Het heeft voor mij net zoveel prioriteit als Ill Nino....geen
duur concertje danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vind het zwaar kut dat ill nino niet meer komt
voor die band heb ik mijn kaartje gekocht![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:16 schreef London_Calling het volgende:
4 dagen niet douchen en dan 's maandags lekker in de trein
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:16 schreef London_Calling het volgende:
4 dagen niet douchen en dan 's maandags lekker in de trein
En er dan zo slonzig uitzien, mooimooi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]de gezichten van de "normale" reizigers in de trein
ik zoek altijd nog 2 dagen waar de everzwijnhammetjes nog zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:30 schreef Tierelier het volgende:
[..]
En er dan zo slonzig uitzien, mooimooi.
En dan ben je thuis, en nog geneigd om alle rommel om je heen op de grond te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |