Stel je niet aan, vrouwen stinken ook fokking hardquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Vaag herinner ik me iets. Maar toch, de wc hokjes hebben wel wat, je komt nog eerder aan de praat met mensen en vaak is het nog gezellig ook, en zo kan je mensen aanschouwen met hun brakke kop.
Ook belangrijk; men kan beter naar een wc gaan waar een vrouw uitkomt dan een man, manneman, wat kunnen ze stinken.
Wanneer de mannen zelfvoldaan het toilet uitlopen, dan weet je al wat er is gebeurd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Stel je niet aan, vrouwen stinken ook fokking hard.
Haha, ik wil niet weten hoe jouw roosjes ruikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Wanneer de mannen zelfvoldaan het toilet uitlopen, dan weet je al wat er is gebeurd.
Vrouwen, die plassen er toch vaker, ach, en we ruiken allemaal naar roosjes!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead
[afbeelding]
![]()
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Haha, ik wil niet weten hoe jouw roosjes ruiken
Nou, ik zal wel eens kijken, heb ook geen zin om 3 uur in de rij te staan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
douches en wc's zijn schoon als je op niet drukke tijden komt ( 4 uur smiddags ofzo)
Zullen we samen douchenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gewoon niet douchen.
De fijnste douches zijn die na 3 a 4 dagen festival..
Of op de juiste camping zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
douches en wc's zijn schoon als je op niet drukke tijden komt ( 4 uur smiddags ofzo)
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=56139quote:GOREFEST Replaces ILL NINO At Holland's LOWLANDS Festival - Aug. 7, 2006
Reunited Dutch metallers GOREFEST have replaced ILL NINO on the billing of this year's Lowlands festival, set to take place August 18-20 in Biddinghuizen, The Netherlands.
"So... what one thinks would be within reach and with some effort possible won't happen and what one didn't expect to happen in a million years falls more or less in one's lap!" reads a posting on GOREFEST's web site.
"Lowlands 2006 asked us to fill in for ILL NINO who cannot appear due to a skateboard accident. So hereby we proudly announce that on Friday the 18th of August, between 20:00 and 21:00, a silent dream comes true for us on India stage. We are honoured and hope to see a lot of you there.
"This brings back some sweet memories..."
GOREFEST's latest album, "La Muerte", was released last October via Nuclear Blast Records.
(Thanks: Age-Jan van der Meer)
denk dat het wel meevalt hoor, ze hebben een tijd niks gedaan en zijn met hun laatste cd weer een stuk meer metal gaan maken dan de cd's daarvoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef EricBoucher het volgende:
In '96 stonden ze ook op LL. Nog een stukje van gezien. Het zal nu wel heel anders klinken. Het heeft voor mij net zoveel prioriteit als Ill Nino....geen
duur concertje danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vind het zwaar kut dat ill nino niet meer komt
voor die band heb ik mijn kaartje gekocht![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:16 schreef London_Calling het volgende:
4 dagen niet douchen en dan 's maandags lekker in de trein
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:16 schreef London_Calling het volgende:
4 dagen niet douchen en dan 's maandags lekker in de trein
En er dan zo slonzig uitzien, mooimooi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]de gezichten van de "normale" reizigers in de trein
ik zoek altijd nog 2 dagen waar de everzwijnhammetjes nog zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:30 schreef Tierelier het volgende:
[..]
En er dan zo slonzig uitzien, mooimooi.
En dan ben je thuis, en nog geneigd om alle rommel om je heen op de grond te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |